Ogłoszenie z dnia 2023-08-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00291100/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa istniejącej infrastruktury drogowej i terenu zewnętrznego z budową miejsc postojowych i drogi manewrowej dla samochodów osobowych i dostawczych przy budynku RCKiK w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Franciszkańska 17/25
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-433
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42-61-61-400
1.5.8.) Numer faksu: 42-61-61-403
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: adm@krwiodawstwo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krwiodawstwo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://rckiklodz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa istniejącej infrastruktury drogowej i terenu zewnętrznego z budową miejsc postojowych i drogi manewrowej dla samochodów osobowych i dostawczych przy budynku RCKiK w Łodzi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-352e91c7-1b1d-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00338339
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00076196/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa istniejącej infrastruktury drogowej i terenu zewnętrznego z budową miejsc postojowych i drogi manewrowej dla samochodów osobowych i dostawczych przy w budynku RCKiK
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane w ramach projektu „Poprawa jakości świadczeń w zakresie krwiodawstwa i krwiolecznictwa poprzez unowocześnienie infrastruktury” nr POIS.11.03.00-00-0166/22 w ramach działania 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia oś priorytetowa XI REACT-EU Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00291100
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/18/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej a następnie robót budowlanych polegających na przebudowie istniejącej infrastruktury drogowej i terenu zewnętrznego z budową miejsc postojowych i drogi manewrowej dla samochodów osobowych i dostawczych przy budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi od strony ul. Franciszkańskiej i Smugowej.
2. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia należy wykonać w dwóch etapach:
1) Etap I - przebudowa infrastruktury drogowej i terenów zewnętrznych od strony ul. Franciszkańskiej;
2) Etap II - przebudowa infrastruktury drogowej i terenów zewnętrznych od strony ul. Smugowej.
Wykonawca zobowiązuje się do takiej organizacji robót budowlanych, aby zminimalizowane zostały zakłócenia w pracy Zamawiającego, tj. w trakcie trwania robót konieczne jest umożliwienie wjazdu pojazdów / karetek odbierających krew od Zamawiającego, pojazdów dostarczających towary do Zamawiającego, itp.
3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia został określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) – stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy – stanowiące załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania i otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dzień 21.07.2023r. Do upływu terminu składania ofert wpłynęła jedna oferta firmy SANITERM Radosław Zając, Plac Wolności 19, 21-311 Komarówka Podlaska, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp. Z uwagi na fakt, że jedyna oferta złożona w przedmiotowym postępowaniu podlegałą odrzuceniu, zgodnie z brzmieniem art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wymiana okien i parapetów oraz malowanie pomieszczeń w budynku PT KRUS w Zduńskiej Woli
- Remont tynków elewacji wraz z wymianą stolarki okiennej nadbudówki maszynowni dźwigów w budynku Urzędu Statystycznego w Łodzi
- ZP 15/25 Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i aptecznego jednorazowego użytku
- Przedłużenie i rozszerzenie licencji na oprogramowanie Adobe dla edukacji dla kont VIP dla Uniwersytetu Łódzkiego
- Dostawa parawanów wraz z montażem dla USK Nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- REMONT POMIESZCZENIA ANTRESOLI KATEDRY WYTRZYMAŁOŚCI MATERIAŁÓW I KONSTRUKCJI W BUDYNKU A22A W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wykonanie projektu technicznego i wykonawczego przebudowy i modernizacji kamienic Biblioteki Raczyńskich w Poznaniu przy ulicy Wronieckiej 14 i 15
- Remont drogi na terenie sołectwa Stefanów
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Budowa przedszkola i klubu dziecięcego na terenie Miasta i Gminy Piwnicznej - Zdrój"
- Wykonanie modernizacji wnętrza budynku - roboty budowlane - przychodni Gabinetów Lekarza Rodzinnego Filia w Śniadowie i Filia w Jedwabnem, w ramach projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23
- " Doposażenie budynku gminnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą na potrzeby organizacji miejsc opieki nad dziećmi do lat trzech."
- Dostawa i montaż nowego dźwigu osobowego wraz z wykonaniem robót budowlanych na obiekcie Domu Pomocy Społecznej w Zielonej Górze
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.