Ogłoszenie z dnia 2021-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00176181/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-09
- 2021/BZP 00184713/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-17
- 2021/BZP 00190577/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług kompleksowego doradztwa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.nask.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
telekomunikacja/IT
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług kompleksowego doradztwa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-094ea527-fb4b-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00338031
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00176181/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2110.13.2021.182.MKR
4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 518500,00
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na świadczenie kompleksowych usług doradztwa na rzecz NASK-PIB w związku z Optymalizacją na podstawie umowy ramowej zawartej z jednym wykonawcą.
Przedmiot zamówienia został podzielony na Etapy.
1) Etap I - przeprowadzenie kompleksowego badania Due Diligence spółki NASK S.A., dalej zwanej także „Spółką”, za lata 2018-2020 oraz okres do dnia sporządzenia raportu, a także sporządzenie raportu z tego badania oraz przygotowanie rekomendacji w zakresie sposobu Optymalizacji NASK S.A. i NASK – PIB, jako zamówienie objęte pierwszą umową wykonawczą,
2) Etap II - kompleksowe doradztwo w procesie wdrożenia wybranego przez Zamawiającego sposobu Optymalizacji Spółki., jako zamówienia realizowane na podstawie kolejnych umów wykonawczych w zależności od potrzeb NASK-PIB i wyników przeprowadzonego badania Due Diligence, świadczone w zakresie maksymalnie 200 roboczogodzin z możliwością zwiększenia ilości roboczogodzin w cenie podanej w ofercie, na podstawie aneksu do umowy ramowej o dodatkowe 200 godzin.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ.
3. Termin wykonania: Umowa ramowa obowiązuje w okresie 12 miesięcy od dnia jej zawarcia, w tym:
Etap pierwszy - kompleksowe badanie Due Diligence spółki NASK S.A.:
Produkt końcowy: Raport z 3 wariantami Optymalizacji i rekomendacją. Termin realizacji: 90 dni kalendarzowych od podpisania Umowy wykonawczej.
Etap drugi – kompleksowe doradztwo w procesie Optymalizacji NASK – S.A. z NASK-PIB:
Produkt końcowy: Raport z wykonanych czynności, przygotowanych opinii, umów i innych dokumentów w ramach poszczególnych umów wykonawczych. Termin realizacji: W terminie wskazanym w umowie wykonawczej.
Zamawiający może udzielać zamówień szczegółowych w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia Umowy ramowej, chyba że Umowa ramowa ulegnie wcześniejszemu wygaśnięciu, z chwilą wykorzystania kwoty maksymalnego wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1 Umowy ramowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79212100-4 - Usługi audytu finansowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego
79212110-7 - Usługi oceny zarządzania firmami
79212500-8 - Usługi kontroli rachunkowej
79221000-9 - Usługi w zakresie doradztwa podatkowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: „wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie doudziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu (...)”.
W terminie składania ofert zostały złożone, a następnie w wyznaczonym terminie otwarte 2 oferty. Wszystkie oferty złożone w toku przedmiotowego postępowania zostały odrzucone:
Oferta nr 1:
na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit b) ustawy Pzp
Oferta nr 2:
na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3), pkt 4), pkt 5), pkt 6) i pkt 12) ustawy Pzp
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 608850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 637140,00 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa wykonania kalendarzy, druków i produktów podobnych (wojskowe formularze branżowe) dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 oraz jednostek i instytucji będących na jej zaopatrzeniu
- Zakup dwóch samochodów na potrzeby Centrum Nauki Kopernik- zamówienie z podziałem na 2 części
- Modernizacja oraz remont podwórek wraz z robotami towarzyszącymi
- Świadczenie usług serwisu oraz realizacja zmian rozwojowych w ramach Systemu ITSM
- Naprawa agregatów chłodniczych Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego położonej przy ul. Dobrej 56/66 w Warszawie
- remont pustostanów lokali mieszkalnych (7 szt.) stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - TZOM Ogrodowa
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie pomocy prawnej w zakresie zadań inwestycyjnych realizowanych w ramach projektu Modernizacja Sali Kongresowej w PKIN w Warszawie wraz z pomieszczeniami niezbędnymi dla jej funkcjonowania
- Obsługa prawna Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia
- Nadanie krajowej i międzynarodowej oceny wiarygodności kredytowej (ratingu) Miasta Katowice oraz wykonywanie aktualizacji oceny i sprawowanie nadzoru nad przyznaną oceną
- Przeprowadzenie kompleksowego audytu prawno-organizacyjnego Centralnego Ośrodka Informatyki za okres 01.01.2019 r. - 31.12.2023 r.
- Wybór doradcy ekonomiczno-prawno-branżowego w procesie pozyskania inwestora dla Portu Lotniczego Łódź im. Wł. Reymonta sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.