eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BarwiceDostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji rządowego programu "Laboratoria Przyszłości."



Ogłoszenie z dnia 2021-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji rządowego programu „Laboratoria Przyszłości.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BARWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920417

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zwycięzców 22

1.5.2.) Miejscowość: Barwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-460

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 943736309

1.5.8.) Numer faksu: 943736349

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@um.barwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.barwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.barwice.pl/index.php?id=280433

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji rządowego programu „Laboratoria Przyszłości.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bcf4ff86-5747-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00338030

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006436/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji rządowego programu „Laboratoria Przyszłości”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00302839/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.13.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 166372,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych funkcjonujących na terenie gminy Barwice w ramach realizacji rządowego programu „Laboratoria Przyszłości.” Zadanie jest realizowane w ramach rządowego programu „Laboratoria przyszłości” współfinansowanego ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 i przeznaczonego na wsparcie jednostek samorządu terytorialnego w realizacji inwestycyjnych zadań polegających na rozwijaniu szkolnej infrastruktury we współpracy Ministerstwa Edukacji i Nauki z Centrum GovTech w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Dostawę sprzętu fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych sprzętu, wolnego od wad fizycznych oraz od obciążeń prawami osób trzecich, gotowego do użycia, wykonanego w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczonego do stosowania w placówkach oświatowych, spełniający wymagania norm UE wraz z transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, podłączeniem, konfiguracją, uruchomieniem oraz integracją z infrastrukturą szkolną, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
2) szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu (jeżeli dotyczy),
3) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,
4) dostarczenie dokumentacji producenckiej, technicznej, użytkowej związanej
z przedmiotem zamówienia,
5) udzielenie gwarancji jakości na dostarczony sprzęt zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Na oferowany przedmiot zamówienia Zamawiający wymaga udzielenia pełnej gwarancji, obejmującej cały przedmiot zamówienia (dla danej części) na okres minimum 24 miesięcy.
Szczegółowy zakres Przedmiotu zamówienia, opis i wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia określone są w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30232100-5 - Drukarki i plotery

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo

38650000-6 - Sprzęt fotograficzny

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 88758,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych funkcjonujących na terenie gminy Barwice w ramach realizacji rządowego programu „Laboratoria Przyszłości.” Zadanie jest realizowane w ramach rządowego programu „Laboratoria przyszłości” współfinansowanego ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 i przeznaczonego na wsparcie jednostek samorządu terytorialnego w realizacji inwestycyjnych zadań polegających na rozwijaniu szkolnej infrastruktury we współpracy Ministerstwa Edukacji i Nauki z Centrum GovTech w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Dostawę sprzętu fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych sprzętu, wolnego od wad fizycznych oraz od obciążeń prawami osób trzecich, gotowego do użycia, wykonanego w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczonego do stosowania w placówkach oświatowych, spełniający wymagania norm UE wraz z transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, podłączeniem, konfiguracją, uruchomieniem oraz integracją z infrastrukturą szkolną, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
2) szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu (jeżeli dotyczy),
3) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,
4) dostarczenie dokumentacji producenckiej, technicznej, użytkowej związanej
z przedmiotem zamówienia,
5) udzielenie gwarancji jakości na dostarczony sprzęt zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Na oferowany przedmiot zamówienia Zamawiający wymaga udzielenia pełnej gwarancji, obejmującej cały przedmiot zamówienia (dla danej części) na okres minimum 24 miesięcy.
Szczegółowy zakres Przedmiotu zamówienia, opis i wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia określone są w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39160000-1 - Meble szkolne

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

39227000-9 - Igły krawieckie i igły dziewiarskie, i naparstki

39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego

42715000-1 - Maszyny do szycia

44512000-2 - Różne narzędzia ręczne

44512940-3 - Zestawy narzędziowe

4.5.5.) Wartość części: 39311,87 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych funkcjonujących na terenie gminy Barwice w ramach realizacji rządowego programu „Laboratoria Przyszłości.” Zadanie jest realizowane w ramach rządowego programu „Laboratoria przyszłości” współfinansowanego ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 i przeznaczonego na wsparcie jednostek samorządu terytorialnego w realizacji inwestycyjnych zadań polegających na rozwijaniu szkolnej infrastruktury we współpracy Ministerstwa Edukacji i Nauki z Centrum GovTech w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Dostawę sprzętu fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych sprzętu, wolnego od wad fizycznych oraz od obciążeń prawami osób trzecich, gotowego do użycia, wykonanego w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczonego do stosowania w placówkach oświatowych, spełniający wymagania norm UE wraz z transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, podłączeniem, konfiguracją, uruchomieniem oraz integracją z infrastrukturą szkolną, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
2) szkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu (jeżeli dotyczy),
3) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim,
4) dostarczenie dokumentacji producenckiej, technicznej, użytkowej związanej
z przedmiotem zamówienia,
5) udzielenie gwarancji jakości na dostarczony sprzęt zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Na oferowany przedmiot zamówienia Zamawiający wymaga udzielenia pełnej gwarancji, obejmującej cały przedmiot zamówienia (dla danej części) na okres minimum 24 miesięcy.
Szczegółowy zakres Przedmiotu zamówienia, opis i wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia określone są w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213200-7 - Komputer tablet

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 38301,63 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca wybrany na realizację przedmiotowego postępowania uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92286,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100245,80 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca wybrany na realizację przedmiotowego postępowania uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40586,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40586,10 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.