eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Modernizacja pomieszczeń w Katedrze Techniki Cieplnej przy ul. Konarskiego 22 w Gliwicach. Znak sprawy: IA1.284.22.2023.EK



Ogłoszenie z dnia 2023-08-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pomieszczeń w Katedrze Techniki Cieplnej przy ul. Konarskiego 22 w Gliwicach. Znak sprawy: IA1.284.22.2023.EK

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Śląska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Akademicka 2A

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32/237-13-34, 237-13-35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: IA1@polsl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://polsl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja pomieszczeń w Katedrze Techniki Cieplnej przy ul. Konarskiego 22 w Gliwicach. Znak sprawy: IA1.284.22.2023.EK

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86180f31-06a8-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00337954

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015491/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.21 /b22/Modernizacja pomieszczeń w Katedrze Techniki Cieplnej przy ul. Konarskiego 22 w Gliwicach.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00257921

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IA1.284.22.2023.EK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 547576,46 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 176792,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty obejmujące:
Roboty budowlane:
− skucie uszkodzonych fragmentów tynków ze ścian i stropów;
− rozebranie posadzek wraz z warstwami wyrównawczymi;
− wykonanie nowej posadzki z nowymi warstwami pod posadzkowymi;
− roboty tynkowe ścian (w tym gładź gipsowa);
− malowanie ścian, drzwi, sufitów i grzejników łącznie z rurami CO;
− malowanie szaf wnękowych.
Roboty elektryczne:
− demontaż istniejącej instalacji elektrycznej;
− roboty przygotowawcze i budowlane pod ułożenie przewodów, kabli oraz osprzęt instalacyjny;
− montaż aparatury zabezpieczającej;
− wykonanie instalacji oświetlenia ogólnego wraz z wymianą opraw oświetleniowych;
− wykonanie instalacji gniazd wtykowych jednofazowych ogólnych;
− wykonanie instalacji gniazd wtykowych modułowych w punktach elektryczno-logicznych dla zasilania komputerów i monitorów;
− wykonanie instalacji gniazd wtykowych dla stanowisk komputerowych;
− wykonanie sieci teleinformatycznej LAN;
− zaprawianie bruzd z przewodami i kablami;
− wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z kompletem pomiarów elektrycznych.

Roboty instalacyjne:
− likwidacja „kącika” sanitarnego, polegająca na demontażu istniejących zlewów z baterią; rurociągów i podejść wod.-kan;
− montaż zaworów odcinających na powrocie grzejnika.
Wywóz i utylizacja złomu, gruzu oraz utylizacja źródeł światła.
2.Termin wykonania zamówienia: do 120 dni od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199540,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 412649,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199540,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sylwester Brzozowski prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą POL BUD Sylwester Brzozowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 634-258-55-50

7.3.3) Ulica: Sokolska 80/209

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-087

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199540,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość podana w pkt 4.3.1) niniejszego ogłoszenia, tj. 176.792,25 zł dotyczy wyłącznie zamówienia podstawowego.
Wartość zamówienia z uwzględnieniem przewidzianych zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp w wysokości maksymalnie do 50% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego, wynosi 265.188,25 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.