Ogłoszenie z dnia 2021-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00317471/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W GRAJEWIE W RAMACH PROGRAMU „LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 2 im. Adama Mickiewicza w Grajewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000719607
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Grajewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 86 272 3062
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp2grajewo.szkolnastrona.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp2grajewo.szkolnastrona.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://um-grajewo.logintrade.net. ,sp2grajewo.szkolnastrona.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 W GRAJEWIE W RAMACH PROGRAMU „LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b06546ef-5d8a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00338041
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00300815/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 DOSTAWA WYPOSAŻENIA DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 IM. ADAMA MICKIEWICZ W GRAJEWIE W RAMACH INICJATYWY ,,LABORATORIA PRZYSZŁOŚCI"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP2 2022. 2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 148265,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia edukacyjnego, fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia do nagrywania, rejestrowania i obróbki obrazu i dźwięku, fabrycznie nowego sprzętu, wyposażenia i materiałów eksploatacyjnych do nauki przedmiotów technicznych oraz fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia gospodarstwa domowego dla Szkoły Podstawowej nr 2 im. Adama Mickiewicz w Grajewie, ul. Mickiewicz12. Zamówienie jest podzielone na dwie części:
część nr 1 – obejmuje dostawę wyposażenia edukacyjnego sprzętu i wyposażenia do nagrywania, rejestrowania i obróbki obrazu i dźwięku;
część nr 2- obejmuje dostawę sprzętu i wyposażenia gospodarstwa domowego.
3. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4. Szczegółowe wymagania dotyczące warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty częściowej. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia.
7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214
ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Podwykonawstwo.
8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia (zakresu zamówienia), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw podwykonawców, jeżeli są już znani. Należy w tym celu wypełnić odpowiedni punkt formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku, gdy wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w formularzu „nie dotyczy” lub inne podobne sformułowanie. Jeżeli wykonawca zostawi ten punkt niewypełniony (puste pole), zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi, tj. bez udziału podwykonawców.
10. Każdy podwykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu wykonawcy dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
38520000-6 - Skanery
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
42661100-8 - Urządzenia do lutowania na miękko
4.5.5.) Wartość części: 86061,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia edukacyjnego, fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia do nagrywania, rejestrowania i obróbki obrazu i dźwięku, fabrycznie nowego sprzętu, wyposażenia i materiałów eksploatacyjnych do nauki przedmiotów technicznych oraz fabrycznie nowego sprzętu i wyposażenia gospodarstwa domowego dla Szkoły Podstawowej nr 2 im. Adama Mickiewicz w Grajewie, ul. Mickiewicz12. Zamówienie jest podzielone na dwie części:
część nr 1 – obejmuje dostawę wyposażenia edukacyjnego sprzętu i wyposażenia do nagrywania, rejestrowania i obróbki obrazu i dźwięku;
część nr 2- obejmuje dostawę sprzętu i wyposażenia gospodarstwa domowego.
3. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4. Szczegółowe wymagania dotyczące warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty częściowej. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia.
7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214
ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Podwykonawstwo.
8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia (zakresu zamówienia), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania nazw podwykonawców, jeżeli są już znani. Należy w tym celu wypełnić odpowiedni punkt formularza oferty, stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku, gdy wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w formularzu „nie dotyczy” lub inne podobne sformułowanie. Jeżeli wykonawca zostawi ten punkt niewypełniony (puste pole), zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane siłami własnymi, tj. bez udziału podwykonawców.
10. Każdy podwykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 5 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu wykonawcy dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39711000-9 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39221100-8 - Zastawa kuchenna
39221200-9 - Zastawa stołowa
39223000-1 - Łyżki, widelce
39227000-9 - Igły krawieckie i igły dziewiarskie, i naparstki
4.5.5.) Wartość części: 62204,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 ust. 1 (Dz. U. 2021.1129 tj.) oferta nie spełnia kryteriów.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 ust. 1 (Dz. U. 2021.1129 tj.) oferta nie spełnia kryteriów.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GRAJEWA
- "Dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z dzierżawą zbiornika oraz butli"
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Grajewie w 2026 roku
- "Przebudowa z rozbudową DP nr 1809B na odcinku linia kolejowa Rail Baltica - Pieniążki"
- "Przebudowa DP nr 1808B ul. Przemysłowej w Grajewie - etap II"
więcej: przetargi w Grajewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Dostawa laptopów dla pracowników naukowych Instytutu Automatyki i Robotyki Politechniki Warszawskiej, w podziale na pakiety.
- Dostawa urządzenia badawczego do pracowni kosmetologicznej i pracowni badawczej Akademii Tarnowskiej
- Dostawa jednostek komputerowych wraz z oprogramowaniem
- Dostawa wyposażenia dla samorządowych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych Gminy Miasto Biłgoraj w ramach programu "Cyfrowy uczeń"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





