Ogłoszenie z dnia 2021-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00300568/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i biurowego na potrzeby realizacji projektu pn. „TIK w Szkole Podstawowej nr 3 w Kętrzynie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kętrzyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743440
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 089 752 05 20
1.5.8.) Numer faksu: 089 752 05 31
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umketrzyn@miastoketrzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miastoketrzyn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.miastoketrzyn.pl/zamowienia_publiczne/3/status/rodzaj/wzp/zwr/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i biurowego na potrzeby realizacji projektu pn. „TIK w Szkole Podstawowej nr 3 w Kętrzynie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59513b49-5679-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00338699
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004326/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i biurowego na potrzeby realizacji projektu pn. „TIK w Szkole Podstawowej nr 3 w Kętrzynie”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00300568/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SO.271.40.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 28147 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach tej części zakupione zostaną laptopy z oprogramowaniem, myszą bezprzewodową i torbą, pamięć zewnętrzna4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego
4.5.5.) Wartość części: 16000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach tej części zakupione zostaną: niszczarka, dziurkacz, zszywacze, kalkulator z drukarką, laminator z kompletem folii, bindownica4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30197000-6 - Drobny sprzęt biurowy
4.5.5.) Wartość części: 9000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach tej części zakupione zostaną szafy metalowe na dokumenty4.5.3.) Główny kod CPV: 39132100-7 - Szafy na akta
4.5.5.) Wartość części: 3147 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Dostawa mięsa wieprzowego i wołowego, przetworów mięsnych; drobiu, przetworów drobiowych z indyka i kurczaka do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej
- "Zakup oleju napędowego do pojazdów Zespołu Ratownictwa Medycznego, Karetek Transportowych, Pojazdów Służbowych i Etyliny E 95 w celach gospodarczych do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wraz ze świadczeniem usługi dystrybucji gazu ziemnego dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Karolewie.
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów i tabletów wraz z akcesoriami
- Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych w podziale na 4 części
- Modernizacja infrastruktury IT - z podziałem na części
- Zakup i dostawa laptopa z oprogramowaniem dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Dwujęzycznymi Nr 3 im. Kornela Makuszyńskiego w Płocku w ramach projektu pn.: "Nasze zadanie - aktywne włączanie"
- SZP/243-285/2025 Dostawa sprzętu komputerowego w ramach potrzeb Wydziału Zarządzania Politechniki Wrocławskiej
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kielcach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





