Ogłoszenie z dnia 2021-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00265858/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-10
- 2021/BZP 00266498/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup energii elektrycznej na potrzeby Powiatu Sokołowskiego i jego jednostek organizacyjnych na okres od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Sokołowski w Sokołowie Podlaskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581771
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 23
1.5.2.) Miejscowość: Sokołów Podlaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-sokolowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-sokolowski.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-sokolowski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup energii elektrycznej na potrzeby Powiatu Sokołowskiego i jego jednostek organizacyjnych na okres od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-adafa96d-422b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00338094
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001045/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup energii elektrycznej na okres od 1.01.2022 do 31.12.2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00265858/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Fn.272.19.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 215879,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Zakup energii elektrycznej do obiektów
Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych na okres od 01.01.2022r. do 31.12.2022r.
wskazanych w tabeli – załącznik nr 6 do SWZ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia
1997r. Prawo energetyczne.
2. Powiat Sokołowski oraz jednostki wymienione w tabeli na 1 (załącznik nr 6 do SWZ) będą zawierać odrębne umowy na warunkach wynikających z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym z możliwością negocjacji na Zakup energii elektrycznej na potrzeby Powiatu Sokołowskiego i jego jednostek organizacyjnych na okres od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie reprezentowanie Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z realizacją zawartych z Wykonawcą umów sprzedaży energii elektrycznej oraz reprezentowanie Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem ewentualnie nowych umów dystrybucyjnych. Do wykonania ww. wymienionych czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo.
3. Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz na podstawie podpisanego Porozumienia, w imieniu niżej wymienionych jednostek organizacyjnych (jednostki budżetowe Powiatu Sokołowskiego):
Dom Pomocy Społecznej w Wirowie
Zespół Szkół nr 1 im. K.K. Baczyńskiego w Sokołowie Podl.
Zespół Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II w Sokołowie Podl.
I Liceum Ogólnokształcące im. M. Skłodowskiej-Curie w Sokołowie Podl.
4. Powiat Sokołowski oraz jednostki wymienione w poniższych tabelach będą zawierać odrębne umowy na warunkach wynikających z niniejszego postępowania. Powiat Sokołowski ul. Wolności 23, 08-300 Sokołów Podlaski, NIP 823-16-27-536 zawrze umowę we własnym imieniu i będzie zarówno nabywcą jaki i odbiorcą/płatnikiem. W przypadku jednostek zawarte zostaną odrębne umowy przez Kierowników tych jednostek działających w ramach posiadanego pełnomocnictwa z oznaczeniem strony Zamawiającego: Powiat Sokołowski ul. Wolności 23, 08-300 Sokołów Podlaski, NIP 823-16-27-536 - .…………………………………………… - (dane poszczególnej jednostki).
W przypadku Powiatu Sokołowskiego faktury należy wystawiać na Powiat Sokołowski ul. Wolności 23, 08-300 Sokołów Podlaski, NIP 823-16-27-536. W przypadku wystawiania faktur dla jednostek organizacyjnych, na fakturach nabywcą będzie: Powiat Sokołowski ul. Wolności 23, 08-300 Sokołów Podlaski, NIP 823-16-27-536 a odbiorcą/płatnikiem będą odpowiednio poszczególne jednostki. Faktury będą przesyłane na adres poszczególnych jednostek - płatników.
5. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r. wynosi 617246 kWh.
Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie, że ilości energii elektrycznej określone w załączniku nr 6 do SWZ są oszacowane na podstawie zużycia energii z kolejnych 12 miesięcy i w okresie obowiązywania umowy mogą nie być w pełni zrealizowane, jak również możliwa jest sytuacja, że ilości mogą zostać przekroczone. Realizacja zamówienia z powyższym zastrzeżeniem nie tworzy po stronie Wykonawcy prawa do rekompensaty za niezrealizowaną część zamówienia. Po przekroczeniu przez Zamawiającego ilości energii elektrycznej określonych w załączniku nr 6 SWZ wykonawca zobowiązuje się do zachowania w okresie obowiązywania umowy oferowanej ceny jednostkowej (zł/kWh).
6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego załącznik nr 2 do projektu umowy.
7. Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy odbywa się dla punktów wymienionych w tabelach po raz kolejny. Szczegółowe informacje zawarte zostały w poniższych tabelach.
Dla punktów PPE objętych niniejszym postępowaniem (wyszczególnionych w poniższych tabelach) Zamawiający posiada zawarte odrębne umowy na usługi dystrybucyjne z PGE Dystrybucja S.A. Odział Warszawa na czas nieokreślony oraz odrębne umowy sprzedaży energii elektrycznej zawarte z Wykonawcą wyłonionym we wcześniejszym postępowaniu przetargowym, w którym Zamawiający po raz kolejny dokonywał procesu zmiany sprzedawcy energii elektrycznej. Dotychczasowe umowy sprzedaży energii elektrycznej zawarte zostały na czas określony 01.01.2021 r. – 31.12.2021 r. w związku z czym nie ma konieczności ich wypowiadania. Szczegółowe informacje zawarte zostały w poniższych tabelach.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający lokalizację oraz opis punktów odbioru energii elektrycznej zawarty jest w załączniku nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 455527,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 476527,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 455527,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENERGA-OBRÓT S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570968370
7.3.3) Ulica: Aleja Grunwaldzka 472
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-309
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 455527,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Białymstoku oraz jednostek Powiatu Białostockiego
- Dostawa ciepła dla potrzeb Oddziału Terenowego Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji we Wrocławiu przy ul. Karkonoskiej 8, w okresie 12 miesięcy (2)
- Dostawa energii elektrycznej na rzecz Zespołu Państwowych Szkół Mu-zycznych im. Fryderyka Chopina w Warszawie.
- DOSTAWA TRANSPORTEM SAMOCHODOWYM 800 Mg MIAŁU WĘGLOWEGO loco KOCZAŁA
- "Dostawa energii elektrycznej dla Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.