eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JanowiecOdbiór, transport i zagospodarowaniu stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Janowiec oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów (PSZOK).



Ogłoszenie z dnia 2025-07-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport i zagospodarowaniu stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Janowiec oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów (PSZOK).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Janowiec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Radomska 2

1.5.2.) Miejscowość: Janowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-123

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 818815800

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@janowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.janowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://janowiec.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór, transport i zagospodarowaniu stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Janowiec oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów (PSZOK).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3ecf605-3229-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00338632

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00380417

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGK.7061.01.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 886909,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1. Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z terenu Gminy Janowiec z:
1) Zamieszkałych nieruchomości.
2) Punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
3) Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej – odpady medyczne.
2. Transport i zagospodarowaniu stałych odpadów komunalnych z obiektów, o których mowa w pkt 1.
3. Wyposażenie PSZOK w odpowiednie pojemniki i kontenery na selektywnie zebrane odpady przekazywane przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych, oznakowane graficznie i tekstowo w sposób umożliwiający identyfikację odpadów na jakie są przeznaczone:
a) KP 7 – odpady budowlane i rozbiórkowe - 3 szt.
b) KP 3 – popiół - 1 szt.
c) 1,1 m3 – zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny 1 szt.
d) 1,1 m3 – tworzywa sztuczne - 3 szt.
e) 1,1 m3 – papier - 3 szt.
f) 1,1 m3 – chemikalia - 1 szt.
g) 1,1 m3 – szkło opakowaniowe - 1 szt.
h) 1,1 m3 – bioodpady - 1 szt.
i) 1,1 m3 – metal - 1 szt.
j) 1,1 m3 – opakowania wielomateriałowe - 1 szt
k) 120 l – przeterminowane leki - 1 szt
l) 120 l – odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi w szczególności igieł i strzykawek - 1 szt
m) 240 l – baterie i akumulatory 1 szt
4. Prowadzenie edukacji ekologicznej w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami a w szczególności w zakresie selektywnego zbierania odpadów, poprzez prezentacje w placówkach oświatowych, nośniki elektroniczne oraz graficznie w postaci plakatów, folderów, ulotek, co najmniej raz w roku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 821050,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 821050,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 821050,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 716-000-48-03

7.3.3) Ulica: Dęblińska 2

7.3.4) Miejscowość: Puławy

7.3.5) Kod pocztowy: 24-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 821050,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.