eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DługosiodłoPoprawa stanu gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Długosiodło



Ogłoszenie z dnia 2025-07-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa stanu gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Długosiodło

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Długosiodło

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668114

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: T. Kościuszki 2

1.5.2.) Miejscowość: Długosiodło

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-210

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 29 64 23 650

1.5.8.) Numer faksu: +48 29 74 12 526

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@dlugosiodlo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.dlugosiodlo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dlugosiodlo.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa stanu gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Długosiodło

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a2bce9c-be15-4bed-9c47-9ec591e928ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00338652

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043499/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Poprawa stanu gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Długosiodło

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt typu „Gospodarka wodno-ściekowa” realizowany w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00286245

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ.271.6.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2867810,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia wykonanie robót budowalnych w ramach operacji pn. „Poprawa stanu gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Długosiodło”.
Zadanie swoim zakresem obejmuje:
a) sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami - zlewnia P12 w msc. Stare Bosewo
(ul. Krótka: odc. S119-S124, ul. Modrzewiowa: odc. S99-S109, S101-S113, ul. Wiejska: odc. S117 – S119.1, S97-S104, S98-S206):
• rurociągi kanalizacyjne z PVC typ S (lite) o śr. 200 mm – 1027,7 m,
• studnie kanalizacyjne z tworzywa o śr. 1000 mm – 10 kpl.,
• studnie kanalizacyjne z tworzywa o śr. 425 mm – 26 kpl.,
• przyłącza kanalizacji sanitarnej (rurociągi z PVC typ S (lite) o śr. 160 mm w granicach pasa drogowego – 75 m,
• przyłącza kanalizacji sanitarnej (rurociągi z PVC typ S (lite) o śr. 160 mm na działkach prywatnych – 51,5 m, studnie kanalizacyjne z tworzywa o śr. 315 mm – 9 kpl.,
• odtworzenie nawierzchni dróg,
b) sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami (zlewnia PII) w msc. Budy Przetycz, Stare Bosewo (odc. P-S-S12, S-S16-S23, SR-S, S16-S31):
• rurociągi kanalizacyjne z PVC typ S (lite) o śr. 200 mm – 795,5 m,
• studnie kanalizacyjne z tworzywa o śr. 1000 mm – 29 kpl.,
• studnia kanalizacyjna rozprężna z tworzywa o śr. 1000 mm – 1 kpl.
• rurociąg tłoczny (odc. PII – SR) – rury PE 100 SDR 17 o śr. 90 mm – 188 m,
• odtworzenie nawierzchni dróg,
• dostawa i uruchomienie kompletnej przepompowni ścieków PII (zbiornik o śr. 1200 mm i wysokości 5,5 m, zamontowane filtry antyodorowe, dwie pompy o wydajności min. 6,73 l/s, armatura wraz z rurociągami ze stali nierdzewnej, szafa sterująca z automatyką umożliwiającą automatyczne opróżnianie przepompowni, wykonanie linii kablowej pomiędzy złączem kontrolno-pomiarowym a szafą sterowniczą oraz włączenie do istniejącego systemu monitoringu),
• przyłącza kanalizacji sanitarnej (rurociągi z PVC typ S (lite) o śr. 160 mm w granicach pasa drogowego – 109 m,
• przyłącza kanalizacji sanitarnej (rurociągi z PVC typ S (lite) o śr. 160 mm na działkach prywatnych – 641 m, studnie kanalizacyjne z tworzywa o śr. 425 mm –33 kpl.,
c) sieć wodociągowa w msc. Kalinowo, Blochy:
• rury PE 100 SDR 17 PN10 o śr. 90 mm – 1205,5 m,
• zasuwy z żeliwa sferoidalnego o śr. 80 mm – 3 kpl.,
• hydranty p.poż. nadziemne z żeliwa sferoidalnego z podwójnym zabezpieczeniem wypływu w przypadku złamania z zasuwą z żeliwa sferoidalnego o śr. 80 mm – 10 kpl.,
• przejścia przez przeszkody metodą bezwykopową – rury stalowe o śr. 168x7,3 mm – 47,5 m/3 szt.,
• odtworzenie nawierzchni dróg.

W cenie robót ziemnych należy ująć koszt odwodnienia wykopów, zabezpieczenia/przebudowy istniejącego uzbrojenia podziemnego, wycinki drzew
i krzewów oraz przywrócenia działek do stanu pierwotnego.

Zakres robót został określony w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do SWZ.
2) Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała wszystkie roboty konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. W zakresie rzeczowym należy ująć wszystkie roboty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające z przedmiaru robót jak również w nim nie ujęte, niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp z uwagi na fakt, iż oferta z najkorzystniejszą ceną złożona w postępowaniu przewyższa kwotę 3 950 000,00 zł brutto (słownie: trzy miliony dziewięćset pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5235419,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5235419,63 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.