Ogłoszenie z dnia 2025-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00330987/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego na zadaniu pn.: "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Brzozów"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZOZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440235
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 1
1.5.2.) Miejscowość: Brzozów
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 133061061
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@brzozow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://brzozow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c528ed31-2822-48ae-8220-9c55688b885a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie programu funkcjonalno - użytkowego na zadaniu pn.: "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Brzozów"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c528ed31-2822-48ae-8220-9c55688b885a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00506580
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00027821/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Opracowanie programów funkcjonalno-użytkowych na zadaniu "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Brzozów"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00330987
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IF.271.48.2025.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w zakresie części 1 przedmiotu zamówienia jest opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego na zadaniu pn.: „Przebudowa ulicy Bielawskiego w miejscowości Brzozów”. Zadanie polega na budowie drogi gminnej o łącznej długości około 530 mb, przebudowie skrzyżowania z drogami gminnymi, wykonaniu zjazdów publicznych i prywatnych na całej długości drogi. Zagospodarowaniu wody opadowej na długości analizowanego odcinka. Przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej kolidującej z zamierzeniem projektowym. Droga będzie miała szerokość w krawężnikach nie mniej jak istniejąca droga w chwili obecnej lecz nie mniej niż 5m szerokości chodniki według stanu istniejącego z dopasowaniem do aktualnych przepisów. Teren inwestycji składa się miedzy innymi z działek gruntowych nr: 1656 (wraz z koniecznymi do zagospodarowania działkami sąsiednimi) w miejscowości Brzozów.Założenia programowe i warunki techniczne drogi:
• Drogi gminne klasy L lub D;
• prędkość projektowa – 30-50 km/h;
• szerokość jezdni –nie mniej jak stan istniejący ze wskazaniem do poszerzenia;
• szerokość pasa ruchu – jak wyżej (nie mniej jak Warunki techniczne);
• konstrukcja nawierzchni na KR 3;
• Chodnik o szerokości wg istniejącego stanu;
• dostosowanie geometrii jezdni do wymogów przejezdności dla pojazdów ciężarowych oraz wozami asenizacyjnymi. Należy przeanalizować możliwości poprawy geometrii skrzyżowań z istniejącymi drogami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 47628,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w zakresie części 2 przedmiotu zamówienia jest opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego na zadaniu pn.: „Przebudowa ulicy Podwale w miejscowości Brzozów”.Zadanie polega na budowie drogi gminnej o łącznej długości około 270 mb, przebudowie skrzyżowania z drogami gminnymi, wykonaniu zjazdów publicznych i prywatnych na całej długości drogi. Zagospodarowaniu wody opadowej na długości analizowanego odcinka. Przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej kolidującej z zamierzeniem projektowym. Droga będzie miała szerokość w krawężnikach nie mniej jak istniejąca droga w chwili obecnej lecz nie mniej niż 5m szerokości chodniki według stanu istniejącego z do-pasowaniem do aktualnych przepisów. Teren inwestycji składa się miedzy innymi z działek gruntowych nr: 2411 (wraz z koniecznymi do zagospodarowania działkami sąsiednimi) w miejscowości Brzozów
Założenia programowe i warunki techniczne drogi:
• Drogi gminne klasy L lub D;
• prędkość projektowa – 30-50 km/h;
• szerokość jezdni –nie mniej jak stan istniejący ze wskazaniem do poszerzenia;
• szerokość pasa ruchu – jak wyżej (nie mniej jak Warunki techniczne);
• konstrukcja nawierzchni na KR 3;
• Chodnik o szerokości minimalnej określony przez Warunki Techniczne (nie mniej jak 1,5m);
• dostosowanie geometrii jezdni do wymogów przejezdności dla pojazdów ciężarowych oraz wozami asenizacyjnymi. Należy przeanalizować możliwości poprawy geometrii skrzyżowań z istniejącymi drogami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 14892,08 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w zakresie części 3 przedmiotu zamówienia jest opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego na zadaniu pn.: „Przebudowa ulicy Starej w miejscowości Brzozów”.Zadanie polega na budowie drogi gminnej o łącznej długości około 550 mb, przebudowie skrzyżowania z drogami gminnymi, wykonaniu zjazdów publicznych i prywatnych na całej długości drogi. Zagospodarowaniu wody opadowej na długości analizowanego odcinka. Przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej kolidującej z zamierzeniem projektowym. Droga będzie miała szerokość nie mniej niż 4,5m szerokości chodniki 1,8 m z możliwością przewężenia.
Teren inwestycji składa się miedzy innymi z działek gruntowych nr: 2150/1, 2718/1, 2108/2, 1901/1 (wraz z koniecznymi do zagospodarowania działkami sąsiednimi) w miejscowości Brzozów
Założenia programowe i warunki techniczne drogi:
• Drogi gminne klasy L lub D ;
• prędkość projektowa – 30-50 km/h;
• szerokość jezdni –4,5-5m (odcinek wewnętrzny 3m)
• szerokość pasa ruchu – jak wyżej ( nie mniej jak Warunki technicznej)
• konstrukcja nawierzchni na KR 3;
• Chodnik o szerokości minimalnej określony przez Warunki Techniczne (nie mniej jak 1,5m)
• dostosowanie geometrii jezdni do wymogów przejezdności dla pojazdów ciężarowych oraz wozami asenizacyjnymi. Należy przeanalizować możliwości poprawy geometrii skrzyżowań z istniejącymi drogami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 51121,8 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w zakresie części 4 przedmiotu zamówienia jest opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego na zadaniu pn.: „Przebudowa drogi gminnej Łącznik Ulicy Chopina i 3-go Maja”.Zadanie polega na budowie drogi gminnej o łącznej długości około 610 mb, przebudowie skrzyżowania z drogami gminnymi, wykonaniu zjazdów publicznych i prywatnych na całej długości drogi. Zagospodarowaniu wody opadowej na długości analizowanego odcinka. Przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej kolidującej z zamierzeniem projektowym. Droga będzie miała szerokość nie mniej niż 5m szerokości chodniki 1,8 m .
Teren inwestycji składa się miedzy innymi z działek gruntowych nr: 2777/6, 2301/3, 2301/2, 2351/35, (2260/1, 2260/2, 2262 wraz z koniecznymi do zagospodarowania działkami sąsiednimi) w miejscowości Brzozów
Założenia programowe i warunki techniczne drogi:
• Drogi gminne klasy L lub D ;
• prędkość projektowa – 30-50 km/h;
• szerokość jezdni –-5-6 m
• szerokość pasa ruchu – jak wyżej ( nie mniej jak Warunki technicznej)
• konstrukcja nawierzchni na KR 3;
• Chodnik o szerokości minimalnej określony przez Warunki Techniczne (nie mniej jak 1,8m)
• dostosowanie geometrii jezdni do wymogów przejezdności dla pojazdów ciężarowych oraz wozami asenizacyjnymi. Należy przeanalizować geometrie przyszłych skrzyżowań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 131338,46 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia w zakresie części 5 przedmiotu zamówienia jest opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego na zadaniu pn.: „Budowa drogi gminnej na działce gruntowej 1705, 1703, 1706 w miejscowości Brzozów”.Zadanie polega na budowie drogi gminnej o łącznej długości około 135 mb, przebudowie skrzyżowania z drogą powiatową ,wykonaniu zjazdów publicznych i prywatnych na całej długości drogi. Zagospodarowaniu wody opadowej na długości analizowanego odcinka. Przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej kolidującej z zamierzeniem projektowym. Droga będzie miała szerokość 5 m szerokości chodniki 1,8m. W ramach zadania zostanie zaprojektowane miejsca parkingowe garaż typu blaszany na działce nr 1703. Teren inwestycji składa się miedzy innymi z działek gruntowych nr: 1705,1703,1706 w miejscowości Brzozów
Założenia programowe i warunki techniczne drogi:
• Drogi gminne klasy L;
• prędkość projektowa – 30-40 km/h;
• szerokość jezdni –-5 m;
• szerokość pasa ruchu – jak wyżej ( nie mniej jak Warunki technicznej);
• konstrukcja nawierzchni na KR 3;
• Chodnik o szerokości minimalnej określony przez Warunki Techniczne (nie mniej jak 1,8m);
• Miejsca postojowe z budynkami garażowymi;
• dostosowanie geometrii jezdni do wymogów przejezdności dla pojazdów ciężarowych oraz wozami asenizacyjnymi. Należy przeanalizować geometrie przyszłych skrzyżowań.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 10601,92 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BID Biuro Inżynierii Drogowej Piotr Tarapacki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6871485920
7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 1/308
7.3.4) Miejscowość: Sanok
7.3.5) Kod pocztowy: 38-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BID Biuro Inżynierii Drogowej Piotr Tarapacki
jakie przetargi wygrała firma
BID Biuro Inżynierii Drogowej Piotr Tarapacki
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Kwota jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie wszystkich części zamówienia to 150.000,00 PLN, natomiast oferta z najniższą ceną za Część 2 przedmiotu zamówienia to 98.400,00 PLN. W związku z tym, że zamawiający dokonał wyboru ofert w zakresie części 1, 4 i 5 przedmiotu zamówienia, zmuszony jest unieważnić postępowanie w zakresie Części 2.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Kwota jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie wszystkich części zamówienia to 150.000,00 PLN, natomiast oferta z najniższą ceną za Część 3 przedmiotu zamówienia to 98.400,00 PLN. W związku z tym, że zamawiający dokonał wyboru ofert w zakresie części 1, 4 i 5 przedmiotu zamówienia, zmuszony jest unieważnić postępowanie w zakresie Części 3.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BID Biuro Inżynierii Drogowej Piotr Tarapacki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6871485920
7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 1/308
7.3.4) Miejscowość: Sanok
7.3.5) Kod pocztowy: 38-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18450,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18450,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BID Biuro Inżynierii Drogowej Piotr Tarapacki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6871485920
7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 1/308
7.3.4) Miejscowość: Sanok
7.3.5) Kod pocztowy: 38-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18450,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI BRZOZÓW
- Budowa drogi wewnętrznej wraz z obiektem mostowym na działkach gruntowych 2264/10, 2258, 2260/1 w miejscowości Brzozów
- Dostawa stolarki okiennej i drzwiowej.
- Budowa chodników dla pieszych w ciągu dróg powiatowych
- Remont drogi leśnej Grabownica kopalnia
więcej: przetargi BRZOZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa termomodernizacja budynków Gminy Nowe Miasto Lubawskie
- Budowa węzła przesiadkowego - budynku garażowego otwartego wraz z niezbędną infrastrukturą
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji budynku w celu utworzenia powiatowego magazynu zasobów ochrony ludności i obrony cywilnej w Wałczu
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy pomieszczeń przeznaczonych na kuchnię wraz ze stołówką na pomieszczenia biurowe i magazyny w budynku Sądu Okręgowego w Lublinie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: "Wykonanie chodnika na ul. Czarna Droga na odcinku od ul. Zbylitowskiej do ul. Lisiej"
- Modernizacja ujęcia wody w miejscowości Przyjezierze
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





