Og³oszenie z dnia 2025-01-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00060324/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-23
- 2025/BZP 00074651/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-29
- 2025/BZP 00338482/01 - Wynik z dnia 2025-07-22
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Ca³odobowa us³uga transportu sanitarnego dla PCM Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100682491
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Jana Paw³a II 68
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Pabianice
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - £ódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pcm-szpital.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pcmnzoz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ca³odobowa us³uga transportu sanitarnego dla PCM Sp. z o.o.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-668fb354-7c94-46a3-af4d-28788bba7751
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00052472
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10500143.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu
Platformy Zakupowej, zwanej dalej „Platform±” pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pcm-szpital lub za po¶rednictwem
adresu e-mail zamowienia@pcm-szpital.pl .
2. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezp³atnie rejestruj±c siê lub loguj±c w
przypadku posiadania konta na Platformie, akceptuje warunki korzystania
z Platformy, okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-
regulamin w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne
wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 KB/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB RAM, procesor
o wydajno¶ci odpowiadaj±cej Intel IV 2 GHz lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x
10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer;
4) w³±czona obs³uga JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.;
6) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.;
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
8) 16. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania
z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma Zakupowa Centrum
Wsparcia Klienta: adres e-mail: cwk@opennexus.com lub numer telefonu 22 101 02 02.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Na podstawie Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w
sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych - zwane dalej RODO), pragniemy Pañstwa
poinformowaæ, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o.o. (95- 200 Pabianice, ul. Jana Paw³a
II 68, KRS:0000330633, NIP:731-20-02-395). Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Dane kontaktowe:
e-mail: iodo@pcm-szpital.pl;
adres do korespondencji: 95-200 Pabianice, ul. Jana Paw³a II 68.
2. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego –
na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania
w oparciu o art. 18 i inne ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (z pó¼niejszymi zmianami), dalej zwana
„ustaw± Pzp”, a tak¿e podmiotom uprawnionym – na podstawie umów o powierzenie przetwarzania danych osobowych (w
szczególno¶ci podmiotom wspieraj±cych administratora w organizacji postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego).
(...) Pozosta³e szczegó³y z zakresu RODO znajduj± siê w rozdziale 32 SWZ w przedmiotowym postêpowaniu.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Pozosta³e szczegó³y z zakresu RODO znajduj± siê w rozdziale 32 SWZ w
przedmiotowym postêpowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/ZP/TP1/U/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Ca³odobowa us³uga transportu sanitarnego dla PCM Sp. z o.o.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 2 do SWZ – dalej równie¿ OPZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 60130000-8 - Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Stawka - za 1 kilometr transportu
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dotarcia do miejsca wezwania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1) nie podlegaj± wykluczeniu;
2) z³o¿yli ofertê niepodlegaj±c± odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.;
3) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
• Decyzja/za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu zgodnie z art. 106 ust. 1 ustawy
o dzia³alno¶ci leczniczej potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca jest wpisany do rejestru,
o którym mowa w art. 100 ustawy o dzia³alno¶ci leczniczej.
* W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ka¿dy
z Wykonawców musi posiadaæ ww. decyzjê/za¶wiadczenie..
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie okre¶li³ warunku w tym zakresie;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶li³ warunku w tym zakresie;
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca wykaza³ siê, i¿ dysponuje lub bêdzie dysponowa³:
• Co najmniej 2 ambulansami drogowymi typu C, które posiadaj± zezwolenie MSWiA na u¿ywanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym
w przypadku wykorzystania tych pojazdów w zwi±zku z ratowaniem ¿ycia lub zdrowia ludzkiego, o którym mowa w art. 53 ust. 1 pkt. 12 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo
o ruchu drogowym (Dz.U.2024.1251 t.j.),
• Co najmniej 2 ambulansami drogowymi typu B, które posiadaj± zezwolenie MSWiA na u¿ywanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym
w przypadku wykorzystania tych pojazdów w zwi±zku z ratowaniem ¿ycia lub zdrowia ludzkiego, o którym mowa w art. 53 ust. 1 pkt. 12 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo
o ruchu drogowym (Dz.U.2024.1251 t.j.),
• Co najmniej 1 ambulansem drogowym typu A1 lub A2.
Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca wykaza³ siê, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³
osobami do realizacji zamówienia posiadaj±cymi stosowne uprawnienia tj.:
• Co najmniej 2 lekarzy systemu, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 8 wrze¶nia
2006 r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U.2024.652 t.j.),
• Co najmniej 8 ratowników medycznych uprawnionych do wykonywania zawodu zgodnie
z wymaganiami okre¶lonymi w art. 2 ustawy z dnia 1 grudnia 2022 r. o zawodzie ratownika medycznego oraz samorz±dzie ratowników medycznych (Dz.U.2023.2187 t.j.) lub co najmniej 8 pielêgniarek systemu, o których mowa w art. 3 ust. 6 ustawy z dnia 8 wrze¶nia 2006 r.
o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U.2024.652 t.j.), w tym 4 osobami uprawnionymi do kierowania oferowanymi ambulansami drogowymi zgodnie z ustaw± z dnia 5 stycznia 2011r. o kieruj±cych pojazdami (Dz.U.2024.1210 t.j.),
• Co najmniej 2 ratowników, o których mowa w art. 13 ustawy z dnia 8 wrze¶nia 2006 r.
o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U.2024.652 t.j.), w tym 1 ratownikiem uprawnionym do kierowania oferowanymi ambulansami drogowymi zgodnie z ustaw± z dnia 5 stycznia 2011r. o kieruj±cych pojazdami (Dz.U.2024.1210 t.j.).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, na wezwanie Zamawiaj±cego przed³o¿y w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania nastêpuj±ce podmiotowe ¶rodki dowodowe:
1) O¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania – za³±cznik nr 7 do SWZ.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ww. o¶wiadczenie (podmiotowe ¶rodki dowodowe) sk³ada ka¿dy z wykonawców;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2. W celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, na wezwanie Zamawiaj±cego przed³o¿y w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania nastêpuj±ce podmiotowe ¶rodki dowodowe:
1) Wykaz ¶rodków transportu, którymi realizowany bêdzie przedmiot zamówienia – Za³±cznik nr 5 do SWZ;
2) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji us³ugi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych zgodnie ze wzorem stanowi±cym – Za³±cznik nr 6 do SWZ;
3) Decyzja/za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu zgodnie z art. 106 ust.1 ustawy o dzia³alno¶ci leczniczej potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca jest wpisany do rejestru, o którym mowa w art. 100 ustawy o dzia³alno¶ci leczniczej;
4) Zezwolenia MSWiA na u¿ywanie pojazdów samochodowych jako uprzywilejowanych w ruchu drogowym w przypadku wykorzystania tych pojazdów w zwi±zku z ratowaniem ¿ycia lub zdrowia ludzkiego, o którym mowa w art. 53 ust. 1 pkt. 12 ustawy Prawo o ruchu drogowym Dz.U.2024.1251;
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê przedmiotowych ¶rodków dowodowych5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
8. WYKAZ DOKUMENTÓW, KTÓRE NALE¯Y Z£O¯YÆ WRAZ Z OFERT¡:1) Wype³niony Za³±cznik nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy;
2) Wype³niony Za³±cznik nr 3 do SWZ – O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp:
a) W odpowiedzi na og³oszenie o zamówieniu Wykonawca do³±cza do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
b) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp stanowi dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe – Za³±cznik nr 3 do SWZ.
c) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3) O¶wiadczenie Wykonawcy sk³adane w zwi±zku z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego – Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 8 do SWZ.
4) Wype³niony Za³±cznik nr 9 do SWZ – O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie Zamówienia sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (je¿eli dotyczy).
5) Wype³niony za³±cznik nr 10 do SWZ – Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (je¿eli dotyczy).
6) Pe³nomocnictwo (je¿eli dotyczy):
a) Gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania Umowy.
b) W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia tych Wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty.
7) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji
o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru - w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wykonawca, sk³ada wraz z ofert± dokument pe³nomocnictwa zawieraj±cy w szczególno¶ci wskazanie: postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmuj±cy przede wszystkim:
1) reprezentowanie w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
2) zaci±ganie zobowi±zañ;
3) z³o¿enie oferty wspólnie;
4) prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowi±zañ zwi±zanych z postêpowaniem o zamówienie publiczne.
4. Dokument pe³nomocnictwa musi byæ podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcê ustanowionego jako Pe³nomocnika (przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców).
5. W przypadku oceny spe³niania warunków przetargowych przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie warunki te bêd± zsumowane w celu ³±cznej oceny.
6. Nie dopuszcza siê uczestnictwa danego Wykonawcy w wiêcej ni¿ jednej grupie podmiotów wystêpuj±cych wspólnie.
7. Zgodnie z art.117 ust.4 Pzp wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy tj. za³±cznik nr 9 do SWZ.
8. Zgodnie z art. 445 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
9. W przypadku Wykonawców wykonuj±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej postanowienia dotycz±ce oferty Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia stosuje siê odpowiednio.
10. Zgodnie z art. 58 ust. 5 ustawy Pzp zapisy SWZ dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy, w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie którejdokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-29 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pcm-szpital
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-29 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-02-27
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- ¦wiadczenie us³ug przewozowych w zakresie dowozu uczniów do szkó³ na terenie gminy Pabianice w roku szkolnym 2025/2026
- Termomodernizacja budynku u¿yteczno¶ci publicznej w Pabianicach, ul. Zamkowa 6
- Zagospodarowanie terenu Bulwaru im. F. Krusche nad rzek± Dobrzynk±
- Dostawa i monta¿ windy dla budynku u¿yteczno¶ci publicznej w Pabianicach, ul. Zamkowa 6
wiêcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowo¿enie uczniów niepe³nosprawnych z terenu Gminy T³uszcz do placówek o¶wiatowych w okresie wrzesieñ - grudzieñ 2025 roku
- Dowóz uczniów do szkó³ na terenie gminy D³ugosiod³o w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz dzieci do szkó³ i przedszkola prowadzonych przez Gminê Tyszowce w roku szkolnym 2025/2026 wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozów
- Us³uga transportu sanitarnego i medycznego.
- Dowo¿enie niepe³nosprawnych uczniów z terenu Gminy Olkusz do szkó³/o¶rodków/przedszkoli wraz z opiek± w czasie przewozu w roku szkolnym 2025/2026
- Transport uczniów niepe³nosprawnych do placówek o¶wiatowych wraz z zapewnieniem opieki podczas przejazdu w roku szkolnym 2025/2026
wiêcej: (1) Us³ugi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.