eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PolkowiceBudowa i przebudowa oświetlenia drogowego i terenu, ul. Kmicica, Polkowice



Ogłoszenie z dnia 2025-07-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa oświetlenia drogowego i terenu, ul. Kmicica, Polkowice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647618

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48768474159

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.stepien@gmina.polkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polkowice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-46d9afb0-6d68-4bdc-ae41-e25edf152793

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa oświetlenia drogowego i terenu, ul. Kmicica, Polkowice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46d9afb0-6d68-4bdc-ae41-e25edf152793

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00339638

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035230/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa oświetlenia ul. Kmicica w Polkowicach (Kmicica 1-21)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00275389

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.22.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 218464,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa i przebudowa oświetlenia drogowego i terenu, ul. Kmicica, Polkowice” w oparciu o opisy pozycji przedmiaru robót, załączoną dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Realizacja w ramach zadania budżetowego: „Przebudowa oświetlenia ul. Kmicica w Polkowicach” (900.90015.6050).
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu umowy został określony w dokumentach inwestycji, na które składają się:
a) specyfikacja warunków zamówienia (SWZ) z uwzględnieniem rozstrzygnięć, zmian i wyjaśnień wynikających z odpowiedzi udzielanych przez Zamawiającego na pytania Wykonawców w postępowaniu, o udzielenie zamówienia publicznego,
b) opisy pozycji przedmiaru robót,
c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB)),
d) dokumentacja technicznej opracowana przez ZIE Energia Andrzej Bogacz, ul. Spacerowa 97, Piotrowiczki, 55-14 Wisznia Mała. Projektant – Andrzej Bogacz,
e) w przypadku, w którym rozstrzygnięcia, zmiany i wyjaśnienia wynikające z udzielonych na zapytania Wykonawców odpowiedzi nie zostały wprowadzone do dokumentów inwestycji wskazanych w lit. od a) do d) niniejszego ustępu są one wiążące dla Wykonawcy do stosowania,
f) rozstrzygnięcia, zmiany i wyjaśnienia wynikające z udzielonych na zapytania Wykonawców odpowiedzi mają nadrzędne znaczenie w odniesieniu do pierwotnych zapisów dokumentów inwestycji,
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i prace instalacyjno-inżynieryjne obejmujące:
a) demontaż istniejących lamp oświetleniowych – zgodnie z dokumentacją oraz przedmiarem,
b) montaż kompletnych słupów oświetleniowych z oprawami - zgodnie z dokumentacją oraz przedmiarem,
c) roboty ziemne,
d) prace instalacyjne – obróbka i podłączenie kabli, przewodów,
e) pomiary i sprawdzenia,
f) roboty przygotowawcze i towarzyszące,
g) roboty wykończeniowe, odtworzenie nawierzchni zgodnie z warunkami wydanymi przez zarządcę drogi i terenu,
h) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach.
Podstawa realizacji robót: zaświadczenie nr 518.2022 z dnia 29.09.2022 r. o braku sprzeciwu do wykonania zgłoszonych robót budowlanych (DG.BS.6743.272.2022) wydane przez Starostę Polkowickiego.
Wykonawca udzieli minimum 60 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonany przedmiot zamówienia.
W opisie przedmiotu zamówienia uwzględniono wymagania w zakresie dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami tak aby zapewnić spełnienie co najmniej minimalnych wymagań, o których mowa w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U.2024.1411). Przedmiot zamówienia został zaprojektowany z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
Wymagania i wytyczne Zamawiającego dla opraw i słupów oświetleniowych.
1) Oprawy, oprócz standardowych certyfikatów i deklaracji zgodności muszą posiadać certyfikaty ENEC i ENEC+.
2) Do zasilaczy opraw winny zostać wprowadzone przez producenta dane tych opraw (moc, rozsył, temperatura barwowa, ilość LED, itp) pozwalające na automatyczne wczytanie ich do systemu sterowania.
3) Kolor opraw – zlicowany z kolorem słupa i wysięgnika.
4) Zamawiający wymaga zastosowania słupów aluminiowych anodowanych (kolor grafit/szary), wysokość zgodna z projektem, owalne zbieżne.
5) Wszystkie zamontowane i wbudowane urządzenia, materiały i produkty muszą spełniać wymogi określone w obowiązujących w tym zakresie przepisach oraz normach. Ponadto cały przedmiot zamówienia bezwzględnie musi zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami (w tym z normą 13201:2016) oraz zgodnie z wiedzą techniczną i sztuką budowlaną.
6) Zamawiający wymaga aby wybudowane oświetlenie zostało przed dniem odbioru końcowego włączone do systemu sterowania. Oprawy muszą być wyposażone w gniazda w standardzie ZD4i oraz w sterowniki. W przypadku braku możliwości montażu gniazda na oprawie należy przewidzieć montaż uchwytów typu pole-holder.
7) Opis funkcjonalności systemu stanowi załącznik do dokumentacji technicznej.
8) Zamawiający nie będzie ponosił żadnych kosztów związanych z konfiguracją, wdrożeniem i eksploatacją w związku z włączeniem do systemu sterowania nowych opraw (w tym także kosztów związanych z użytkowaniem interfejsu, licencji, opłat serwerowych itp.) w okresie udzielonej gwarancji – zgodnie ze złożoną ofertą
Numerację i opisy słupów należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie wykonawstwa.
Dla opraw oświetleniowych i ich elementów składowych Zamawiający określa następujące wymagania w celu określenia równoważności w stosunku do projektowanych:
Dla wszystkich opraw:
1. Wymagane zachowanie parametrów technicznych i jakościowych opraw dla wskazanych w obliczeniach klas dróg.
2. Dostosowanie do oświetlanego obszaru krzywej rozsyłu opraw zgodnie z obliczeniami fotometrycznymi.
3. Nie niższą żywotność opraw w użytkowaniu, minimum 100 000 h dla L90B10 (średniej mocy LED przy 25°C).
4. Oprawy o wymiarach gabarytowych i wadze niepowodujących zmian w dokumentacji, dostosowane do montażu na wysokości wskazanej w projekcie.
5. Klasa ochronności II.
6. Napięcie znamionowe 220-240V, 50-60 Hz.
7. IP minimum 66 dla części optycznej i układu zasilającego.
8. IK minimum 09.
9. Temperatura barwowa – 4000 K.
10. Odporność na przepięcie 10 kV.
11. Temperatura pracy (zakres minimalny) od -40°C do +40°C.
12. CRI ≥ 70.
13. ULOR 0%.
Dla opraw o mocy LED 12 W:
1. Moc całkowita min. 14 W.
2. Strumień świetlny oprawy nie mniejszy niż 2300 lm.
3. Efektywność świetlna nie gorsza niż 164 lm/W.
Dla opraw o mocy LED 24 W:
1. Moc całkowita min. 28 W.
2. Strumień świetlny oprawy nie mniejszy niż 4000 lm.
3. Efektywność świetlna nie gorsza niż 142 lm/W,
Dla opraw o mocy LED 36 W:
1. Moc całkowita min. 39 W.
2. Strumień świetlny oprawy nie mniejszy niż 5100 lm.
3. Efektywność świetlna nie gorsza niż 130 lm/W.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186343,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 490806,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207296,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELOS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368093077

7.3.3) Ulica: ul. Szamotulska 36

7.3.4) Miejscowość: Rokietnica

7.3.5) Kod pocztowy: 62-090

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207296,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia wynosi: do 4 miesięcy licząc od daty protokolarnego przekazania terenu robót (przekazanie
robót nastąpi nie później niż w terminie 14 dni od daty podpisania umowy).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.