Ogłoszenie z dnia 2023-08-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00225315/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia ulicznego, gm. Warka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WARKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223400
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Stefana Czarnieckiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Warka
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-660
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 486651200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@warka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_warka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa oświetlenia ulicznego, gm. Warka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b7ad3b3-f56d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00339910
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00225315
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.3.10.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 71397,02 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 1Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Michalczew, gmina Warka - etap III
Przedmiotem zamówienia jest budowa linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego w miejscowości Michalczew zadanie: „Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Michalczew – etap III” zgodnie z projektem „Oświetlenie uliczne
Michalczew 68, 67, 44, 48, 49, 50, 51, 52/2”, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez Rejonowy Zakład
Energetyczny w Grójcu oraz obowiązującymi przepisami i normami.
W etapie III, objętym zamówieniem, zostanie wykonana linia oświetleniowa obejmująca dobudowę jednego stanowiska
zgodnie z dokumentacja projektową, tj. :
- słup nr 2/o, stalowy- 6 metrowy oprawa typu LED do 60W, na wysięgniku 1-ramiennym – w granicach działek o nr ew. 49 i
48.
Linia zasilająca została wybudowana w etapie I.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 5683,27 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 2Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Michalczew, gmina Warka - etap II
Przedmiotem zamówienia jest budowa linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia
ulicznego w miejscowości Michalczew zadanie: „Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Michalczew – etap II, zgodnie z
projektem „ Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Michalczew, gm. Warka”, warunkami technicznymi zasilania
wydanymi przez Rejonowy Zakład Energetyczny w Grójcu oraz obowiązującymi przepisami i normami.
W etapie II, objętym zamówieniem, zostanie wykonana linia oświetleniowa oraz montaż dwóch opraw oświetleniowych typu
LED, na istniejących słupach nr 38 i 39 wraz z linią zasilającą począwszy od słupa nr 37, zgodnie z dokumentacją projektową, tj.:
- istniejący słup nr 38 – projektowana oprawa typu LED na wysięgniku , moc do 55W – działka
nr ew. 277,
- istniejący słup nr 39 – projektowana oprawa typu LED na wysięgniku , moc do 55 W – działka nr ew. 270/2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 6524,02 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 3Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Laski, gmina Warka- etap VI
Przedmiotem zamówienia jest sieć oświetlenia ulicznego w miejscowości Laski służąca oświetleniu drogi- droga
wojewódzka Nr 730.
Zadanie – „Budowa oświetlenia ulicznego na istniejących słupach w miejscowości Laski, gmina Warka”, zostanie
zrealizowane zgodnie z projektem Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Laski, na działkach o nr ew. geod. 32,
10/3, 9, 6, 5/4, 5/3, 5/2, 7/3, 47/3, 46/4’ 46/3, 45, 44, 43, 42/2, obręb 0018 Warka, jednostka ewidencyjna 140611_5 Warka”
oraz
Zgodnie z projektem „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 730 polegająca na budowie oświetlenia ulicznego w miejscowości
Laski, gm. Warka, nr działki ewidencyjnej 32, nr obrębu : 0018 Laski”, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez
Rejonowy Zakład Energetyczny w Kozienicach oraz obowiązującymi przepisami i normami.
W etapie VI, objętym zamówieniem, do wykonania jest odcinek linii oświetlenia polegający na montażu pięciu opraw oświetleniowych typu LED oddanych do dyspozycji przez Zamawiającego, na istniejących słupach nr 14/o, 15/o, 16/o, 17/o i
18/o, wraz z linią zasilającą z istniejącego słupa nr 13/o, znajdującego się w granicy działek o nr ew. geod. 46/3 i 45,
zgodnie z dokumentacja projektową, tj. :
- istniejący słup nr 14/o – oprawa Zamawiającego do zamontowania na wysięgniku– granica działek nr ew. 5/2 i 7/3.
- istniejący słup nr 15/o – oprawa Zamawiającego do zamontowania na wysięgniku– działka nr ew. 44.
- istniejący słup nr 16/o – oprawa Zamawiającego do zamontowania na wysięgniku– działka nr ew. 44.
- istniejący słup nr 17/o – oprawa Zamawiającego do zamontowania na wysięgniku- granica działek o nr ew. 44 i 43.
- istniejący słup nr 18/o – oprawa Zamawiającego do zamontowania na wysięgniku- granica działek o nr ew. 43 i 42/2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 13245,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 4Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Krześniaków, gmina Warka- etap I
Przedmiotem zamówienia jest budowa linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego
w miejscowości Krześniaków, gmina Warka, zgodnie z projektem budowlanym, warunkami technicznymi zasilania
wydanymi przez PGE Dystrybucja S.A. oraz obowiązującymi przepisami
i normami.
Zgodnie z warunkami przyłączenia z PGE Dystrybucja S.A. projekt przewiduje budowę linii napowietrznej zasilanej z
istniejącej stacji ( najbliższy słup linii nN ).
W etapie I, objętym zamówieniem zostanie wykonany odcinek linii oświetlenia ulicznego obejmujący budowę dwóch
stanowisk wraz z linią zasilającą, począwszy od istniejącego słupa znajdującego się w działce o nr ew. geod. 52/1, tj.:
- słupa nr 22/5/1, żerdź wirowana- pojedyncza E, wraz z oprawą typu LED- do 60W, na wysięgniku
1- ramiennym, w działce o nr ew. geod. 63/2,
- słupa nr 22/5/2, żerdź wirowana- pojedyncza E, wraz z oprawą typu LED- do 60W, na wysięgniku 1- ramiennym, w działce
o nr ew. geod. 63/2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 11100,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 5Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Wichradz, gmina Warka- etap III
Przedmiotem zamówienia jest budowa linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego
w miejscowości Wichradz, gmina Warka, zgodnie z projektem budowlanym, warunkami technicznymi zasilania wydanymi
przez PGE Dystrybucja S.A. oraz obowiązującymi przepisami
i normami.
Zgodnie z warunkami przyłączenia z PGE Dystrybucja S.A. projekt przewiduje budowę linii napowietrznej zasilanej z
istniejącej stacji.
W etapie III, objętym zamówieniem zostanie wykonany odcinek linii oświetlenia ulicznego obejmujący budowę stanowisk
słupowych wraz z linią zasilającą, począwszy od wybudowanego
w etapie II słupa nr 30/3 do planowanych do wybudowania słupów nr 30/4 i 30/5, tj.:
- słup nr 30/4, strunobetonowa żerdź wirowana E-10,5/2,5/E, wraz z oprawą typu LED- do 60W,
na wysięgniku 1- ramiennym, w działce drogowej ( droga powiatowa) o nr ew. geod. 147,
- słup nr 30/5, strunobetonowa żerdź wirowana E-10,5/2,5/E, wraz z oprawą typu LED- do 60W,
na wysięgniku 1- ramiennym, w działce drogowej ( droga powiatowa) o nr ew. geod. 147.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 9711,27 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 6Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Nowe Biskupice, gmina Warka- etap III
Przedmiotem zamówienia jest budowa linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego w miejscowości Nowe
Biskupice, gmina Warka, zgodnie z projektem budowlanym, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez PGE Dystrybucja S.A. oraz obowiązującymi przepisami i normami.
W etapie, objętym zamówieniem zostanie wykonany odcinek linii oświetlenia ulicznego polegający na budowie dwóch
stanowisk słupowych wraz z linią zasilającą, począwszy od wybudowanego w etapie II słupa nr 16/6, znajdującego się w
działce o nr ew. geod. 152 (droga gminna) do słupów nr 16/7 i 16/8, tj.:
- słup nr 16/7, strunobetonowa żerdź wirowana E-10,5/2,5/E, wraz z oprawą typu LED- do 55W, na wysięgniku 1-ramiennym, w granicy działek o nr ew. geod. 152 ( droga gminna) oraz 102,
- słup nr 16/8, strunobetonowa żerdź wirowana E-10,5/2,5/E, wraz z oprawą typu LED- do 55W, na wysięgniku 1-
ramiennym, w działce o nr ew. geod. 102.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 9653,66 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE 7Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Grażyna, gmina Warka – etap II
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci elektroenergetycznej 0,23 kV oświetlenia drogowego
w miejscowości Grażyna, gmina Warka, na działkach nr ew. 9, 175/2, 175/1, 177), w miejscowości Grażyna, Gmina Warka
zgodnie z projektem budowlanym, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez Rejonowy Zakład Energetyczny w
Grójcu oraz obowiązującymi przepisami i normami.
Zgodnie z warunkami technicznymi RZE projekt przewiduje rozbudowę istniejącego oświetlenia ulicznego w miejscowości
Grażyna, dz. nr 177 ( droga powiatowa).
W etapie II, objętym zamówieniem, zostanie wykonana linia oświetleniowa obejmująca budowę trzech stanowisk,
począwszy od wybudowanego w etapie I słupa nr 12./3/OS znajdującego się przy działce o nr ew. geod. 127, tj.:
- słupy nr 12/4/OS, żelbetowy ŻN- 10, oprawa typu LED do 48W, na wysięgniku jednoramiennym –przy działce nr ew. 129,
- słupy nr 12/5/OS, żelbetowy ŻN- 10, oprawa typu LED do 48W, na wysięgniku jednoramiennym –przy działce nr ew. 129,
- słupy nr 12/3/OS, żerdź wirowana typu E10,5/4,3, oprawa typu LED do 48 W, na wysięgniku jednoramiennym- przy działce 129.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 15479,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6349,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33726,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6349,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EPS Piotr Smogur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7971948857
7.3.3) Ulica: Kazimierza Pułaskiego 2b/58
7.3.4) Miejscowość: Warka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-660
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6349,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7257,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24692,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7257,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK-ENERGY REALIZACJA INWESTYCJI Marcin Kamiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482610054
7.3.3) Ulica: Ludwinów 79
7.3.4) Miejscowość: Kowala
7.3.5) Kod pocztowy: 26-624
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MK-ENERGY REALIZACJA INWESTYCJI Marcin Kamiński
jakie przetargi wygrała firma
MK-ENERGY REALIZACJA INWESTYCJI Marcin Kamiński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7257,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14849,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70110,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14849,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EPS Piotr Smogur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7971948857
7.3.3) Ulica: Kazimierza Pułaskiego 2b/58
7.3.4) Miejscowość: Warka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-660
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14849,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16777,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35793,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18920,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EPS Piotr Smogur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7971948857
7.3.3) Ulica: Kazimierza Pułaskiego 2b/58
7.3.4) Miejscowość: Warka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-660
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18920,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14800,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99691,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15083,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EPS Piotr Smogur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7971948857
7.3.3) Ulica: Kazimierza Pułaskiego 2b/58
7.3.4) Miejscowość: Warka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-660
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15083,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13523,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97016,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15155,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EPS Piotr Smogur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7971948857
7.3.3) Ulica: Kazimierza Pułaskiego 2b/58
7.3.4) Miejscowość: Warka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-660
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15155,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24472,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34655,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26793,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EPS Piotr Smogur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7971948857
7.3.3) Ulica: Kazimierza Pułaskiego 2b/58
7.3.4) Miejscowość: Warka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-660
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26793,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARKI
- Dostawa kruszywa łamanego kamiennego (sortowanego) o frakcji 4÷31,5 mm wraz z rozmieszczeniem
- Budowa budynku żłobka trzyoddziałowego z kuchnią i z placem zabaw w ramach zadania: "Budowa żłobka w Warce"
więcej: przetargi w Warce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa dróg gminnych - ul. Atletycznej i ul. Wioślarskiej w Grodzisku Wielkopolskim
- Budowa zbiornika wodnego małej retencji we wsi Dubno Gmina Boćki w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Drużbice wraz z infrastrukturą techniczną
- Przebudowa ul. Kolejowej w Kamieńsku
- Rozbudowa drogi krajowej nr 53 ul. Stacha Konwy wraz z przebudową drogi powiatowej 2539W - ul. Słoneczna w Ostrołęce
- Budowa ciągów pieszo-rowerowych w miejscowościach Korzystno i Grzybowo
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.