Ogłoszenie z dnia 2025-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00255202/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji oprogramowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem – System OTAGO.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK - Urząd Miasta Włocławek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866910
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zielony Rynek 11/13
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 (54) 414 40 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.wloclawek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umwloclawek.logintrade.net/zapytania_email,200003,5c74d3dd8616593a3f272f2114354099.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji oprogramowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem – System OTAGO.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8db187f0-e7b6-4163-a3cb-885969c7f847
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00339378
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00065448/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji oprogramowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem - System OTAGO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00255202
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.ZP.271.25.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 524380,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na świadczeniu asysty technicznej i konserwacji oprogramowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Wspomagania zarządzania Miastem – System OTAGO.
Usługa asysty technicznej i konserwacji obejmuje:
1) świadczenie konsultacji telefonicznych (hot-line) mających na celu rozwiązywanie problemów związanych z eksploatacją lub działaniem podsystemów Systemu OTAGO,
2) świadczenie konsultacji drogą elektroniczną mających na celu rozwiązywanie problemów związanych z eksploatacją lub działaniem podsystemów Systemu OTAGO,
3) usuwanie zgłoszonych przez Zamawiającego błędów podsystemów Systemu OTAGO ujawnionych podczas ich eksploatacji, poprzez wykonywanie i przesyłanie poprawek lub ich zdalne usuwanie bez-pośrednio w podsystemach zainstalowanych na platformie informatycznej Zamawiającego,
4) wykonywanie i przesyłanie aktualizacji (zmian) funkcji podsystemów Systemu OTAGO opisanych w dokumentacji w przypadku zmiany przepisów powszechnie obowiązujących ogłoszonych w Dzienniku Ustaw Rzeczypospolitej Polskiej i Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej „Monitor Polski”, skutkujących koniecznością przeprowadzania zmian w tychże funkcjach,
5) przesyłanie poprawek wykonanych przez Wykonawcę w związku ze zgłoszeniami innych klientów lub testami wewnętrznymi (ewaluacją),
6) wykonanie i przesyłanie nowych wersji podsystemów w przypadku ich wytworzenia przez Wykonawcę,
7) wykonanie i przesyłanie wersji zrefaktoryzowanych podsystemów w przypadku ich wytworzenia przez Wykonawcę,
8) udostępnianie przez okres obowiązywania umowy ujednoliconych (tj. uwzględniających wszystkie dokonywane zmiany) wersji dokumentacji,
9) świadczenie usług przeprowadzenia szkoleń w formie zdalnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72246000-1 - Usługi doradcze w zakresie systemów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 632390,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 632390,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 632390,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asseco Data Systems S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180853177
7.3.3) Ulica: Jana z Kolna 11
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-864
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 632390,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- DOSTAWA MATERIAŁÓW SZEWNYCH PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY
- Poprawa efektywności energetycznej oświetlenia ulicznego na terenie miasta Włocławek - budowa oświetlenia ulicznego na ulicy Kaliskiej na odcinku od ronda Falbanka do ronda przy ul. Broniewskiego.
- Budowa żłobka w miejscowości Józefowo
- Wykonanie projektu technicznego
- Wykonanie projektu remontu budynku
- Prace remontowe w budynkach Sądu Rejonowego we Włocławku. OG.261.8.2025
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE SERWISU POGWARANCYJNEGO ORAZ WSPARCIA INFRASTRUKTURY WIRTUALIZACYJNEJ I SERWEROWEJ WRAZ Z DOSTAWĄ OPROGRAMOWANIA DO ZARZĄDZANIA ŚRODOWISKIEM WIRTUALNYM
- Zakup usług wsparcia dla urządzeń HSM
- Konserwacja oraz naprawa oświetlenia drogowego na terenie działania OUD w Sedrankach drogi nr 65, 65b i 65c administrowane przez GDDKiA Oddział w Olsztynie Rejon w Ełku - II postępowanie
- Administrator RCIM
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.