eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług kompleksowego doradztwa



Ogłoszenie z dnia 2021-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług kompleksowego doradztwa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.nask.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


telekomunikacja/IT

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Umowy ramowej

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług kompleksowego doradztwa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-094ea527-fb4b-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00338031

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00176181/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2110.13.2021.182.MKR

4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 518500,00

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na świadczenie kompleksowych usług doradztwa na rzecz NASK-PIB w związku z Optymalizacją na podstawie umowy ramowej zawartej z jednym wykonawcą.
Przedmiot zamówienia został podzielony na Etapy.
1) Etap I - przeprowadzenie kompleksowego badania Due Diligence spółki NASK S.A., dalej zwanej także „Spółką”, za lata 2018-2020 oraz okres do dnia sporządzenia raportu, a także sporządzenie raportu z tego badania oraz przygotowanie rekomendacji w zakresie sposobu Optymalizacji NASK S.A. i NASK – PIB, jako zamówienie objęte pierwszą umową wykonawczą,
2) Etap II - kompleksowe doradztwo w procesie wdrożenia wybranego przez Zamawiającego sposobu Optymalizacji Spółki., jako zamówienia realizowane na podstawie kolejnych umów wykonawczych w zależności od potrzeb NASK-PIB i wyników przeprowadzonego badania Due Diligence, świadczone w zakresie maksymalnie 200 roboczogodzin z możliwością zwiększenia ilości roboczogodzin w cenie podanej w ofercie, na podstawie aneksu do umowy ramowej o dodatkowe 200 godzin.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ.
3. Termin wykonania: Umowa ramowa obowiązuje w okresie 12 miesięcy od dnia jej zawarcia, w tym:
Etap pierwszy - kompleksowe badanie Due Diligence spółki NASK S.A.:
Produkt końcowy: Raport z 3 wariantami Optymalizacji i rekomendacją. Termin realizacji: 90 dni kalendarzowych od podpisania Umowy wykonawczej.
Etap drugi – kompleksowe doradztwo w procesie Optymalizacji NASK – S.A. z NASK-PIB:
Produkt końcowy: Raport z wykonanych czynności, przygotowanych opinii, umów i innych dokumentów w ramach poszczególnych umów wykonawczych. Termin realizacji: W terminie wskazanym w umowie wykonawczej.
Zamawiający może udzielać zamówień szczegółowych w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia Umowy ramowej, chyba że Umowa ramowa ulegnie wcześniejszemu wygaśnięciu, z chwilą wykorzystania kwoty maksymalnego wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1 Umowy ramowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79212100-4 - Usługi audytu finansowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego

79212110-7 - Usługi oceny zarządzania firmami

79212500-8 - Usługi kontroli rachunkowej

79221000-9 - Usługi w zakresie doradztwa podatkowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: „wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu (...)”.
W terminie składania ofert zostały złożone, a następnie w wyznaczonym terminie otwarte 2 oferty. Wszystkie oferty złożone w toku przedmiotowego postępowania zostały odrzucone:
Oferta nr 1:
na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit b) ustawy Pzp
Oferta nr 2:
na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3), pkt 4), pkt 5), pkt 6) i pkt 12) ustawy Pzp

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 608850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 637140,00 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W związku z faktem, że wszystkie złożone w toku przedmiotowego postępowania oferty zostały odrzucone, Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, unieważnił przedmiotowe postępowanie w dniu 23.12.2021 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.