Ogłoszenie z dnia 2025-07-22
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług transportowych dla dzieci z niepełnosprawnościami w roku szkolnym 2025/2026 - powtórzenie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Józefów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268729
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kardynała Wyszyńskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Józefów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-420
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.8.) Numer faksu: um@jozefow.pl
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@jozefow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://jozefow.bip.eur.pl/public/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług transportowych dla dzieci z niepełnosprawnościami w roku szkolnym 2025/2026 - powtórzenie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88b4e8d8-6fd7-4e21-80b6-8eb1cae40ad2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00339588
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031998/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół i ośrodków w roku szkolnym 2025/26
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://jozefow.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://jozefow.ezamawiajacy.pl/pn/jozefow/demand/223273/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający dopuszcza możliwość
przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz
informacji: Elektronicznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem:
https://jozefow.ezamawiajacy.pl
Dokładna informacja o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji
elektronicznej została określona w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ochrona danych osobowych osób fizycznych i
klauzula informacyjna z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwane dalej
„rozporządzeniem 2016/679”.
Dalej w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą , z uprawnienia do sprostowania
lub uzupełnienia o których mowa w art 16 rozporządzenia 2016/679 , nie może skutkować zmiana wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawa8.W postępowaniu
o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania , o którym mowa w art 18 ust 1 rozporządzenia 206/679,
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: POŚ.271.36.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług transportowych dla dzieci z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Miasta Józefowa na trasie z domu do szkoły/ośrodka i z powrotem wraz z zapewnieniem tym dzieciom/uczniom opieki w czasie dowożenia we wszystkie dni funkcjonowania szkół i placówek oświatowych, które umożliwiają dzieciom realizację obowiązku szkolnego i obowiązku nauki, z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych i dni dodatkowo wolnych od nauki w szkole,
a ponadto z wyłączeniem dni, w których placówki oświatowe nie będą funkcjonować w szczególności ze względu na strajk nauczycieli albo ograniczenia wynikające ze stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii.
2. Przewóz dzieci będzie się odbywać we wszystkie dni nauki w szkołach od poniedziałku do piątku z wyłączeniem przerw świątecznych, ferii zimowych, wakacji letnich i dni dodatkowo wolnych od nauki w szkole. Maksymalna ilość dni – 188
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-06-26
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do wykonywania określonej działalności, jeżeli wykaże, że posiada licencję na przewóz osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1539 z późn. zm.)2. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie niższą niż 750 000 zł, niezależnie od obowiązkowego OC właściciela pojazdu.
3. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że:
1) w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), wykonał lub wykonywał usługi przewozu osób niepełnosprawnych. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie lub wykonywanie co najmniej 3 usług dowozu osób niepełnosprawnych; każda usługa winna trwać co najmniej 9 miesięcy i dotyczyć co najmniej 10 osób. Dla usług w trakcie wykonywania brany będzie pod uwagę czas od rozpoczęcia świadczenia usługi do upływu terminu składania ofert.
2) dysponuje co najmniej trzema pojazdami dostosowanymi do przewozu łącznie co najmniej 20 osób (w tym miejsca na wózki inwalidzkie nieskładane), rok produkcji: nie wcześniej niż 2014 r., fotele wyposażone w pasy bezpieczeństwa, niezależne ogrzewanie przestrzeni pasażerskiej. Pojazdy muszą być dostosowane do przewozu osób niepełnosprawnych, wyposażone w podnośnik, windę lub podjazd umożliwiające bezpieczne załadowanie wózków oraz nisko usytuowane drzwi wejściowe do przestrzeni pasażerskiej.
3) dysponuje co najmniej 3 kierowcami posiadającymi prawo jazdy odpowiedniej kategorii oraz co najmniej 3 opiekunami posiadającymi, przygotowanie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji kierowcy i opiekuna; Zamówienie może być wykonywane wyłącznie przy wykorzystaniu kierowców i opiekunów, którzy nie byli skazani za przestępstwa określone w Ustawie z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz. U. z 2024 r. poz. 1802).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej zamawiający żąda:
1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 6 do SWZ;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.
3) wykazu narzędzi dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami –treść wykazu musi potwierdzać spełnianie warunków wymaganych w Opisie Przedmiotu Zamówienia, wzór wykazu narzędzi stanowi Załącznik nr 7a do SWZ,
4) dokumentów potwierdzających, że wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego UBEZPIECZENIA.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z PPU7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-31 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa MARKET PLANET
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-31 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-29
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawcę na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowegoINNE PRZETARGI Z JÓZEFOWA
- Przygotowanie i dostawa posiłków do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Józefowie
- Świadczenie usług transportowych dla dzieci z niepełnosprawnościami w roku szkolnym 2025/2026 - powtórzenie
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej (dalej: decyzji ZRID) rozbudowy dróg gminnych ul. Ekologicznej i ul. Głównej (2 części)
- Remont balkonów w budynku mieszkalnym przy ul. Wroniej 11 w Józefowie - ETAP I
- Gmina Józefów dla mieszkańców - tworzenie Centrum Usług Społecznych w Józefowie
- Remonty cząstkowe jezdni asfaltowych na terenie Józefowa w 2025 r.(2)
więcej: przetargi w Józefowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Tłuszcz do placówek oświatowych w okresie wrzesień - grudzień 2025 roku
- Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Długosiodło w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz dzieci do szkół i przedszkola prowadzonych przez Gminę Tyszowce w roku szkolnym 2025/2026 wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów
- Usługa transportu sanitarnego i medycznego.
- Dowożenie niepełnosprawnych uczniów z terenu Gminy Olkusz do szkół/ośrodków/przedszkoli wraz z opieką w czasie przewozu w roku szkolnym 2025/2026
- Transport uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w roku szkolnym 2025/2026
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.