eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DobraRemont instalacji c.o. dla Domu Pomocy Społecznej w Skęczniewie



Ogłoszenie z dnia 2025-07-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont instalacji c.o. dla Domu Pomocy Społecznej w Skęczniewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003734240

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: SKĘCZNIEW

1.5.2.) Miejscowość: Dobra

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-730

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 063/ 279 44 70

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dpsskeczniew@dps-skeczniew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dps.bip.powiat.turek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-26e74c81-ca90-4c0e-bb40-bf3d6f57dcd0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont instalacji c.o. dla Domu Pomocy Społecznej w Skęczniewie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26e74c81-ca90-4c0e-bb40-bf3d6f57dcd0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00337845

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00050040/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont instalacji grzewczej w Domu Pomocy Społecznej w Skęczniewie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00278723

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAG.291.07.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont instalacji c.o. w ramach zadania inwestycyjnego pn: „Remont instalacji c.o. dla Domu Pomocy Społecznej w Skęczniewie” W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do :
* kompletna wymiana istniejącej zniszczonej instalacji c.o.
* zdemontowana instalacja pozostaje na terenie zamawiającego.
* montaż zaworów odcinających
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zakres dostaw i prac określony w STWiORB, Przedmiarach Robót oraz projekcie technicznym.
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączoną do SWZ dokumentacją, która określa szczegóły przedmiotowego zamówienia i stanowi integralną jej część (załączniki nr 1 do SWZ).
3. Zamawiający zobowiązuje Wykonawców przeprowadzenie wizji lokalnej miejsc objętych pracami będącymi przedmiotem zamówienia w budynku DPS Skęczniew celem szczegółowego zapoznania się ze specyfiką i charakterem prac (funkcjonujący budynek), po wcześniejszym ustaleniu terminu z Zamawiającym.
Zamawiający zobowiązuje do wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Wizja lokalna możliwa będzie po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym terminu z Zamawiającym (kontakt pod numerami telefonu 63 279 44 83 lub 63 279 44 74).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71314100-3 - Usługi elektryczne

44622000-6 - Układy odzyskiwania ciepła

42131130-6 - Regulatory temperatury

42131144-7 - Zawory sterujące procesem

42131100-7 - Zawory funkcyjne

31682210-5 - Aparatura i sprzęt sterujący

44163000-0 - Rury i osprzęt

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

44160000-9 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 218694,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250656,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 218694,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: R-BUD Grzegorz Rosiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6681292336

7.3.3) Ulica: Laski 38

7.3.4) Miejscowość: Przykona

7.3.5) Kod pocztowy: 62-731

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 218694,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.