Ogłoszenie z dnia 2025-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00282676/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
UTWORZENIE I FUNKCJONOWANIE 4 KLUBÓW SAMOPOMOCY DLA SENIORÓW – II POSTĘPOWANIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W MROCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092960547
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Łąkowa 7
1.5.2.) Miejscowość: Mrocza
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-115
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wkokoszewska@cus.mrocza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrocza.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d3ff5563-e8dd-4cc1-a469-4035296651c01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
UTWORZENIE I FUNKCJONOWANIE 4 KLUBÓW SAMOPOMOCY DLA SENIORÓW – II POSTĘPOWANIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3ff5563-e8dd-4cc1-a469-4035296651c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00338748
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00048967/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Utworzenie i funkcjonowanie 4 Klubów Samopomocy dla Seniorów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Społeczny Plus w ramach Priorytetu 8 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynkupracy,edukacji i włączenia społecznego z programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021 – 20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00282676
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.2.9.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 940363,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest utworzenie i funkcjonowanie 4 Klubów Samopomocy dla Seniorów (ośrodków wsparcia
dziennego) dla min. 28 osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu ze względu na wiek (65 +) na rok.
Jeden Klub Samopomocy dla 10 osób zlokalizowany zostanie w Mroczy w budynku Centrum Usług Społecznych (dla
mieszkańców miasta) oraz w 3 świetlicach wiejskich (miejscowości o największej liczbie seniorów i miejscowości
okolicznych):
– świetlica w Rościminie dla 6 osób,
– świetlica w Samsieczynku dla 6 osób,
- świetlica w Matyldzinie dla 6 osób.
Projekt jest przewidziany do realizacji w latach 2025 – 2027, w szczególności dla osób samotnych, chorych i
niesamodzielnych, które ze względu na wiek, chorobę, niepełnosprawność wymagają wsparcia, zamieszkujących gminę
Mrocza.
W Klubie Samopomocy dla Seniorów w budynku CUS w Mroczy przewidziane jest uczestnictwo dla 10 osób na rok, w 3
pozostałych Klubach zlokalizowanych w świetlicach wiejskich w każdym po 6 osób na rok.
Działania na rzecz osób starszych w ramach Klubu będą aktywizować mieszkańców danej miejscowości i okolic oraz będą
alternatywną propozycją na zagospodarowanie czasu osób objętych wsparciem, świadczoną w miejscach blisko miejsca
zamieszkania – stworzenie możliwości udziału w różnego rodzaju aktywności edukacyjnej, kulturalno – integracyjnej,
rekreacyjnej, zdrowotnej, promującej zdrowie, z elementami terapii zajęciowej, muzykoterapii, tańca, śpiewu, aktywności
ruchowej, wsparcia psychologa oraz spotkań ze specjalistami. Działania w ramach usługi:
1) Warsztaty z psychologiem – łącznie 360 godzin zegarowych, w tym 10 spotkań grupowych x 3 godz./ rok x 3 lata od 2025
do 2027,
2) Warsztaty terapii (ergoterapii, arteterapii) – łącznie 540 godzin zegarowych, w tym 15 spotkań grupowych x 3 godz./ rok x
3 lata od 2025 do 2027,
3) Spotkania ze specjalistami typu:
a) Dietetyk – łącznie 72 godziny zegarowe, w tym 4 spotkania grupowe x 1,5 godz./ rok x 3 lata od 2025 do 2027,
b) Doradca podatkowy – łącznie 36 godzin zegarowych, w tym 1 spotkanie grupowe x 3 godz./ rok x 3 lata od 2025 do 2027,
c) Pracownik ZUS – łącznie 72 godziny zegarowe, w tym 2 spotkania grupowe x 3 godz./ rok x 3 lata od 2025 do 2027,
4) Warsztaty z informatykiem „Podróże w sieci”:- łącznie 72 godziny zegarowe, w tym 2 spotkania grupowe x 3 godz./ rok x 3
lata od 2025 do 2027,
5) Poradnictwo prawne – łącznie 90 godzin zegarowych, w tym 5 spotkań indywidualnych x 1,5 godz./ rok x 3 lata od 2025
do 2027,
6) Zajęcia ogólnorozwojowe (zajęcia nordic walking, ćwiczenia na Sali gimnastycznej, zajęcia kulinarne) – łącznie 540
godzin zegarowych, w tym 15 spotkań grupowych x 3 godz./ rok x 3 lata od 2025 do 2027,
7) Wyjazdy integracyjne (Wykonawca proponuje co najmniej 5 różnych lokalizacji na terenie województwa kujawsko –
pomorskiego)
a) 10 wyjazdów integracyjnych x min. 6 godz./ rok x 3 lata od 2025 do 2027 (łącznie 30 sztuk, 180 godzin zegarowych),
Wykonawca proponuje co najmniej 5 różnych lokalizacji na terenie województwa kujawsko – pomorskiego,
b) 1 wyjazd prozdrowotny x min. 6 godz./ rok x 3 lata od 2025 do 2027 (łącznie 3 sztuki, 18 godzin zegarowych).
Wykonawca proponuje każdy wyjazd inny, niepowtarzający się w lokalizacji na terenie województwa kujawsko –
pomorskiego,
8) Piknik integracyjny – 1 piknik x min. 6 godz. Rok x 3 lata od 2025 do 2027 (łącznie 3 sztuki, 18 godzin zegarowych).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
80533000-9 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe
79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1100018,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1100018,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1100018,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Pro Omnis
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542866796
7.3.3) Ulica: Jarużyńska 9
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-790
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1100018,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-09-30INNE PRZETARGI MROCZA
- Usługa interwencji kryzysowej
- Wsparcie opiekunów faktycznych osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu
więcej: przetargi MROCZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie kursów w ramach projektu pn.: "Modernizacja szkolnictwa zawodowego obszaru PPWLZR".
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji kursu obsługi kas fiskalnych dla uczniów w ramach realizacji projektu pn.: "Hotelowy zawrót głowy"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów
- Usługi dla uczestników Dziennego Domu Pobytu dla Seniorów w Otwocku
- Edukacja włączająca-siła gminy Ryjewo - Podnoszenie kompetencji i kwalifikacji kadry szkół
- Organizacja i przeprowadzenie kursów branżowych dla uczniów i uczennic Technikum Nr 9 w Rzeszowie w zawodzie technik informatyk, elektronik i mechanik
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.