Og³oszenie z dnia 2025-07-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00052472/01 - Og³oszenie z dnia 2025-01-21
- 2025/BZP 00060324/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-23
- 2025/BZP 00074651/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-29
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
Ca³odobowa us³uga transportu sanitarnego dla PCM Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100682491
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Jana Paw³a II 68
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Pabianice
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - £ódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcm-szpital.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pcmnzoz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10500141.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ca³odobowa us³uga transportu sanitarnego dla PCM Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-668fb354-7c94-46a3-af4d-28788bba7751
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00338482
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00052472
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/ZP/TP1/U/25
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Ca³odobowa us³uga transportu sanitarnego dla PCM Sp. z o.o.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 2 do SWZ – dalej równie¿ OPZ.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 811417,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 811417,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 811417,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SEVEN MED Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7292726597
7.3.4) Miejscowo¶æ: £ód¼
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-17
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 811417,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Zakup wyposa¿enia i sprzêtu na potrzeby realizacji projektu pn.: "Edukacja dla przemys³u 4.0"
- ¦wiadczenie us³ug przewozowych w zakresie dowozu uczniów do szkó³ na terenie gminy Pabianice w roku szkolnym 2025/2026
- Termomodernizacja budynku u¿yteczno¶ci publicznej w Pabianicach, ul. Zamkowa 6
- Zagospodarowanie terenu Bulwaru im. F. Krusche nad rzek± Dobrzynk±
wiêcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dowóz dzieci i m³odzie¿y z terenu Gminy Mokrsko do ZSiP w Mokrsku, do ZSiP w Krzyworzece oraz do Zespo³u Szkó³ Specjalnych w Wieluniu w roku szkolnym 2025/2026 i 2026/2027"
- Dowóz do szkó³ uczniów z terenu Gminy Osjaków w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz uczniów z niepe³nosprawno¶ci± do szkó³ i placówek o¶wiatowych w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz uczniów do szkó³ w roku szkolnym 2025/2026.
- Dowóz uczniów do szkó³ w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz uczniów i dzieci niepe³nosprawnych do szkó³ i o¶rodków w roku szkolnym 2025/2026
wiêcej: (1) Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.