eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warka › Budowa oświetlenia ulicznego, gm. Warka

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-05-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia ulicznego, gm. Warka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WARKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Stefana Czarnieckiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Warka

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-660

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 486651200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@warka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia ulicznego, gm. Warka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b7ad3b3-f56d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00225315

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_warka

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie
ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcami, odbywa się przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za
pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_warka

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_warka
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie:
- przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art.
125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w
art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w
postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;
- przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;
- przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
- przesyłania odwołania/inne odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do
zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za
pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się
komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące
odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na
platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny
wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na
platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może
trafić do folderu SPAM.
5. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania
sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod
linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
Dalsza część wymagań znajduje się w Rozdziale XIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Burmistrz Warki
Pl. Stefana Czarnieckiego 1
05-660 Warka
um@warka.pl
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Warka jest Pani Karolina Sałyga, tel. 48 665 12 50, email:
daneosobowe@warka.org.pl.
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną do ich przetwarzania jest obowiązek
prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy pzp;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z
prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani
zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników.
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO
względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które
Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z
wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IR.271.3.10.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 1
Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Michalczew, gmina Warka - etap III
Przedmiotem zamówienia jest budowa linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego w miejscowości Michalczew zadanie: „Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Michalczew – etap III” zgodnie z projektem „Oświetlenie uliczne
Michalczew 68, 67, 44, 48, 49, 50, 51, 52/2”, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez Rejonowy Zakład
Energetyczny w Grójcu oraz obowiązującymi przepisami i normami.
W etapie III, objętym zamówieniem, zostanie wykonana linia oświetleniowa obejmująca dobudowę jednego stanowiska
zgodnie z dokumentacja projektową, tj. :
- słup nr 2/o, stalowy- 6 metrowy oprawa typu LED do 60W, na wysięgniku 1-ramiennym – w granicach działek o nr ew. 49 i
48.
Linia zasilająca została wybudowana w etapie I.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, w okresie 3 lat od udzielania zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7
ustawy.
Dotyczy zadania nr 1 – Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Michalczew, gmina Warka – etap III
Zamówienia te będą polegały na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do tych opisanych w przedmiocie zamówienia
podstawowego i będą obejmowały w szczególności m.in: wykonanie jednego stanowiska wraz z linią zasilającą oraz montażem
oprawy oświetleniowej typu LED.
Zamówienia o których mowa powyżej zostaną udzielone zgodnie z postanowieniami zawartymi w art. 213-217 ustawy Pzp pod
warunkiem, że Zamawiający będzie posiadał niezbędne środki finansowe.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (C) – 60 pkt
Okres gwarancji i rękojmi (G) – 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 2
Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Michalczew, gmina Warka - etap II
Przedmiotem zamówienia jest budowa linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia
ulicznego w miejscowości Michalczew zadanie: „Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Michalczew – etap II, zgodnie z
projektem „ Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Michalczew, gm. Warka”, warunkami technicznymi zasilania
wydanymi przez Rejonowy Zakład Energetyczny w Grójcu oraz obowiązującymi przepisami i normami.
W etapie II, objętym zamówieniem, zostanie wykonana linia oświetleniowa oraz montaż dwóch opraw oświetleniowych typu
LED, na istniejących słupach nr 38 i 39 wraz z linią zasilającą począwszy od słupa nr 37, zgodnie z dokumentacją projektową, tj.:
- istniejący słup nr 38 – projektowana oprawa typu LED na wysięgniku , moc do 55W – działka
nr ew. 277,
- istniejący słup nr 39 – projektowana oprawa typu LED na wysięgniku , moc do 55 W – działka nr ew. 270/2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający
przewiduje udzielenie zamówień, w okresie 3 lat od udzielania zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7
ustawy.
Dotyczy zadania nr 2 – Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Michalczew, gmina Warka- etap II
Zamówienia te będą polegały na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do tych opisanych w przedmiocie zamówienia
podstawowego i będą obejmowały w szczególności m.in: wykonanie montażu do trzech opraw oświetleniowych typu LED.
Zamówienia o których mowa powyżej zostaną udzielone zgodnie z postanowieniami zawartymi w art. 213-217 ustawy Pzp pod
warunkiem, że Zamawiający będzie posiadał niezbędne środki finansowe.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (C) – 60 pkt
Okres gwarancji i rękojmi (G) – 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 3
Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Laski, gmina Warka- etap VI
Przedmiotem zamówienia jest sieć oświetlenia ulicznego w miejscowości Laski służąca oświetleniu drogi- droga
wojewódzka Nr 730.
Zadanie – „Budowa oświetlenia ulicznego na istniejących słupach w miejscowości Laski, gmina Warka”, zostanie
zrealizowane zgodnie z projektem Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Laski, na działkach o nr ew. geod. 32,
10/3, 9, 6, 5/4, 5/3, 5/2, 7/3, 47/3, 46/4’ 46/3, 45, 44, 43, 42/2, obręb 0018 Warka, jednostka ewidencyjna 140611_5 Warka”
oraz
Zgodnie z projektem „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 730 polegająca na budowie oświetlenia ulicznego w miejscowości
Laski, gm. Warka, nr działki ewidencyjnej 32, nr obrębu : 0018 Laski”, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez
Rejonowy Zakład Energetyczny w Kozienicach oraz obowiązującymi przepisami i normami.
W etapie VI, objętym zamówieniem, do wykonania jest odcinek linii oświetlenia polegający na montażu pięciu opraw oświetleniowych typu LED oddanych do dyspozycji przez Zamawiającego, na istniejących słupach nr 14/o, 15/o, 16/o, 17/o i
18/o, wraz z linią zasilającą z istniejącego słupa nr 13/o, znajdującego się w granicy działek o nr ew. geod. 46/3 i 45,
zgodnie z dokumentacja projektową, tj. :
- istniejący słup nr 14/o – oprawa Zamawiającego do zamontowania na wysięgniku– granica działek nr ew. 5/2 i 7/3.
- istniejący słup nr 15/o – oprawa Zamawiającego do zamontowania na wysięgniku– działka nr ew. 44.
- istniejący słup nr 16/o – oprawa Zamawiającego do zamontowania na wysięgniku– działka nr ew. 44.
- istniejący słup nr 17/o – oprawa Zamawiającego do zamontowania na wysięgniku- granica działek o nr ew. 44 i 43.
- istniejący słup nr 18/o – oprawa Zamawiającego do zamontowania na wysięgniku- granica działek o nr ew. 43 i 42/2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (C) – 60 pkt
Okres gwarancji i rękojmi (G) – 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 4
Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Krześniaków, gmina Warka- etap I
Przedmiotem zamówienia jest budowa linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego
w miejscowości Krześniaków, gmina Warka, zgodnie z projektem budowlanym, warunkami technicznymi zasilania
wydanymi przez PGE Dystrybucja S.A. oraz obowiązującymi przepisami
i normami.
Zgodnie z warunkami przyłączenia z PGE Dystrybucja S.A. projekt przewiduje budowę linii napowietrznej zasilanej z
istniejącej stacji ( najbliższy słup linii nN ).
W etapie I, objętym zamówieniem zostanie wykonany odcinek linii oświetlenia ulicznego obejmujący budowę dwóch
stanowisk wraz z linią zasilającą, począwszy od istniejącego słupa znajdującego się w działce o nr ew. geod. 52/1, tj.:
- słupa nr 22/5/1, żerdź wirowana- pojedyncza E, wraz z oprawą typu LED- do 60W, na wysięgniku
1- ramiennym, w działce o nr ew. geod. 63/2,
- słupa nr 22/5/2, żerdź wirowana- pojedyncza E, wraz z oprawą typu LED- do 60W, na wysięgniku 1- ramiennym, w działce
o nr ew. geod. 63/2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający
przewiduje udzielenie zamówień, w okresie 3 lat od udzielania zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7
ustawy.
Dotyczy zadania nr 4 – Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Krześniaków, gmina Warka – etap I
Zamówienia te będą polegały na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do tych opisanych w przedmiocie zamówienia
podstawowego i będą obejmowały w szczególności m.in: budowa do trzech słupów oświetleniowych wraz z lampami oraz wykonanie
montażu do czterech sztuk lamp oświetleniowych typu LED wraz z linią zasilającą na istniejących słupach.
Zamówienia o których mowa powyżej zostaną udzielone zgodnie z postanowieniami zawartymi w art. 213-217 ustawy Pzp pod
warunkiem, że Zamawiający będzie posiadał niezbędne środki finansowe.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (C) – 60 pkt
Okres gwarancji i rękojmi (G) – 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 5
Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Wichradz, gmina Warka- etap III
Przedmiotem zamówienia jest budowa linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego
w miejscowości Wichradz, gmina Warka, zgodnie z projektem budowlanym, warunkami technicznymi zasilania wydanymi
przez PGE Dystrybucja S.A. oraz obowiązującymi przepisami
i normami.
Zgodnie z warunkami przyłączenia z PGE Dystrybucja S.A. projekt przewiduje budowę linii napowietrznej zasilanej z
istniejącej stacji.
W etapie III, objętym zamówieniem zostanie wykonany odcinek linii oświetlenia ulicznego obejmujący budowę stanowisk
słupowych wraz z linią zasilającą, począwszy od wybudowanego
w etapie II słupa nr 30/3 do planowanych do wybudowania słupów nr 30/4 i 30/5, tj.:
- słup nr 30/4, strunobetonowa żerdź wirowana E-10,5/2,5/E, wraz z oprawą typu LED- do 60W,
na wysięgniku 1- ramiennym, w działce drogowej ( droga powiatowa) o nr ew. geod. 147,
- słup nr 30/5, strunobetonowa żerdź wirowana E-10,5/2,5/E, wraz z oprawą typu LED- do 60W,
na wysięgniku 1- ramiennym, w działce drogowej ( droga powiatowa) o nr ew. geod. 147.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający
przewiduje udzielenie zamówień, w okresie 3 lat od udzielania zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7
ustawy.
Dotyczy zadania nr 5 – Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Wichradz, gmina Warka- etap III
Zamówienia te będą polegały na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do tych opisanych w przedmiocie zamówienia
podstawowego i będą obejmowały w szczególności m.in: wykonanie do dziesięciu stanowisk wraz z linią zasilającą oraz montażem
lamp oświetleniowych typu LED.
Zamówienia o których mowa powyżej zostaną udzielone zgodnie z postanowieniami zawartymi w art. 213-217 ustawy Pzp pod
warunkiem, że Zamawiający będzie posiadał niezbędne środki finansowe.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (C) – 60 pkt
Okres gwarancji i rękojmi (G) – 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 6
Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Nowe Biskupice, gmina Warka- etap III
Przedmiotem zamówienia jest budowa linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego w miejscowości Nowe
Biskupice, gmina Warka, zgodnie z projektem budowlanym, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez PGE Dystrybucja S.A. oraz obowiązującymi przepisami i normami.
W etapie, objętym zamówieniem zostanie wykonany odcinek linii oświetlenia ulicznego polegający na budowie dwóch
stanowisk słupowych wraz z linią zasilającą, począwszy od wybudowanego w etapie II słupa nr 16/6, znajdującego się w
działce o nr ew. geod. 152 (droga gminna) do słupów nr 16/7 i 16/8, tj.:
- słup nr 16/7, strunobetonowa żerdź wirowana E-10,5/2,5/E, wraz z oprawą typu LED- do 55W, na wysięgniku 1-ramiennym, w granicy działek o nr ew. geod. 152 ( droga gminna) oraz 102,
- słup nr 16/8, strunobetonowa żerdź wirowana E-10,5/2,5/E, wraz z oprawą typu LED- do 55W, na wysięgniku 1-
ramiennym, w działce o nr ew. geod. 102.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, w okresie 3 lat od udzielania zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7
ustawy.
Dotyczy zadania nr 6 – Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Nowe Biskupice, gmina Warka - etap III
Zamówienia te będą polegały na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do tych opisanych w przedmiocie zamówienia
podstawowego i będą obejmowały w szczególności m.in: wykonanie do dziesięciu stanowisk wraz z linią zasilającą oraz montażem
lamp oświetleniowych typu LED.
Zamówienia o których mowa powyżej zostaną udzielone zgodnie z postanowieniami zawartymi w art. 213-217 ustawy Pzp pod
warunkiem, że Zamawiający będzie posiadał niezbędne środki finansowe.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (C) – 60 pkt
Okres gwarancji i rękojmi (G) – 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 7
Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Grażyna, gmina Warka – etap II
Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci elektroenergetycznej 0,23 kV oświetlenia drogowego
w miejscowości Grażyna, gmina Warka, na działkach nr ew. 9, 175/2, 175/1, 177), w miejscowości Grażyna, Gmina Warka
zgodnie z projektem budowlanym, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez Rejonowy Zakład Energetyczny w
Grójcu oraz obowiązującymi przepisami i normami.
Zgodnie z warunkami technicznymi RZE projekt przewiduje rozbudowę istniejącego oświetlenia ulicznego w miejscowości
Grażyna, dz. nr 177 ( droga powiatowa).
W etapie II, objętym zamówieniem, zostanie wykonana linia oświetleniowa obejmująca budowę trzech stanowisk,
począwszy od wybudowanego w etapie I słupa nr 12./3/OS znajdującego się przy działce o nr ew. geod. 127, tj.:
- słupy nr 12/4/OS, żelbetowy ŻN- 10, oprawa typu LED do 48W, na wysięgniku jednoramiennym –przy działce nr ew. 129,
- słupy nr 12/5/OS, żelbetowy ŻN- 10, oprawa typu LED do 48W, na wysięgniku jednoramiennym –przy działce nr ew. 129,
- słupy nr 12/3/OS, żerdź wirowana typu E10,5/4,3, oprawa typu LED do 48 W, na wysięgniku jednoramiennym- przy działce 129.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (C) – 60 pkt
Okres gwarancji i rękojmi (G) – 40 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału
w postępowaniu, w zakresie jakim zostały określone przez Zamawiającego i dotyczą:
1. 1. Zdolności technicznej lub zawodowej
dla zadania nr 1
1.1.1.A. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane
polegające na budowie lub przebudowie lub modernizacji linii lub odcinka linii energetycznej o wartości powyżej 3 500,00 zł
brutto każda.
dla zadania nr 2
1.1.1.B. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane
polegające na budowie lub przebudowie lub modernizacji linii lub odcinka linii energetycznej o wartości powyżej 4 000,00 zł
brutto każda.
dla zadania nr 3
1.1.1.C. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane
polegające na budowie lub przebudowie lub modernizacji linii lub odcinka linii energetycznej o wartości powyżej 8 000,00 zł
brutto każda.
dla zadania nr 4
1.1.1.D. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane
polegające na budowie lub przebudowie lub modernizacji linii lub odcinka linii energetycznej o wartości powyżej 7 000,00 zł
brutto każda.
dla zadania nr 5
1.1.1.E. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane
polegające na budowie lub przebudowie lub modernizacji linii lub odcinka linii energetycznej o wartości powyżej 6 000,00 zł
brutto każda.
dla zadania nr 6
1.1.1.F. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane
polegające na budowie lub przebudowie lub modernizacji linii lub odcinka linii energetycznej o wartości powyżej 6 000,00 zł
brutto każda.
dla zadania nr 7
1.1.1.G. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane
polegające na budowie lub przebudowie lub modernizacji linii lub odcinka linii energetycznej o wartości powyżej 10 000,00 zł
brutto każda.
Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część winien udokumentować wykonanie minimum dwóch robót
budowlanych zgodnie z w/w warunkami dla zadania o najwyżej wymaganej wartości wykonanych robót.
Powyższe winno być udokumentowane przez Wykonawców zgodnie z Rozdziałem IX ust. 4 pkt c) SWZ.
1.1.2. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia:
Wymagane osoby to: (dotyczy zadań 1 - 7)
- Kierownik Robót Elektrycznych – posiadający następujące kwalifikacje:
• co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Robót Elektrycznych lub kierownika budowy,
liczone od dnia uzyskania uprawnień,
• uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które
zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
• aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę,
• wykształcenie wyższe.
Powyższe winno być udokumentowane przez Wykonawców zgodnie z Rozdziałem IX ust. 4 pkt d) SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki
dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym
wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SWZ).
b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż
5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty (wg załącznika nr 4 do SWZ - Wykaz robót budowlanych zrealizowanych przez Wykonawcę).
b) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika nr 5 do SWZ -
Wykaz osób).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Dokumenty potwierdzające pracę urządzenia, wbudowania materiału na innym obiekcie co najmniej przez okres 2 lat oraz
potwierdzające równoważność (np. referencje, protokoły odbioru końcowego).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Dokumenty potwierdzające pracę urządzenia, wbudowania materiału na innym obiekcie co najmniej przez okres 2 lat oraz
potwierdzające równoważność (np. referencje, protokoły odbioru końcowego).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. W przypadku
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o których mowa w Rozdziale IX ust. 1
SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków
udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty
budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy (załącznik nr 8 do SWZ). Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w n/w przypadkach:
1. W zakresie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy:
1.1 Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w § 6 ust. 1
Umowy, w formie pisemnego aneksu, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
1) zmiany stawki podatku od towarów i usług,
2) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na
podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r.
o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- na zasadach i w sposób określony w ust. 1.2 – 1.12, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez
Wykonawcę.
1.2 Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1.1
pkt 1, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu Umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umową,
po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu
Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług.
1.3 W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1.1 pkt 1, wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość
wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
1.4 Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1.1 pkt 2 lub 3, będzie
obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości
kosztów wykonania Umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających
wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej lub dokonujących zmian w
zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki
składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
1.5 W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1.1 pkt 2, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę
odpowiadającą wzrostowi kosztu Wykonawcy w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń Pracowników
świadczących pracę do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości
minimalnej stawki godzinowej, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego
wynagrodzenia. Kwota odpowiadająca wzrostowi kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części
wynagrodzenia Pracowników świadczących pracę, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w
jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy.
1.6 W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1.1 pkt 3, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę
odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w związku z wypłatą wynagrodzenia Pracownikom świadczącym
pracę. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia
Pracowników Świadczących Usługi, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim
wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy.
1.7 W celu zawarcia aneksu, o którym mowa w ust. 1, każda ze Stron może wystąpić do drugiej Strony z wnioskiem o
dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawierającym w szczególności
szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty,
od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania Umowy uzasadniająca zmianę wysokości
wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
Dalsza część zapisów została zawarta w załączniku nr 3 - projektowane postanowienia umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-05 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_warka

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-05 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-07-04

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Część 7 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Do negocjacji zostaną zaproszeni Wykonawcy, którzy zaoferują najniższe ceny.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.