Ogłoszenie z dnia 2025-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00293627/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku świetlicy środowiskowej wraz z adaptacją poddasza w miejscowości Sułków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD BUDYNKÓW KOMUNALNYCH W WIELICZCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120681270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 51
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: (12) 352-34-26,(12) 352-34-27
1.5.8.) Numer faksu: (12) 294-91-89
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zbk@wieliczka.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zbk.wieliczka.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11332971.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa budynku świetlicy środowiskowej wraz z adaptacją poddasza w miejscowości Sułków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b1cf5b4-dfdd-4cd5-b713-f68509e5de42
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00338230
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00292643/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa budynku świetlicy środowiskowej wraz z adaptacją poddasza w miejscowości Sułków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00293627
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZBK.261.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 351233,78 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 235457,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku świetlicy środowiskowej w Sułkowie wraz z adaptacją poddasza na funkcję magazynowo- sanitarną. Planowana przebudowa oraz adaptacja poddasza polega na wydzieleniu dodatkowych pomieszczeń na poddaszu istniejącego budynku.
Na poziomie parteru nie wprowadza się żadnych zmian. Na poddaszu będą znajdować się pomieszczenia magazynowe/ garderoby oraz toalety przeznaczone dla personelu. Dostęp do poddasza będzie z wiatrołapu istniejącego budynku. Dodatkowo przewidziano wykonanie instalacji wody zimnej, ciepłej wody użytkowej, wody cyrkulowanej, kanalizacji sanitarnej, instalacji centralnego ogrzewania, instalacji elektrycznej wewnętrznej i wentylacji.
Dane obiektu
Powierzchnia użytkowa obiektu:
Stan istniejący: 236,27 m2 Stan projektowany: 387,05 m2
Powierzchnia całkowita:
Stan istniejący: 283,08 m2 Stan projektowany: 569,51 m2
Kubatura brutto:
Stan istniejący: 1710,33 m3 Stan projektowany: 1710,33 m3
Wysokość w kalenicy:
Stan istniejący: 8,50 m Stan projektowany: 8,50 m
Ilość kondygnacji:
Stan istniejący: 1 Stan projektowany: 2
Wszystkie roboty należy wykonywać w oparciu o prawomocną decyzję pozwolenia na budowę nr AB.6740.1778.2021.IG z dn. 30.12.2021 r. oraz decyzją zamienną AB.6740.4.114.2024.W z dn. 20.12.2024 r. Szczegółowy zakres prac w ujęciu ilościowym został przedstawiony w przedmiarze, który jest zgodny z dokumentacją techniczną i stanowią wraz z nimi załącznik do SWZ. Postępowanie przetargowe obejmuje swym zakresem jedynie roboty budowlane prowadzone w budynku świetlicy środowiskowej, w celu adaptacji poddasza na funkcję magazynowo- sanitarną. Budowa wiaty (sceny plenerowej) nie jest przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego.
Uwaga! W związku z faktem, iż załączona dokumentacja techniczna obejmuje większy zakres robót niż zakres objęty niniejszym zamówieniem, zobowiązuje się Wykonawców do złożenia oferty na zakres określony poniżej oraz zawarty w przedmiarze robót załączonym do niniejszej SWZ.
2. Główny zakres robót obejmuje:
2.1) Roboty ogólno-budowlane: roboty zabezpieczające, obudowa stropu i ścian zewnętrznych kolankowych od wewnątrz płytami GKF - dodatkowa płyta na istniej obudowanie z płyt GKF dla odporności ogniowej EI 60 - płytka GKF 260 m2 INWESTORA, Obudowa ścian szczytowych z płyt GKF dla odporności ogniowej EI60, wykonanie ścian działowych z płyt GK, roboty wykończeniowe- ułożenie płytek, obsadzenie drobnych elementów (drzwiczki do zaworów), dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi wraz z gruntowaniem, wykonanie gładzi, wykonanie posadzek z płytek gres po wcześniejszym zagruntowaniu podłoża, ułożenie cokolików z płytek gres, montaż ościeżnic i skrzydeł drzwiowych, obsadzenie okien w połaci dachowej, wywiezienie gruzu wraz z utylizacją.
2.2) Roboty w zakresie instalacji wod.- kan.: spuszczenie i napełnienie instalacji wodą, wykonanie podłączeń do istniejącej instalacji, montaż zaworów przelotowych, zwrotnych, filtrów osadnikowych, siatkowych, pompy cyrkulacyjnej do ciepłej wody, szafki nadtynkowej, ułożenie rurociągów z tworzyw sztucznych (PP, PE, PB), płukanie instalacji wodociągowej w budynku, próba szczelności instalacji, ułożenie otulin termoizolacyjnych, montaż baterii umywalkowej, trójnika z PCV z uszczelnieniem, czyszczaka kanalizacyjnego, ułożenie rurociągów z PVC kanalizacyjnych, wykonanie podejść odpływowych, montaż umywalki porcelanowej z syfonem gruszkowym i ustępu z spłuczką typu kompakt, wykonanie bruzd w posadzkach na potrzeby poprowadzenia instalacji, wyprowadzenie pionu kanalizacyjnego ponad dach.
2.3) Roboty w zakresie instalacji c.o.: spuszczenie, płukanie, napełnienie i odpowietrzenie instalacji c.o., podłączenie do istniejącej instalacji c.o., ułożenie rurociągu w izolacji z rozdzielaczami, wykonanie rozdzielni- 8 obwodów do c.o., montaż rozdzielaczy, szafki rozdzielaczowej nadtynkowej, kurków spustowych wraz ze złączką do węża, filtrów osadnikowych, siatkowych, zaworów kulkowych zwrotnych i przelotowych gwintowanych, grzejników stalowych panelowych, zaworów grzejnikowych termostatycznych, przeprowadzenie próby szczelności instalacji c.o., wykonanie bruzd w posadzkach dla poprowadzenia instalacji.
2.4) Roboty w zakresie instalacji elektrycznej: ułożenie peszla oraz przewodów YDY 3x1,5, przewodów N2XH-J 3x1,5mm2, przewodów YDY 3x 2,5, przewodów N2XH-J 3x2,5mm2, montaż opraw typu plafon LED, opraw przemysłowych LED, opraw awaryjnych, ewakuacyjnych z autotestem, łączników jednobiegunowych, gniazd elektrycznych, puszek GK pojedynczych, podwójnych
2.5) Roboty w zakresie instalacji wentylacyjnej: wykonanie i montaż wentylacji z blachy stalowej nierdzewnej z ociepleniem fi 150/250 z wyprowadzeniem ponad dach, dostarczenie i montaż wentylacji grawitacyjnej wspomaganej mechanicznie wentylatorem wyciągowym 120 m3/h, obsadzenie drobnych elementów w ścianach, kratki wentylacyjne- przeciwpożarowa kratka wentylacyjna pęczniejąca EI60, nawietrznik z filtrem i zaworem zwrotnym , nawiewniki okienne do okien dachowych.
2.6) Wywóz gruzu: wywóz gruzu oraz koszt składowania i utylizacji materiałów z budowy.
3. Prace przygotowawcze:
3.1) Wykonanie inwentaryzacji stanu technicznego budynku wraz z otoczeniem przed rozpoczęciem prac budowlanych.
3.2) Wykonanie zabezpieczenia zewnętrznych i wewnętrznych instalacji, wyposażenia, stolarki, opraw oświetleniowych, posadzek i ścian etc., przed zniszczeniem lub uszkodzeniem podczas prowadzenia prac budowlano- montażowych.
4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie uzyskanie niezbędnych odbiorów technicznych, uzgodnień i pozwoleń, a w razie konieczności decyzji pozwolenia na użytkowanie lub zawiadomienia o zakończeniu budowy wraz z zaświadczeniem właściwego Inspektora Nadzoru Budowlanego o nie wniesieniu sprzeciwu. Zamawiający wymaga od Wykonawcy sporządzenia dokumentacji powykonawczej (2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej na nośniku elektronicznym) oraz przekazanie Zamawiającemu wykonanego przedmiotu zamówienia wraz dokumentacją budowy oraz wszelkimi dokumentami odbiorowymi.
Przez termin zakończenia rozumie się wykonanie Przedmiotu Umowy wraz z odbiorem końcowym i uzyskaniem przez Wykonawcę, w razie konieczności decyzji pozwolenia na użytkowanie lub zawiadomienia o zakończeniu budowy wraz z zaświadczeniem właściwego Inspektora Nadzoru Budowlanego o nie wniesieniu sprzeciwu.
5. Obowiązki Wykonawcy:
5.1) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Projekcie Umowy, a także w oparciu o przywołane prawomocne decyzje pozwolenia na wykonanie robót budowlanych.
5.2) Projekt budowlany wraz z prawomocną decyzją pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych, będące załącznikami do SWZ, stanowią podstawowe i minimalne wymagania funkcjonalne i techniczne w zakresie elementów i rozwiązań przeznaczonych do realizacji projektu. W przypadku, gdy w SWZ lub w załącznikach do SWZ pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty równoważnej zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3 uPzp, przy czym minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać oferty równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w SWZ lub w załącznikach do SWZ. W przypadku gdy w SIWZ lub załącznikach do SWZ przedmiot zamówienia zostanie opisany przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.30 ust.1 pkt 2 i ust.3 uPzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. Zgodnie z art. 30 ust.5 uPzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego.
5.3) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Wszystkie zastosowane materiały muszą być zgodne z wytycznymi ujętymi w Ustawy o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 r., (tj. Dz. U z 2021, poz 1213 ze zm). Materiały nieodpowiadające wymaganiom jakościowym oraz przeterminowane nie mogą być stosowane przy realizacji przedmiotu zamówienia.
5.4) Roboty szczególnie niebezpieczne muszą być prowadzone i uzgodnione z Inwestorem.
5.5) Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy Zmawiającemu niezbędne oświadczenie o przyjęciu funkcji Kierownika Budowy (kierowników robót) wraz z niezbędnymi załącznikami (wpisy do izb, kopia uprawnień budowlanych) w celu potwierdzenia dysponowania osobami, niezbędnymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, celem zgłoszenia rozpoczęcia robót w odpowiednim organie nadzoru budowlanego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r.- Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2025 r. poz. 418).
5.6) Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.- Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2025 r. poz. 418); rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA)- stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonej działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2023 r. poz. 334, z 2025 r. poz. 619).
Z uwagi na ograniczenia techniczne formularza ogłoszenia, część dalsza OPZ znajduje się w punkcie 3 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45442100-8 - Roboty malarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45431200-9 - Kładzenie glazury
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45321000-3 - Izolacja cieplna
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45262700-8 - Przebudowa budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty najkorzystniejszej złożonej w postępowaniu przekracza kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia, t.j. kwotę 299 000,00 zł, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej w wysokości 400 434,43 zł.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 275000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 400434,43 PLN
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Dostawa drewna - część I - impregnowane stojaki i drewno wielkowymiarowe"
- "Świadczenie usług pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Wieliczce w 2026 roku"
- Świadczenie usług kompleksowej obsługi prawnej na rzecz Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce w 2026 roku
- "Wykonanie usługi cateringowej w zakresie przygotowania i dostarczania posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Samorządowego nr 4 w Wieliczce"
- Wykonanie usługi cateringowej w zakresie przygotowania i dostarczania posiłków dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Samorządowego nr 6 w Wieliczce od 02.01.2026 do 31.12.2026r
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 5 w Wieliczce na rok 2026
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na działce w Krzyżewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska w Bachowie"
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na wykonanie remontu istniejącego pokrycia dachu budynku w miejscowości Konary, gmina Mogilany
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
- "Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami wodociągowymi w msc. Wolica i Solec" oraz "Budowa odcinka sieci wodociągowej wraz z przyłączem wodociągowym w miejscowości Wolica"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





