Og³oszenie z dnia 2025-10-31
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00508851/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-31
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont systemu monitoringu w budynku szko³y i warsztatów szkolnych w Zak³adzie Karnym we W³oc³awku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zak³ad Karny we W³oc³awku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319687
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Bartnicka 10
1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³oc³awek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-809
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_wloclawek@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont systemu monitoringu w budynku szko³y i warsztatów szkolnych w Zak³adzie Karnym we W³oc³awku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-042010a6-fe21-4075-87d2-a3e4e167efb9
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00508747
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00112919/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.4 Remont systemu monitoringu w budynku szko³y i warsztatów szkolnych w Zak³adzie Karnym we W³oc³awku
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-042010a6-fe21-4075-87d2-a3e4e167efb93.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-042010a6-fe21-4075-87d2-a3e4e167efb9
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim.
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
9. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ,
zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za-³±cznik”).
12. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wy-nosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
15. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê Wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: zk_wloclawek@sw.gov.pl (nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu). Wszelkie sk³adane w ten sposób dokumenty musz± byæ opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach: . rtf, doc, docx, odt, pdf.
16. Zalecenia Zamawiaj±cego dotycz±ce stosowania podpisu elektronicznego:
a) dla dokumentów w formacie .pdf zaleca siê stosowanie podpisu w formacie PadES,
b) dla dokumentów w formacie innym ni¿ .pdf zaleca siê zastosowanie podpisu wewnêtrznego w formacie XAdES. Wykonawca zobowi±zany jest za³±czyæ plik z dokumentem oraz plik z podpisem, o ile plik z dokumentem nie zawiera formatu podpisu elektronicznego.
17. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D.Kw.2232.11.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn.: „Remont systemu mo-nitoringu w budynku szko³y i warsztatów szkolnych w Zak³adzie Karnym we W³oc³awku”.
2. Ca³o¶æ robót budowlanych nale¿y wykonaæ zgodnie z przepisami prawa, obowi±zuj±cymi normami i sztuk± budowlan± z zachowaniem przepisów BHP. Zastosowane materia³y i wyroby musz± posiadaæ certyfikat jako¶ci lub deklaracjê zgodno¶ci. Prace musz± byæ prowadzone w taki sposób, aby nie zagra¿a³y bezpieczeñstwu i nie powodowa³y zbyt du¿ych utrudnieñ w funkcjonowaniu jednostki.
Zakres robót obejmuje w szczególno¶ci:
1) demonta¿ oraz ponowny monta¿ klimatyzatorów,
2) demonta¿ obecnych urz±dzeñ
3) badania przed przyst±pieniem do robót
4) wykonanie tras kablowych, uk³adanie przewodów,
5) monta¿ koryt kablowych, uk³adanie przewodów/kabli,
6) monta¿ uchwytów odstêpowych, uk³adanie przewodów/kabli,
7) wykonanie bruzd, uk³adanie przewodów/kabli, zaprawienie bruzd,
8) monta¿ nowych urz±dzeñ,
9) badania w czasie wykonywanie robót,
10) próby i pomiary techniczne instalacji i urz±dzeñ.
Prace remontowe bêd± prowadzone na zewn±trz oraz wewn±trz obiektu. Z uwagi na to, i¿ roboty budowlane bêd± prowadzone w s±siedztwie czynnych obiektów - budynki zakwaterowania osadzonych Wykonawca zobowi±zany bêdzie zorganizowaæ je tak, aby nie nara¿aæ u¿ytkowników obiektów i osób trzecich na niebezpieczeñstwa i uci±¿liwo¶ci wynikaj±ce z prowadzonych robót oraz zobowi±zany bêdzie wspó³pracowaæ z Zamawiaj±cym w trakcie realizacji robót budowlanych
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-23
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jako¶ci oraz rêkojmi
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia niniejszej umowy oraz za³±czników stanowi±cych integraln± czê¶æ umowy mog± nast±piæ jedynie za zgod± obu stron w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, z tym ¿e zmiany nie mog± naruszaæ odpowiednich uregulowañ zawartych w art. 455 ustawy Prawa zamówieñ publicznych.2. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany istotnych postanowieñ niniejszej umowy
w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
w przypadku, gdy:
1) Niezbêdna jest zmiana terminu zakoñczenia robót z powodu:
a) zmiany terminu realizacji robót wynikaj±ce z przyczyn zwi±zanych z wyst±pieniem ponadnormatywnych z³ych warunków atmosferycznych, uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie prac zgodnie ze sztuk± budowlan± lub warunkami wykonania robót w danej technologii,
b) zmiany w sposobie realizacji czê¶ci Umowy spowodowanej uzasadnionymi przyczynami technicznymi i technologicznymi, potwierdzonymi opiniami bieg³ych i rzeczoznawców niezale¿nymi od woli stron,
c) wstrzymania robót budowlanych przez organy administracji publicznej
(o ilo¶æ dni wstrzymania robót),
d) inne niezale¿ne od Wykonawcy zdarzenia, które Zamawiaj±cy uzna za uzasadniaj±ce zmianê terminu.
2) Wyst±pienia si³y wy¿szej tj. zdarzenia zewnêtrznego o nadzwyczajnym charakterze, niezale¿nego od Stron, niemo¿liwego lub nadzwyczaj trudnego do przewidzenia, którego skutkom nie da³o siê zapobiec, np. klêski ¿ywio³owe, wojny, po¿ary, strajki generalne, zamieszki, epidemie.
3) Zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cych wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy.
4) Konieczno¶ci wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy.
5) Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê istotnych postanowieñ niniejszej umowy
w zakresie terminów wystawiania faktur czê¶ciowych w przypadku zmiany harmonogramu realizacji robót.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-11-17 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: za po¶rednictwem platformy e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-17 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-12-16
INNE PRZETARGI Z W£OC£AWKA
- Remont systemu monitoringu w budynku szko³y i warsztatów szkolnych w Zak³adzie Karnym we W³oc³awku
- Remont systemu monitoringu w budynku kuchni w Zak³adzie Karnym we W³oc³awku
- Opracowanie dokumentacji (7 czê¶ci) w ramach zadania Poprawa funkcjonowania transportu zbiorowego w mie¶cie W³oc³awek poprzez modernizacjê infrastruktury towarzysz±cej transportowi zbiorowemu -II ETAP
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2923C K³obia - Szczytno od km 1+980 do km 6+915"
- Dostawa aparatu USG dla Poradni Ginekologiczno- Po³o¿niczej w Miejskim Zespole Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. we W³oc³awku
- "Zakup mobilnych agregatów pr±dotwórczych"
wiêcej: przetargi w W³oc³awku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa magazynu do przechowywania sprzêtu niezbêdnego do realizacji zadañ w sytuacjach kryzysowych"
- Przystosowanie budynku na potrzeby wzmocnienia potencja³u badawczego Instytutu Ogrodnictwa - PIB.
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Budowa obory dydaktycznej "
- Zmiana sposobu u¿ytkowania czê¶ci budynku (piêtra) placówki opiekuñczo - wychowawczej na ¿³obek
- Remont drogi powiatowej Nr 2504E od drogi nr 1 - Oraczew - Witonia - Pacyna od km 11+505 do km 12+170
- Zagospodarowanie nieruchomo¶ci gminnej o nr ewid. gruntów 98/25 obrêb 0002 My¶libórz
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





