Ogłoszenie z dnia 2025-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00275272/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192953946
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Styczniowego 9b
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-519
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@ucmmit.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ucmmit.gdynia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11245501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW BIUROWYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24293dbf-1343-4429-bf98-9debcf492011
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00337594
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00011508/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Sukcesywna dostawa materiałów biurowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00275272
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.282.14.2025.TP-fn
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
lp Przedmiot zamówienia jednostka miary Nazwa handlowa oferowanego przedmiotu zamówienia /nr katalogowy w załączonym do oferty katalogu "Ilość na24 m-ce"
1 Akumulator R3 0,8A sztuka 50
2 Akumulator R6 2AH sztuka 50
3 Bateria CR 2032 sztuka 80
4 Bateria LR 01 sztuka 10
5 Bateria LR44 sztuka 50
6 Baterie alkaiczne AA 1 R6 sztuka 7 000
7 Baterie alkaiczne AAA R3 sztuka 4 000
8 Baterie alkaiczne R14 sztuka 100
9 Baterie alkaiczne R20 sztuka 50
10 Baterie alkaiczne 9v 6LR61 sztuka 5
11 Brulion A4/160, sztywna, twarda okładka sztuka 15
12 "DATOWNIK COLOP S-120
WERSJA ANGIELSKA" sztuka 2
13 Datownik samotuszujący ,wysokość trzcionki ok. 4 - 5mm, dostępny w wersji polskiej i ISO (miesiąc w wersji cyfrowej) sztuka 20
14 Długopis automatyczny z wymiennym wkładem niebieskim (podgumowana obudowa z wytrzymałego tworzywa, gr. Końcówki 0,7 mm, dł. Lini pisania ok. 1000m) sztuka 450
15 Długopis automatyczny, metalowy, z ergonomicznym (niezbyt grubym), gumowym uchwytem, oraz metalowym klipsem i okuwką, wyposażony w wymienny wkład wielkopojemny z niebieskim tuszem, gr. linii 0,4-0,5, miekkopiszący sztuka 200
16 Długopis ze sprężynką stojący z przylepcem do mocowania do blatu sztuka 10
17 Długopis żelowy (dł. Lini 1000 m, linia pisania extra fine 0,3 mm, z wymiennym wkładem żelowym, końcówka ze wzmocnionej stali), dostępny minimum w czterech kolorach sztuka. 50
18 Długopisy zwykłe z cieńką końcówka 0,5mm, dł. linii pisania ok. 3000m, dostępne w 4 podstawowych kolorach: niebieskie, czarne, zielone, czerwone sztuka 300
19 Dziurkacz metalowy, ogranicznik formatu papieru, dwukolorowy, szerokość szczeliny 3 mm, dziurkuje do 30 kartek, wymiary nie mniejsze niż 115x96x82mm sztuka 15
20 Etykieta A-001 50X14 OUT 1RZ/40/2000 rolka 400
21 Etykieta termo-transferowa 55 X 45MM rolka a'1000 20
22 Etykietki samoprzylepne do segregatora (opakowanie a' 25sztuk) opakowanie 4
23 Etykiety samoprzylepne A4, (52,5x29,6mm)/opakowanie A'100sztuk./ opakowanie 15
24 Etykiety samoprzylepne na arkuzu A4, 297 x 210mm /opakowanie A'100sztuk./ opakowanie 2
25 ETYKIETY SAMOPRZYLEPNE SP A4 70 X 42,3MM (a'100 ark) opakowanie 2
26 "ETYKIETY SAMOPRZYLEPNE SP A4 MULTI3
105 X 42,4MM (a'100 ark)" opakowanie 2
27 Fastykuła Barbara sztuka 300
28 Folia bąbelkowa 50CM X 5MB sztuka 15
29 Folia do laminacji A4/80MIC (OP.A'100) opakowanie 5
30 Gumka dwustronna do ścierania ołówków i tuszu (nie mniejsza niż dł. 49mm, szer. 19mm, gr 11mm) sztuka 30
31 Gumki recepturki (op. 100G) opakowanie 5
32 Identyfikator plastikowy z taśmą niebieską do zawieszania na szyi sztuka 150
33 Identyfikator z agrafką i klipem (przezroczyste sztuczne tworzywo wyposażone w klips sprężynujący i niewielką agrafke, w komplecie kartonik z wydrukowaną ramką, format ok. 57x90, gr. Folii ok. 350 mic) sztuka 1 500
34 Identyfikator z klipsem metalowym do wpinania w ubranie sztuka 100
35 Kalendarz A4 układ dzienny NA ROK 2025 i 2026 sztuka 25
36 Kalendarz A5 układ dzienny NA ROK 2025 i 2026 sztuka 15
37 Kalka 55X74 OUT sztuka 250
38 Kalkulator, podwójne zasilanie, stały kąt nachylenia wyświetlacza, obliczenia %, funkcja check&correct, klawisz podwójnego zera, wyłącza się automatycznie sztuka 8
39 Karton wizytówkowy opakowanie 30
40 Klej biurowy w sztyfcie, biały, nietoksyczny, (20-25 g) sztuka 120
41 Klej biurowy w tubie, biały, nietoksyczny, ok. 50 gram konsystencja pasty sztuka 10
42 Klips archiwizacyjny (opak. a'50) opakowanie 12
43 Klips do papieru dł. 30 - 35mm (opakowanie a'12 sztuk.) opakowanie 10
44 Klips do papieru dł. 50-55mm (opakowanie a'12) opakowanie 10
45 Koperta A6 DL BSK, okno prawe sztuka 500
46 Koperta DL BSK (okno lewe) sztuka 500
47 Koperta na płytę CD z foliowym, przezroczystym "okienkiem" umożliwiającym odczytanie napisu na płycie sztuka 20 000
48 Koperta rozszerzana C4 brąz sztuka 350
49 Koperta rozszerzana C4 RBD biała sztuka 400
50 Koperta rozszerzana E-4 RBD brąz HK sztuka 50
51 Koperta samoklejąca z paskiem, format C4, biała, bez tzw. okienka, opakowanie 250 sztuk opakowanie 100
52 Koperty C6 listowe białe, samoklejące z paskiem, opakowanie a'1000 sztuka opakowanie 4
53 Koperty formatu C5 białe, samoklejące z paskiem, opakowanie a' 500 sztuk opakowanie 50
54 Koperty formatu C5 szare, samoklejące z paskiem, opakowanie a'500 sztuk opakowanie 35
55 Koperty ochronne z folią bąbelkową na dokumenty formatu A-3 sztuka 10
56 Koperty ochronne z folią bąbelkową na dokumenty formatu A-4 sztuka 150
57 Koperty ochronne z folią bąbelkową na dokumenty formatu A-5 sztuka 150
58 Koperty ochronne z folią bąbelkową na dokumenty formatu A-6 sztuka 50
59 Korektor na taśmie (taśma dł. min. 8,5m, szerokość taśmy 4,2mm, nie zawiera rozpuszczalnika, zapewniający możliwośc natychmiastowego pisania po korekcie, do stosowania na każdym rodzaju papieru) sztuka 15
60 Koszulki foliowe A4 przezroczyste, antyelektrostatyczne, wyklonane z folii PP krystalicznej, europerforacja, otwierane od góry, gr. Min 45mic, (a'100 sztuk) opakowanie 200
61 Koszulki foliowe A5 przezroczyste, antyelektrostatyczne, wyklonane z folii PP krystalicznej, europerforacja, otwierane od góry, gr. Min 45mic, (a'100 sztuk) opakowanie 5
62 Kredki świecowe (12 kolorów) opakowanie 6
63 Linijka 30CM sztuka 10
64 Magnesy do tablic, okrągłe, średnica 20mm, różne kolory /a'10sztuk/ opakowanie 25
65 Marker do bielizny czarny sztuka 40
66 Marker do tablic suchościeralnych, kolor czarny, czerwony, zielony, niebieski sztuka 12
67 Marker olejowy sztuka 10
68 Marker SCA - TMCD sztuka 500
69 Markery czarny, okrągła końcówka, gr. Lini pisania 2-4 mm, dł. Lini ok.. 1600 m, do pisania na tworzywie sztucznym, szkle itp., sztuka 400
70 Notes kostka klejona biała ok.80x80 mm ( 500 kartek =/-20, klejone wzdłuż jednego boku) sztuka 60
71 Notes samoprzylepny roz. 38 x 51mm (kartki w żółtym, neutralnym kolorze, ilość kartek 100) sztuka 200
72 Notes samoprzylepny roz. 51x76mm (kartki w żółtym, neutralnym kolorze, ilość kartek 100) lub równoważny szt. 150
73 Nożyczki proste duże dł. 20 - 22cm sztuka 35
74 Nożyczki proste małe dł. 14 - 16cm sztuka 10
75 Obwoluta twarda, wykonana z ekologicznej folii polipropylenowej (180 μm); bezbarwna i kolorowa; typ „L” - otwarta na górze i wzdłuż brzegu; posiada specjalne wycięcie na palec ułatwiające umieszczanie dokumentów; zaokrąglony narożnik sztuka 30
76 Ołówki B/HB/H do wyboru Zamawiającego z gumką sztuka 100
77 Opaska biała 7022-11-PDM (A'2 ROLKI) op. a' 2 rolki 30
78 Papier termiczny 112mmx20mb sztuka 8
79 Papier termiczny 57MM/20M sztuka 500
80 Pinezki długie do tablic korkowych, opakowanie minimum 50 sztuk, różnokolorowe główki opakowanie 25
81 Płyty kompaktowe DVD typu DVD±R do jednokrotnego zapisu, o średnicy 120mm i pojemności 4,7GB, o dopuszczalnej prędkości nagrywania do 16x. Kompatybilna z napędami komputerowymi typu DVD±R - 24x. Powierzchnia biała, matowa, przeznaczona do zadruku termo transferowego. sztuka 50
82 Podkładka żelowa pod mysz sztuka 10
83 Pojemnik magnetyczny na spinacze wykonany z przezroczystego tworzywa, okrągły, z czarnym wieczkiem, przeznaczony do przechowywania spinaczy biurowych o różnych rozmiarach sztuka 5
84 Pojemnik na czasopisma (gazetownik) A4/70 wykonany z wys. jakości sztywnego, lakierowanego kartonu, składany, otwór na palec, szer. grzbietu ok. 70mm, dostępny minimum w czterech kolorach sztuka 100
85 Półka na dokumenty, kolor przydymiony, sztywna, stabilna konstrukcja sztuka 10
86 Półka na dokumenty, kolor, przezroczysta, sztywna, stabilna konstrukcja sztuka 100
87 Przekładki alfabetyczne do segregatora A4 opakowanie 8
88 Przekładki kartonowe do segregatora 1/3 A4 (A'100) MIX KOLORÓW opakowanie 30
89 Przybornik na biurko, z trzema przegródkami, kolor czarny sztuka 10
90 PUDEŁKO ARCHIWIZACYJNE 460/330/290 3W sztuka 80
91 Pudło archiwizacyjne A4(ok. 525x338x306mm)(dł.x gł. X szer.) do transportu i przechowywania dokumentów w 6 segregatorach, składane, z wyznaczonym polem na opis, otwierane z przodu. sztuka 120
92 Pudło archiwizacyjne A4/80 sztuka 10
93 Pudło archiwizacyjne fellowes 10cm sztuka 8
94 "Pudło archiwizacyjne do teczek zawieszkowych - umożliwiające przechowywanie teczek wiszących wraz z etykietami opisowymi - możliwość ustawienia pudełka poziomo lub pionowo - na grzbietach możliwość umieszczania opisów informacyjnych
- otwór na palec umożliwiający łatwiejsze wyjmowanie pudełka " sztuka 10
95 Rozszywacz metalowy sztuka 15
96 Segregator A4 ( szer. grzbietu 50mm) wykonany z tektury o grubości 2,1 mm pokrytej z zewnątrz ekologiczną folią polipropylenową o strukturze płótna (100mik), dźwignia wysokiej jakości z dociskaczem, dolna listwa wzmacniająca, wzmocniony otwór na palec metalowym okuciem, wymienna etykieta opisowa, dostępność w min. 10 kolorach sztuka 150
97 Segregator A4 ( szer. grzbietu 75mm) wykonany z tektury o grubości 2,1 mm pokrytej z zewnątrz ekologiczną folią polipropylenową o strukturze płótna (100mik), dźwignia wysokiej jakości z dociskaczem, dolna listwa wzmacniająca, wzmocniony otwór na palec metalowym okuciem, wymienna etykieta opisowa, dostępność w min. 10 kolorach sztuka 450
98 Segregator A5/70MM, dostępnosć w min. 5 kolorach sztuka 50
99 Skoroszyt plastikowy A4, zawieszany lub wpinany do segregatora, przednia okładka przezroczysta, druga kolorowa, wysuwany pasek, boczna perforacja umożliwiająca wpięcie do segregatora, wąsy metalowe o długości min. 15 cm sztuka 450
100 Skoroszyt z klipsem sztuka 20
101 Skoroszyty plastikowe A4, przezroczysta przednia okładka, kolorowa tylna okładka, biały wyciągany pasek pozwalający zapisać zawartość, wykonany z folii PP, wąsy metalowe o długości min. 15 cm sztuka 40
102 Spinacze metalowe owalne 50mm, a'100 sztuka. sztuka. 50
103 Spinacze metalowe owalne 28mm, a'100 sztuka. sztuka 300
104 Tablica korkowa 100 X 60cm sztuka 5
4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30192000-1 - Wyroby biurowe
4.5.5.) Wartość części: 103785,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
lp Przedmiot zamówienia jednostka miary Nazwa handlowa oferowanego przedmiotu zamówienia /nr katalogowy w zalaczonym do oferty katalogu "Ilość na24 m-ce"
1 Papier ksero A3, białość CIE minimum 166, gramatura 90g/m2 (opis cech papieru zamieszczony na każdej ryzie) "ryza
(=500 kartek)" 40
2 Papier ksero A4, minimum białość CIE 150, gramatura 80g/m2 (opis cech papieru zamieszczony na każdej ryzie= dwa opakowania po 250 kartek lub jedno opakowanie=500 kartek) "ryza
(=500 kartek)" 2 750
3 Papier ksero A5 białość CIE 166, gramatura 80g/m2 (opis cech papieru zamieszczony na każdej ryzie= dwa opakowanie po 250 kartek lub jedno opakowanie=500 kartek) "ryza
(=500 kartek)" 30
4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30197630-1 - Papier do drukowania
30197644-2 - Papier kserograficzny
4.5.5.) Wartość części: 57445,93 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89795,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89795,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89795,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe KAS Jacek Kasperski Spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581272979
7.3.3) Ulica: Janka Wiśniewskiego 20/B1 lok. 6
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-969
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "KAS" JACEK KASPERSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "KAS" JACEK KASPERSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89795,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39445,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39445,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39445,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe KAS Jacek Kasperski Spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581272979
7.3.3) Ulica: Janka Wiśniewskiego 20/B1 lok. 6
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-969
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "KAS" JACEK KASPERSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "KAS" JACEK KASPERSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39445,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa do siedziby zamawiającego samochodu przeznaczonego do przewozu towarów
- Dostawa punktów dostępu do sieci WiFi wraz z licencjami do zarządzania
- Dostawa czterech pneumatycznych namiotów ratunkowych wraz z osprzętem
- Dostawa specjalistycznej odzieży ochronnej do celów przeciw pożarowych
- SUKCESYWNE DOSTAWY AKCESORIÓW DO SSAKÓW NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Świadczenie usług prania i czyszczenia chemicznego
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów zużywalnych na potrzeby realizacji zajęć dodatkowych oraz zajęć dla dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych
- Dostawa materiałów biurowych i papierniczych
- Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb ZOZ "Legionowo" sp. z o.o.
- Zakup materiałów biurowych na 2026 r. z wyłączeniem papieru biurowego
- Dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia edukacyjnego dla szkół podstawowych w gminie Świebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Świebodzin" z podziałem na 8 części
- Dostawa materiałów biurowych do Zarządu Dróg Miasta Krakowa ul. Centralna 53
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





