Ogłoszenie z dnia 2022-09-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00161874/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
- 2022/BZP 00192103/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej w budynku „Siedlisko”, należącym do Centrum Kultury w Krynicy-Zdroju.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kultury w Krynicy-Zdroju
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Kultury
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000968405
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 19
1.5.2.) Miejscowość: Krynica-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-380
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 0184710750
1.5.8.) Numer faksu: 0184710755
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@ckkrynica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckkrynica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ckkrynica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej w budynku „Siedlisko”, należącym do Centrum Kultury w Krynicy-Zdroju.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6539b3cb-d5b5-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00338096
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00103861/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont dachu - wymiana poszycia dachowego, izolacja termiczna, budowa instalacji odgromowej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00161874/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CK.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 190438,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie remontu dachu wraz z wymianą instalacji odgromowej w budynku „Siedlisko” należącym do Centrum Kultury w Krynicy-Zdroju.
Zamówienie obejmuje wykonanie kompleksowego remontu dachu o konstrukcji drewnianej pokrytego blachą płaską, obejmującego następujące prace:
1) prace zabezpieczające;
2) montaż rusztowania o wysokości do 10m,
3) rozbiórkę pokrycia dachowego z blachy,
4) rozbiórkę obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów kołnierzy, gzymsów,
5) rozebranie rynien i rur spustowych z blachy,
6) rozebranie elementów więźb dachowych,
7) deskowanie połaci dachowej z tarcicy,
8) impregnacji deskowania dachu środkiem ogniochronnym do stanu NRO, oraz ochrony przed grzybami, pleśnią i owadami,
9) pokrycie deskowania dachu membraną dachową,
10) pokrycie dachu nową blachą ocynkowaną na rąbek podwójny,
11) wykonanie obróbek blacharskich,
12) montaż rynien i rur spustowych z tworzyw sztucznych,
13) montaż barier śniegowych i ław kominowych,
14) wykonanie prac z branży instalacyjno-elektrycznej - demontaż istniejących przewodów odgromowych i uziemiających i montaż nowej instalacji odgromowej,
15) wywóz i utylizację materiałów rozbiórkowych i odpadów pobudowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 7ustawy, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia,
jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub
uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem
art. 263
W toku postępowania do wszystkich wykonawców wysłano wniosek o przedłużenie terminu związania ofertą o 29 dni. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą złożyła firma Firma Budowlana “SOPATA” Zbigniew Sopata, 33-342 Barcice, Barcice 149. Pozostali oferenci nie odpowiedzieli na wniosek.
Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonano na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w rozdziale XIII specyfikacji warunków zamówienia.
Wybrana została oferta nr 1 złożona przez Firma Budowlana “SOPATA” Zbigniew Sopata, 33-342 Barcice, Barcice 149 z ceną wykonania przedmiotu zamówienia w wysokości 174 865,30 zł brutto.
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Firma Budowlana “SOPATA” Zbigniew Sopata, 33-342 Barcice, Barcice 149 – uchylił się od zawarcia umowy.
Na dzień unieważnienia postępowania Zamawiający nie posiada innych ofert, które mógłby wziąć pod uwagę w celu dokonania ich ponownej oceny, zgodnie z art. 263 ustawy, z uwagi na wygaśnięcie terminu związania ofertą pozostałych wykonawców. W zaistniałej sytuacji Zamawiający unieważnia postępowania.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142166,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142166,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KRYNICY-ZDRÓJ
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla SPZOZ - Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy - Zdroju
- "Dostawa warzyw i owoców dla punktów żywienia dla Uzdrowiska Krynica-Żegiestów S.A. ul. Nowotarskiego 9/4; 33-380 Krynica -Zdrój"
- Sukcesywna dostawa materiałów medycznych dla potrzeb SPZOZ Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy-Zdroju
więcej: przetargi w Krynicy-Zdrój »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe - rearanżacja sali Domu Kultury Śródmieście, Warszawa, ul. Smolna 9
- Remont elewacji budynku Szkoły Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie
- Zwiększenie efektywności energetycznej budynków Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Twardogórze - budynek biurowo-administracyjny ul. Wrocławska 15 w Twardogórze
- Remont oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku biurowo-szkoleniowym Ośrodka Szkolenia PIP we Wrocławiu przy ul. M. Kopernika 5
- Wykonanie remontu parkietów oraz malowanie ścian i sufitów w salach i na klatce schodowej w budynku Przedszkola nr 171 przy ul. Równej 2 w Warszawie.
- Roboty budowlane polegające na modernizacji instalacji elektrycznej wraz z dostosowaniem do istniejących potrzeb w serwerowni głównej w budynku nr 9/10 D Białostockiego Centrum Onkologii
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.