Ogłoszenie z dnia 2022-09-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00281267/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-28
- 2022/BZP 00297675/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Ożarowicach wraz z robotami towarzyszącymi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OŻAROWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258954
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 15
1.5.2.) Miejscowość: Ożarowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-625
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sabina.mikolajek@ug.ozarowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozarowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.ozarowice.pl/bipkod/285423221.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Ożarowicach wraz z robotami towarzyszącymi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f06528d-0e42-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00338464
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028428/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Ożarowicach wraz z robotami towarzyszącymi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00281267/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPIZ.271.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3550905,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych w budynku Urzędu Gminy Ożarowice (kubatura budynku ok. 7 tys. m3, powierzchnia użytkowa ok. 1,8 tys. m2):
a) Przebudowa konstrukcji dachu nad salą widowiskową;
b) Przebudowa budynku polegająca na zmianie układu funkcjonalnego pomieszczeń na parterze, wykonaniu podpiwniczenia pod salą widowiskową, montażu podnośnika dla osób z niepełnosprawnościami, dostosowaniu do wymagań ppoż., w tym roboty rozbiórkowe, konstrukcyjne, wykończeniowe i instalacyjne;
c) Termomodernizacja budynku, w tym docieplenie ścian i stropu, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, modernizacja instalacji c.o. w zakresie wymiany grzejników, montażu kotła kondensacyjnego oraz pomp ciepła, wymiana oświetlenia na energooszczędne, rozbudowa instalacji fotowoltaicznej;
d) Wykonanie instalacji przeciwpożarowej.
2) Przedmiot zamówienia, w tym warunki realizacji zamówienia, określają szczegółowo:
a) dokumentacja projektowa dla wszystkich zadań;
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót;
c) projektowane postanowienia umowy.
3) Przedmiary pełnią wyłącznie funkcję pomocniczą przy wycenie zamówienia i nie są wiążące dla ustalenia przedmiotu zamówienia.
4) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
6) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez 7) Wykonawcę kluczowych zadań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45262520-2 - Roboty murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu złożono cztery oferty, przy czym oferta z najniższą ceną (5 522 700,00 zł) przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5522700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5900000 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
- Przebudowa oddziału przedszkolnego SP Jacków
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej oraz Roboty remontowe łazienek uczniów w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Poprawa dostępności komunikacyjnej - przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
- Przebudowa budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.