eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokołów Podlaski › "Zakup energii elektrycznej na potrzeby Powiatu Sokołowskiego i jego jednostek organizacyjnych na okres od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r."



Ogłoszenie z dnia 2021-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup energii elektrycznej na potrzeby Powiatu Sokołowskiego i jego jednostek
organizacyjnych na okres od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Sokołowski w Sokołowie Podlaskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581771

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wolności 23

1.5.2.) Miejscowość: Sokołów Podlaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat-sokolowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-sokolowski.bip.net.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup energii elektrycznej na potrzeby Powiatu Sokołowskiego i jego jednostek
organizacyjnych na okres od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-adafa96d-422b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00265858

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001045/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup energii elektrycznej na okres od 1.01.2022 do 31.12.2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://powiat-sokolowski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://powiat-sokolowski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.
Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie
Zakupowej tj.:1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512
kb/s;2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel
IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze
wersje;3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w
najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;4) włączona obsługa
JavaScript;5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.2.
Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w
txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg,
wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd,
gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.3. Zamawiający określa informacje na
temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:1) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie
Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8.
Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie
terminu otwarcia ofert.4. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz
dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim
źródłem czasu.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji, oryginał
dokumentu wadium (poręczenia lub gwarancji) opatrzonego podpisem elektronicznym osób
upoważnionych do jego wystawienia, Wykonawca składa załączając na Platformie w zakładce
„OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument".6. Zamawiający rekomenduje
wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf7. W
celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń:1)
.zip 2) .7Z8. W przypadku stosowania przez wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego:1)
ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu
zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na
rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES. 2) pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć podpisem w formacie XAdES o typie zewnętrznym. W związku
z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oprócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.9. Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne zostały określone w Rozdziale 14 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w Rozdziale 28 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określono w Rozdziale 28 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Fn.272.19.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Zakup energii elektrycznej do obiektów
Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych na okres od 01.01.2022r. do 31.12.2022r.
wskazanych w tabeli – załącznik nr 6 do SWZ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia
1997r. Prawo energetyczne.
2. Powiat Sokołowski oraz jednostki wymienione w tabeli na 1 (załącznik nr 6 do SWZ) będą zawierać odrębne umowy na warunkach wynikających z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym z możliwością negocjacji na Zakup energii elektrycznej na potrzeby Powiatu Sokołowskiego i jego jednostek organizacyjnych na okres od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie reprezentowanie Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z realizacją zawartych z Wykonawcą umów sprzedaży energii elektrycznej oraz reprezentowanie Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem ewentualnie nowych umów dystrybucyjnych. Do wykonania ww. wymienionych czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo.
3. Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz na podstawie podpisanego Porozumienia, w imieniu niżej wymienionych jednostek organizacyjnych (jednostki budżetowe Powiatu Sokołowskiego):
 Dom Pomocy Społecznej w Wirowie
 Zespół Szkół nr 1 im. K.K. Baczyńskiego w Sokołowie Podl.
 Zespół Szkół Specjalnych im. Jana Pawła II w Sokołowie Podl.
 I Liceum Ogólnokształcące im. M. Skłodowskiej-Curie w Sokołowie Podl.
4. Powiat Sokołowski oraz jednostki wymienione w poniższych tabelach będą zawierać odrębne umowy na warunkach wynikających z niniejszego postępowania. Powiat Sokołowski ul. Wolności 23, 08-300 Sokołów Podlaski, NIP 823-16-27-536 zawrze umowę we własnym imieniu i będzie zarówno nabywcą jaki i odbiorcą/płatnikiem. W przypadku jednostek zawarte zostaną odrębne umowy przez Kierowników tych jednostek działających w ramach posiadanego pełnomocnictwa z oznaczeniem strony Zamawiającego: Powiat Sokołowski ul. Wolności 23, 08-300 Sokołów Podlaski, NIP 823-16-27-536 - .…………………………………………… - (dane poszczególnej jednostki).
W przypadku Powiatu Sokołowskiego faktury należy wystawiać na Powiat Sokołowski ul. Wolności 23, 08-300 Sokołów Podlaski, NIP 823-16-27-536. W przypadku wystawiania faktur dla jednostek organizacyjnych, na fakturach nabywcą będzie: Powiat Sokołowski ul. Wolności 23, 08-300 Sokołów Podlaski, NIP 823-16-27-536 a odbiorcą/płatnikiem będą odpowiednio poszczególne jednostki. Faktury będą przesyłane na adres poszczególnych jednostek - płatników.
5. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie od 01.01.2022 r. do 31.12.2022 r. wynosi 617246 kWh.
Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie, że ilości energii elektrycznej określone w załączniku nr 6 do SWZ są oszacowane na podstawie zużycia energii z kolejnych 12 miesięcy i w okresie obowiązywania umowy mogą nie być w pełni zrealizowane, jak również możliwa jest sytuacja, że ilości mogą zostać przekroczone. Realizacja zamówienia z powyższym zastrzeżeniem nie tworzy po stronie Wykonawcy prawa do rekompensaty za niezrealizowaną część zamówienia. Po przekroczeniu przez Zamawiającego ilości energii elektrycznej określonych w załączniku nr 6 SWZ wykonawca zobowiązuje się do zachowania w okresie obowiązywania umowy oferowanej ceny jednostkowej (zł/kWh).
6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego załącznik nr 2 do projektu umowy.
7. Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy odbywa się dla punktów wymienionych w tabelach po raz kolejny. Szczegółowe informacje zawarte zostały w poniższych tabelach.
Dla punktów PPE objętych niniejszym postępowaniem (wyszczególnionych w poniższych tabelach) Zamawiający posiada zawarte odrębne umowy na usługi dystrybucyjne z PGE Dystrybucja S.A. Odział Warszawa na czas nieokreślony oraz odrębne umowy sprzedaży energii elektrycznej zawarte z Wykonawcą wyłonionym we wcześniejszym postępowaniu przetargowym, w którym Zamawiający po raz kolejny dokonywał procesu zmiany sprzedawcy energii elektrycznej. Dotychczasowe umowy sprzedaży energii elektrycznej zawarte zostały na czas określony 01.01.2021 r. – 31.12.2021 r. w związku z czym nie ma konieczności ich wypowiadania. Szczegółowe informacje zawarte zostały w poniższych tabelach.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający lokalizację oraz opis punktów odbioru energii elektrycznej zawarty jest w załączniku nr 6 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdziałem 22 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na
zasadach określonych w Rozdziale 8 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego
warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualnie obowiązującą
koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną,
wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych – wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
otwarcia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej
jedno zamówienie na sprzedaż energii elektrycznej o wolumenie co najmniej 250 000,00 kWh w
skali roku. Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie wykazu
dostaw oraz oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunku.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2021 r.
poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie
wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub
opłat wraz
z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem
terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami
lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
3) zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie
art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w
przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z
zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających,
że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych
składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące
porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
z zastrzeżeniem pkt. 10.8.;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) koncesję do wykonywania działalności w zakresie obrotu energią
elektryczną, wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia
1997 r. – Prawo energetyczne lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do
jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii
Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
2) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których
dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te
dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały
wykonane,
a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z
przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie
wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje
bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie
ostatnich 3 miesięcy (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ);

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 3 000,00
zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących
formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z
dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z
2020 r. poz. 299).
3. Szczegółowe informacje dotyczące wadium znajdują się w Rozdziale 17 SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia zostały opisane w Rozdziale 13 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej
oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w projekcie mowy,
stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://powiat-sokolowski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-18 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-17

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.