eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa obiektywów wraz z dedykowanymi skrzyniami transportowymi



Ogłoszenie z dnia 2023-08-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa obiektywów wraz z dedykowanymi skrzyniami transportowymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Polski we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278913

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gabrieli Zapolskiej 3

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-032

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 316 07 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@teatrpolski.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrpolski.wroc.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa obiektywów wraz z dedykowanymi skrzyniami transportowymi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15e6a353-3216-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00340004

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/teatrpolski_wroc

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/teatrpolski_wroc

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Informacje ogólne dotyczące sposobu porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
1)W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/teatrpolski_wroc oraz poczty elektronicznej,
2)W przedmiotowym postępowaniu złożenie oferty oraz podmiotowych środków dowodowych odbywa się wyłącznie w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/teatrpolski_wroc,
3)Sposób sporządzenia oraz sposób przekazywania ofert, oświadczeń (o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, podmiotowych środków dowodowych, przekazywanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r., poz. 2452).

2.Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej:

1)Korzystanie z platformy zakupowej Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/teatrpolski_wroc jest bezpłatne i jest dostępne dla użytkowników Internetu z użyciem popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń internetowych,
2)Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze strony platformazakupowa.pl:
a)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b)komputer klasy PC lub MAC o pamięci min. 2GB RAM oraz systemem operacyjnym np. MS Windows
7, Mac OS x 10.4, Linux;
c)przeglądarka internetowa np. Internet Explorer, Chrome, FireFox w najnowszych dostępnych wersjach, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies”;
d)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;
e)łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s, Platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.
3)Minimalne wymagania techniczne do przesyłania plików za pomocą poczty elektronicznej:
1.stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2.komputer klasy PC lub MAC o pamięci min. 2GB RAM oraz systemem operacyjnym np. MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux;
3.przeglądarka internetowa np. Internet Explorer, Chrome, FireFox w najnowszych dostępnych wersjach, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies”;
zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pd

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający oświadcza, że pełni role administratora danych w rozumieniu
postanowień art. 4 pkt. 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE w stosunku do danych osobowych osób upoważnionych przez Strony do określonych
czynności w związku z realizacją niniejszej Umowy (w szczególności osób reprezentujących stronę, osób kontaktowych, osób
realizujących umowę, itp.).
2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych Zamawiającego: ul. Zapolskiej 3, 50-032 Wrocław, iod@teatrpolski.wroc.pl, tel.: +48
71 3160701.
3. Zamawiający, jako administrator przetwarza dane osobowe osób fizycznych (w szczególności osób reprezentujących stronę, osób
kontaktowych, osób realizujących umowę, itp.) w celu realizacji/wykonania umowy zawartej przez administratora.
4. Zamawiający, jako administrator przetwarza dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c (realizacja umowy w zakresie
niezbędnym do jej wykonania, realizacja obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) RODO.
5. Zamawiający, jako administrator przetwarza dane osobowe przez okres 5 lat od stycznia kolejnego roku po zakończeniu realizacji
umowy.
6. Zamawiający, jako administrator udostępnia dane tylko podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Dodatkowo
dane mogą być dostępne dla usługodawców wykonujących zadania na zlecenie administratora w ramach świadczenia np. usług
serwisu, rozwoju i utrzymania systemów informatycznych czy też operatorowi pocztowemu.
7. Zamawiający, jako administrator nie przekazuje danych do państw trzecich, organizacji międzynarodowych oraz poza teren
Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
8. Prawa podmiotów danych (osób fizycznych), których dane osobowe przetwarza Zamawiający jako administrator:
a. prawo dostępu do danych osobowych,
b. prawo żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych,
c. prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
d. prawo do przenoszenia danych.
Aby skorzystać z powyższych praw, należy skontaktować się z inspektorem ochrony danych Zamawiającego (dane kontaktowe w
pkt. 2).
9. W przypadku nieprawidłowości przy przetwarzaniu danych osobowych, przysługuje prawo wniesienia skargi na Zamawiającego
działającego jako administrator do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, tj. Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel.: +48 22 531 03 00, www.puodo.gov.pl).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/3/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa obiektywów wraz z dedykowanymi skrzyniami transportowymi, obejmująca:
a)Obiektywy (2 sztuki),
b)Skrzynie transportowe (2 sztuki),
2.Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia określony jest w Załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32321100-0 - Sprzęt filmowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłoszenie serwisowe

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usunięcia wady, usterki lub awarii

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty każdy
wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ. Informacje
zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki
udziału w postępowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

certyfikat serwisowy producenta oferowanych obiektywów potwierdzający kompetencje w zakresie przeglądu konserwacji i napraw sprzętu

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

certyfikat serwisowy producenta oferowanych obiektywów potwierdzający kompetencje w zakresie przeglądu konserwacji i napraw sprzętu

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

4.Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia:
a.oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia zawarto w załączniku nr 4 do SWZ
UWAGA: Jeżeli w niniejszym postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta Wykonawca nie ma obowiązku składania powyższego oświadczenia.
b.odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu, jeśli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, a w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2.W przypadku, o którym mowa w pkt 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3.Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4.Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa przedłożonego wraz z ofertą. Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5.Zapisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowa taka musi być podpisana przez upełnomocnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców, a stosowne upoważnienia muszą wynikać z odpowiednich dokumentów.
7.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
8.Spółkę cywilną traktuje się jak Wykonawców składających ofertę wspólną.
9.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

. Zamawiający, przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru
Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w
chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, jak również w okolicznościach, które dotyczą:
1) wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach
prawa,
2) terminu wykonania umowy, pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia
umowy, a w szczególności gdy realizowane jest zamówienie dodatkowe,
3) konieczności przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku siły wyższej,
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany cen brutto przewidzianych w umowie w przypadku zmiany stawki podatku
VAT.
3. Możliwość zmian umowy nie oznacza żadnych roszczeń stron i jest uzależniona wyłącznie od zgody obydwu stron umowy
4. Zmiana umowy dla swej ważności wymaga zachowania formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie Strony.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-11 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa: https://platformazakupowa.pl/pn/teatrpolski_wroc

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-11 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Termin wykonania zamówienia: do 30 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca w ofercie może zaproponować termin krótszy.
2. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pod nazwą "Wykonanie prac modernizacyjnych oraz zakup niezbędnego wyposażenia i oprogramowania dla Teatru Polskiego we Wrocławiu " i jest finansowany w ramach programu rządowego Infrastruktura Kultury 2023 ze środków
finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury a także ze środków
Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.