eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług kompleksowego doradztwa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług kompleksowego doradztwa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

telekomunikacja/IT

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Umowy ramowej

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług kompleksowego doradztwa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-094ea527-fb4b-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00176181

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.17.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną

Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.nask.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://nask.eb2b.com.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na
Platformietj.:1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż
512kb/s;2)Komputer klasy PC lub MAC, o następującej minimalnej konfiguracji: pamięć 2GB RAM,
procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x
10.4,Linux;3)Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer
minimalniewersja10.0;4) Włączona obsługa JavaScript; 5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub
inny odczytujący pliki w formacie np.pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx. 6) dopuszczalna wielkość przesyłanych
pojedynczych plików do 50MB. Dokumenty w formacie ,,PDF” zaleca się podpisywać
formatem PAdES; natomiast dokumenty w formacie innym niż ,,PDF” zaleca się podpisywać formatem
XAdES. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: 1) Plik
załączony
przezWykonawcę na Platformie i zapisany, nie jest widoczny dla Zamawiającego oraz właściciela
Platformy, gdyż istnieje w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest
dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert. 2) Oznaczenie
czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz
dokładny czas (hh:mm:ss),znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.
Zamawiający kieruje ew. wezwania/pisma do Wykonawcy za pośrednictwem Platformy w zakładce
„Pytania/Informacje”. Docelowy plik skierowany do Wykonawcy widoczny będzie w podzakładce
„Otrzymane”. Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca wczytuje w oryginale
lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na Platformie w zakładce
„Pytania/Informacje”(podzakładka „Dodaj pytanie/komentarz”). Wykonawca w niniejszej
podzakładce wybiera docelowy plik, który ma zostać wczytany. Po wczytaniu pliku wybiera opcję
„Zapisz”. Wykonawca składa ofertę poprzez dodanie w zakładce „Załączniki” dokumentów
(załączników)określonych w niniejszej SWZ i podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poprzez wybranie polecenia „Dodaj załącznik” i wybranie
docelowego pliku, który ma zostać zamieszczony. Wykonawca winien opisać załącznik nazwą
umożliwiającą jego identyfikację. W przypadku, gdy załącznik zwiera tajemnicę przedsiębiorstwa/dane osobowe Wykonawca zaznacza stosowne polecenie „Załącznik stanowiący
tajemnicę przedsiębiorstwa”/ „Załącznik zawiera daneosobowe”,2)Potwierdzeniem prawidłowo złożonej
oferty (dodania załącznika)jest automatyczne wygenerowanie komunikatu systemowego o treści „Plik
został przesłany”, po każdej prawidłowo wykonanej operacji tj. dodaniu i zapisaniu załącznika.3) O
terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.13. Zamawiający przewiduje pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych danych potrzebnych do sporządzenia ofert dostosowanych do wymagań danego zamówienia: Nie

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, na podstawie art. 13 oraz art.14
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE(RODO),że:1)Administratorem przekazanych przez Państwa danych osobowych jest
Zamawiający. 2)NASK -PIB wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można
skontaktować się poprzez email inspektorochronydanych@nask.pl; 3) Państwa dane osobowe będą
przetwarzane na podstawie art.6ust. 1 lit. c RODO, w celu związanym z postępowaniem o
udzieleniezamówieniapublicznego;4)Państwa dane osobowe mogą być przekazywane organom
państwowym, bankom, operatorom pocztowym, podmiotom świadczącym dla Administratora usługi
prawne, doradcze, podatkowe oraz podmiotom obsługującym systemy teleinformatyczne oraz innym
podmiotom uprawnionym na mocy ustawy Prawo zamówień publicznych (art. 74) przez określony
czas(art. 78);5) Dane osobowe przechowywane są przez Administratora dla celów archiwizacyjnych,
zgodnie z wewnętrznymi ustaleniami, jak również do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń lub
obrony przez ewentualnymi roszczeniami;6) Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich
danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do
przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu z zastrzeżeniem, że: a) Skorzystanie przez osobę,
której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w
art.16 rozporządzenia2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia ani zmianą wzory umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie nie zgodnym z
ustawą; b) W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania,
o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; c) Zamawiający udostępnia dane osobowe, o
których mowa wart. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1, z późn. zm.)),zwanego dalej
„rozporządzeniem 2016/679”, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których
mowa w SWZ, do upływu terminu na ich wniesienie,7) W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie
Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi
do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,8) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale
konieczne dla celów związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia,9)Decyzje dotyczące
przetwarzania danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany. Administrator
nie profiluje danych osobowych,10) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza terytorium
Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2110.13.2021.182.MKR

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.7.) Wartość umowy ramowej (bez VAT): 518500,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na świadczenie kompleksowych usług doradztwa na rzecz NASK-PIB w związku z Optymalizacją na podstawie umowy ramowej zawartej z jednym wykonawcą.
Przedmiot zamówienia został podzielony na Etapy.
1) Etap I - przeprowadzenie kompleksowego badania Due Diligence spółki NASK S.A., dalej zwanej także „Spółką”, za lata 2018-2020 oraz okres do dnia sporządzenia raportu, a także sporządzenie raportu z tego badania oraz przygotowanie rekomendacji w zakresie sposobu Optymalizacji NASK S.A. i NASK – PIB, jako zamówienie objęte pierwszą umową wykonawczą,
2) Etap II - kompleksowe doradztwo w procesie wdrożenia wybranego przez Zamawiającego sposobu Optymalizacji Spółki., jako zamówienia realizowane na podstawie kolejnych umów wykonawczych w zależności od potrzeb NASK-PIB i wyników przeprowadzonego badania Due Diligence, świadczone w zakresie maksymalnie 200 roboczogodzin z możliwością zwiększenia ilości roboczogodzin w cenie podanej w ofercie, na podstawie aneksu do umowy ramowej o dodatkowe 200 godzin.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ.
3. Termin wykonania: Umowa ramowa obowiązuje w okresie 12 miesięcy od dnia jej zawarcia, w tym:
Etap pierwszy - kompleksowe badanie Due Diligence spółki NASK S.A.:
Produkt końcowy: Raport z 3 wariantami Optymalizacji i rekomendacją. Termin realizacji: 90 dni kalendarzowych od podpisania Umowy wykonawczej.
Etap drugi – kompleksowe doradztwo w procesie Optymalizacji NASK – S.A. z NASK-PIB:
Produkt końcowy: Raport z wykonanych czynności, przygotowanych opinii, umów i innych dokumentów w ramach poszczególnych umów wykonawczych. Termin realizacji: W terminie wskazanym w umowie wykonawczej.
Zamawiający może udzielać zamówień szczegółowych w okresie 12 miesięcy od dnia zawarcia Umowy ramowej, chyba że Umowa ramowa ulegnie wcześniejszemu wygaśnięciu, z chwilą wykorzystania kwoty maksymalnego wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1 Umowy ramowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79212100-4 - Usługi audytu finansowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego

79212110-7 - Usługi oceny zarządzania firmami

79212500-8 - Usługi kontroli rachunkowej

79221000-9 - Usługi w zakresie doradztwa podatkowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, będzie kierował się kryteriami i ich znaczeniem oraz będzie oceniał oferty w poszczególnych kryteriach. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego Oferta uzyska najwyższą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 64

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie potencjału kadrowego

4.3.6.) Waga: 36

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

zdolność techniczna lub zawodowa:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
a) [doświadczenie] w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:
- dwa badania due diligence w zakresie finansowym i prawno-podatkowym, związane z przygotowaniem transakcji zbycia akcji lub udziałów spółki kapitałowej, przedsiębiorstwa lub zorganizowanej części przedsiębiorstwa, zakończone sporządzeniem raportu, o wartości co najmniej 250 000,00 zł brutto każda.
- dwie usługi doradcze, z których każda polega lub polegała na świadczeniu obsługi prawnej dot. zbycia akcji lub udziałów spółki kapitałowej, przedsiębiorstwa lub zorganizowanej części przedsiębiorstwa, obejmujących co najmniej sporządzenie opinii prawnych, udzielanie porad lub konsultacji prawnych w tym sporządzenie lub zaopiniowanie dokumentacji, sporządzenie projektów umów, o wartości usługi co najmniej 70 000,00 zł brutto.
UWAGA:
- W przypadku, gdy w ramach realizacji wskazanej przez Wykonawcę usługi, poza zakresem wymaganym przez Zamawiającego, były wykonywane również inne świadczenia, wykazana musi zostać wartość zł brutto dotycząca tej części usługi, która obejmowała zakresem usługi, o których mowa powyżej.
- Poszczególne usługi wykazywane przez Wykonawcę mogły być zrealizowane w oparciu o jedną lub kilka umów.
- W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, nie zakończonych na dzień składania ofert, wykazana przez Wykonawcę usługa, na dzień składania ofert musi być zrealizowana na kwotę nie mniejszą niż 250 000,00 zł brutto w zakresie warunku o którym mowa w Rozdziale IV ust. 3 pkt 3) lit a) tiret 1 i 70 000,00 zł brutto w zakresie warunku o którym mowa w Rozdziale IV ust. 3 pkt 3) lit a) tiret 2.
- W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie ww. warunków Wykonawcy wykazują łącznie

b) [personel] dysponuje osobami, które będą realizować zamówienie, spełniające minimalne warunki dotyczące kwalifikacji zawodowych i doświadczeniu, niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia tj. zespół co najmniej 5 osób posiadający następujące kwalifikacje i doświadczenie:
- radca prawny lub adwokat lub prawnik zagraniczny (legitymujący się wpisem na właściwą listę), który brał udział w przygotowaniu raportu due diligence dla co najmniej jednej transakcji przejęcia spółki akcyjnej, przedsiębiorstwa lub zorganizowanej części przedsiębiorstwa, o przychodach netto co najmniej 20 000 000 zł (słownie: dwadzieścia milionów złotych) rocznie, w ramach której zakładano zastosowanie art. 231 Kodeksu pracy w stosunku do co najmniej 50 pracowników zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy na umowę o pracę;
- radca prawny , adwokat lub prawnik zagraniczny (legitymujący się wpisem na właściwą listę), który posiada poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli tajne, aktualne w okresie obowiązywania Umowy ramowej oraz zawartej na jej podstawie Umowy wykonawczej, w związku z którą konieczne będzie uzyskanie dostępu do informacji niejawnych opatrzonych ww. klauzulą lub niższą klauzulą tajności .;
- konsultant specjalizujący się w obszarze telekomunikacji, który prowadził badanie due diligence lub odpowiadał za stworzenie strategii lub planował restrukturyzację przynajmniej jednego operatora telekomunikacyjnego świadczącego usługi telekomunikacyjne takie jak dostęp do Internetu dla firm, sieci korporacyjne, telefonia, o przychodach netto co najmniej 20 000 000 zł (słownie: dwadzieścia milionów złotych) rocznie. Konsultant powinien posiadać wiedzę w zakresie rynku telekomunikacyjnego B2B, rozwiązań sieciowych, najnowszych trendów w telekomunikacji popartą co najmniej pięcioletnim doświadczeniem w prowadzeniu co najmniej 2 projektów w zakresie wdrażania rozwiązań i technologii sieciowych lub tworzeniu strategii operatora telekomunikacyjnego lub dostawy sieci i łączy telekomunikacyjnych lub tworzeniu i wdrażaniu produktów telekomunikacyjnych;
- konsultant specjalizujący się w obszarze usług Data Center w tym chmury obliczeniowej , który prowadził badanie due diligence lub odpowiadał za stworzenie strategii lub planował restrukturyzację przynajmniej jednego podmiotu z branży Data Center lub operatora usług chmurowych o przychodach netto co najmniej 20 000 000 zł (słownie: dwadzieścia milionów złotych) rocznie. Konsultant powinien posiadać wiedzę w zakresie rynku usług chmurowych, hostingowych i kolokacyjnych oraz najnowszych trendów w usługach chmurowych popartą co najmniej pięcioletnim doświadczeniem w prowadzeniu co najmniej 2 projektów w zakresie projektowania rozwiązań chmurowych, lub integracji systemów chmurowych, lub migracji danych do środowiska chmurowego lub tworzeniu i wdrażaniu usług chmurowych (SaaS, PaaS, IaaS);
- konsultant specjalizujący się w obszarze bezpieczeństwa teleinformatycznego, który prowadził badanie due diligence lub odpowiadał za stworzenie strategii lub planował restrukturyzację przynajmniej jednego podmiotu z branży IT świadczącego usługi dla klientów o przychodach netto co najmniej 20 000 000 zł (słownie: dwadzieścia milionów złotych) rocznie. Konsultant powinien posiadać wiedzę w zakresie cyberbezpieczeństwa popartą co najmniej pięcioletnim doświadczeniem w prowadzeniu co najmniej 2 projektów z zakresu cyberbezpieczeństwa np. ocen bezpieczeństwa i przeglądów bezpieczeństwa lub budowaniu i prowadzeniu Security Operation Center lub opracowywania i wdrażania produktów cyberbezpieczeństwa w modelu “as a Service”.
- rzeczoznawca majątkowy (legitymujący się wpisem na właściwą listę), który brał udział jako rzeczoznawca majątkowy w co najmniej dwóch przedsięwzięciach związanych z wyceną składników majątkowych na potrzeby realizacji przejęcia spółki akcyjnej lub zorganizowanej części przedsiębiorstwa o wartości składników majątkowych każdego przedsięwzięcia nie mniejszej niż 30 000 000,00 zł (słownie: trzydzieści milionów złotych);
- doradca podatkowy (legitymujący się wpisem na właściwą listę), który wykonał nie mniej niż dwie opinie podatkowe na rzecz różnych przedsiębiorców, których roczny przychód (każdego z nich osobno) przekraczał 20 000 000,00 zł (słownie: dwadzieścia milionów złotych) rocznie.
UWAGA:
- W przypadku podpisania umowy wykonawczej na realizację Etapu 2, Wykonawca, wskaże koordynatora projektu spośród osób wskazanych w ust. 2, który będzie odpowiedzialny za koordynację prac zespołu ekspertów i komunikację z Zamawiającym. Koordynator zostanie wskazany przez Wykonawcę w Umowie wykonawczej.
- Zamawiający dopuszcza łączenie przez jedną osobę kwalifikacji wskazanych lit. b) tiret 1, tiret 2 lub tiret 6, a także kwalifikacji wskazanych w lit. b) tiret 3 z opisanymi w lit. b) tiret 4 lub 5.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z postępowania:
1) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
1) dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
2) dokument, o którym mowa w ust. 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w tym punkcie, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Postanowienie pkt 2) stosuje się.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający wymaga złożenia:
1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowane usługi spełniają określone przez Zamawiającego kryteria, tj.:
„Wykaz doświadczenia potencjału kadrowego”, stanowiący treść oferty (Załącznik nr 9 do SWZ).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta składa się z:
1) Formularza Ofertowego (wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ);
2) Formularza Cenowego (wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ);
3) Oświadczenia na podstawie art. 125 ust. 1 uPzp o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ);
4) Zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby sporządzonego na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ;
5) Oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale V ust. 9 SWZ (w przypadku wykonawców występujących wspólnie) – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SWZ.
6) Pełnomocnictwa wskazującego pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie (w wypadku złożenia oferty przez konsorcjum);
7) Pełnomocnictwa do podpisania oferty (w przypadku posługiwania się pełnomocnikiem);
8) Przedmiotowych środków dowodowych tj. „Wykaz doświadczenia potencjału kadrowego”, stanowiący treść oferty (Załącznik nr 9 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty.
4. Żaden z wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu w stosunku do wykonawców występujących wspólnie będzie oceniane łącznie.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz podmiotowe środki dowodowe składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te powinny potwierdzać brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
6. W przypadku, gdy najwyżej zostanie oceniona oferta złożona przez wykonawców występujących wspólnie, a także gdy Zamawiający skorzysta z uprawnienia, o którym mowa w art. 274 ust 2 ustawy Pzp, każdy z wykonawców przedstawia podmiotowe środki dowodowe służące potwierdzeniu braku podstaw do wykluczenia. Pozostałe podmiotowe środki dowodowe mogą być złożone wspólnie.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, mogą zostać zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę.
8. Wykonawcy, którzy złożyli ofertę wspólną odpowiadają solidarnie za realizację zamówienia.
9. Zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy Pzp, warunek określony w Rozdziale IV ust. 3 pkt 3) musi zostać spełniony co najmniej przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje zmiany zawartej Umowy wykonawczej lub Umowy ramowej w stosunku do treści oferty, stanowiącej Załącznik nr 1 do Umowy ramowej. Zmiana postanowień Umowy ramowej lub Umowy wykonawczej w stosunku do treści oferty możliwa jest w przypadkach, w zakresie i na warunkach określonych poniżej.
2.Przewiduje się zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy w ramach Umowy wykonawczej:
1) gdy dochowanie terminu jest niemożliwe z uwagi na wystąpienie Siły wyższej, która ma bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania przedmiotu umowy;
2) w razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron lub których Strony przy zachowaniu należytej staranności nie były w stanie uniknąć lub przewidzieć;
3) gdy konieczne okaże się przedłużenie terminu realizacji Umowy wykonawczej, z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego;
4) w przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy, związanych z równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego projektami mającymi wpływ na realizację Umowy ramowej lub Umowy wykonawczej lub w związku ze zmianami okoliczności wynikającymi ze specyfiki działalności Zamawiającego albo w związku z podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia prac, Zamawiający dopuszcza zmiany terminu realizacji Umowy ramowej lub Umowy wykonawczej.
3.Możliwa jest zmiana Umowy ramowej lub Umowy wykonawczej:
1) gdy zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o której mowa w art. 455 ustawy PZP,
2) w przypadku zmian obowiązujących w przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w Umowie ramowej lub Umowie wykonawczej, szczególnie w przypadku zmian związanych z epidemią COVID-19;
3) w innych przypadkach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, a niepozwalających na realizację Umowy ramowej lub Umowy wykonawczej zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia oraz postanowieniami Umowy ramowej lub Umowy wykonawczej;
- w opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec może odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, termin wykonania przedmiotu zamówienia, sposób realizacji przedmiotu zamówienia;
4) w razie złożenia wniosku o likwidację Wykonawcy;
5) w przypadku istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych Wykonawcy, uzasadniających ryzyko, że jego usługi lub elementy świadczenia mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości;
- w opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec może odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena Umowy ramowej lub Umowy wykonawczej netto/ brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia, sposób realizacji przedmiotu zamówienia;
6) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie ramowej lub Umowie wykonawczej, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony;
7) zmiany zakresu Przedmiotu Umowy ramowej lub Umowy wykonawczej powierzonego podwykonawcom;
8) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawcą stroną, w tym instytucjami nadzorującymi Zamawiającego, które mają bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy;
9) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń, dotyczących przedmiotu umowy, instytucji nadzorującej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości;
4. Nie stanowi zmiany Umowy ramowej lub Umowy wykonawczej, zmiana osób, o których mowa w § 4 lub ich danych kontaktowych.
5. Strony mogą zmienić Umowę ramową w zakresie realizacji Etapu 2 poprzez zwiększenie liczby roboczogodzin o dodatkowe 200 bez zwiększenia ceny za roboczogodzinę.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-21 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://nask.eb2b.com.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-21 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-20

8.19.) Umowa ramowa:

Umowa ramowa zawarta zostanie z jednym wykonawcą

8.20.) Przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Tak

8.21.) Maksymalna liczba wykonawców, z którymi zamawiający zawrze umowę ramową: 1

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający informuje, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 637 755,00 złotych brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.