eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Remont pokrycia dachowego budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie "zaprojektuj i wybuduj" - sprawa nr 86/2021



Ogłoszenie z dnia 2021-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pokrycia dachowego budynku nr 9 w kompleksie wojskowym
przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie „zaprojektuj i wybuduj” - sprawa nr 86/2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261 48 32 90

1.5.8.) Numer faksu: 261 48 32 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/13wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pokrycia dachowego budynku nr 9 w kompleksie wojskowym
przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie „zaprojektuj i wybuduj” - sprawa nr 86/2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51916770-460f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00337516

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016780/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.36 Remont pokrycia dachowego budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy u. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie "zaprojektuj i wybuduj"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268876/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 86/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 446907,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont pokrycia dachowego budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie „zaprojektuj i wybuduj”, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i zakresem robót oraz na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia w szczególności na:
ETAP I: opracowanie i przekazanie dokumentacji projektowej określonej w programie funkcjonalno – użytkowym (PFU) wraz z uzyskanym na podstawie art. 29 ust 7 pkt 1 Prawa Budowlanego pozwoleniem na budowę w oparciu o założenia zawarte w PFU tj.: przekazanie Zamawiającemu:
 oryginału prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę;
 1 egz. zatwierdzonego przez organ wydający ww. decyzję projektu architektoniczno – budowlanego wraz z projektem zagospodarowania terenu stanowiących załącznik do ww. decyzji - w formie papierowej;
 3 egz. projektu technicznego w zakresie określonym w pkt III PFU - w formie papierowej
 płyty CD zawierającej całą dokumentację projektową (pliki pdf, oraz edytowalne w formacie doc, dwg, dxf, xls itp.)
Wszystkie wskazane powyżej dokumenty Wykonawca winien sporządzić i przekazać Zamawiającemu (zgodnie z wytycznymi zawartymi w założeniach do przedmiotu zamówienia) w formie pisemnej w liczbie egzemplarzy wskazanej powyżej oraz na nośniku elektronicznym (CD).
Dokumentacja, o której mowa przekazana na nośniku elektronicznym winna mieć formę opracowania
w wersji edytowalnej w jednym z rozszerzeń dwg, doc, xls, ath oraz wersji nieedytowalnej PDF.
Wykonawca przekazując Zamawiającemu dokumentację jednocześnie przekazuje prawa autorskie Zamawiającemu do dokumentacji, jej powielania, zmiany i wykorzystania.

Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z postanowieniami ogólnych warunków umowy, założeniami do projektu technicznego oraz zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 z późn.zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2018 r. poz. 1935 j.t).
ETAP II:
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie robót zgodnie z przyjętą
i zatwierdzoną dokumentacją projektową (wynikającą z etapu I), w szczególności:
 wymiany pokrycia dachowego wraz z robotami budowlanymi towarzyszącymi;
 wymiany instalacji odgromowej w taki sposób, aby zachować bezprzerwową ochronę przeciwpożarową dla całego budynku. Wymiana wg istniejących pól i zwodów;
 wymiany rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej.
Do zakresu robót należy również wykonanie prac towarzyszących polegających na oświetleniu terenu robót, zabezpieczeniu terenu robót w znaki ostrzegawcze i zabezpieczenia na terenie robót, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, oznaczenie i zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie robót, ogrodzenie etapów robót.
Wykonawca jest zobowiązany do opracowania harmonogramu robót z podziałem na zakres
i miejsce robót wraz z terminami ich realizacji.
Harmonogram Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu nie później niż w dniu zawarcia umowy.
3. Wykonawca realizując przedmiot zamówienia składający się na dwa etapy wyszczególnione powyżej zobowiązany jest do realizacji zamówienia również zgodnie z następującymi wymaganiami:
1) Opracowanie dokumentacji będącej przedmiotem zamówienia winno być dokonane z należytą starannością w sposób zgodny z postanowieniami warunków umowy oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w szczególności Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U. 2020. 1333 t.j.) oraz w oparciu o pozyskaną decyzję Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr ZN/61/2021.
2) Wszelkie roboty budowlane w zakresie podane w PFU będą realizowane zgodnie z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej;
3) Wszelkie niezbędne prace z uwzględnieniem poniesienia wszelkich opłat administracyjnych koniecznych do realizacji robót objętych zamówieniem ponosi Wykonawca;
4) Dokumentacja projektowa powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć;
5) Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania wszelkich przewidzianych odpowiednimi przepisami prawa, uzgodnień, pozwoleń i zgłoszeń;
6) Wykonawca wykona dokumentację projektową w języku polskim: w wersji papierowej i elektronicznej;
7) Wykonawca ponosi wyłączną i pełną odpowiedzialność za treść dokumentacji projektowej, poczynione w niej założenia i dokonane na jej potrzeby ustalenia;
8) Wykonawca będzie weryfikował na własny koszt otrzymane od Zamawiającego dokumenty
i informacje pod względem zgodności ze stanem faktycznym;
9) W przypadku nie posiadania przez Zamawiającego dokumentów niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać je we własnym zakresie i na własny koszt, niezależnie od ich formy i źródła uzyskania;
10) Dokumentacja projektowa zawierać musi wymagane prawem opinie, uzgodnienia, sprawdzenia rozwiązań projektowych oraz oświadczenie, że jest wykonana zgodnie z umową a także obowiązującymi przepisami i normami, w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć i winna być zaopatrzona w wykaz opracowań. Na jej podstawie realizowane będzie pełny zakres robót budowlanych niezbędnych dla użytkowania budynku zgodnie z przeznaczeniem;
11) Dokumentacja projektowa w swej treści powinna określać przedmiot zamówienia, w tym w szczególności technologię robót, materiały i urządzenia a także parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii, urządzeń i wyposażenia oraz powinna zawierać wszelkie niezbędne uzgodnienia wymagane przez przepisy prawa;
12) Dokumentacja projektowa powinna opisywać przedmiot zamówienia za pomocą cech technicznych i jakościowych, przy przestrzeganiu polskich norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wszelkie niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów oraz oświadczenie o wzajemnym skoordynowaniu technicznym opracowań projektowych powinny być wykonane przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania, zapewniające uwzględnienie zawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy;
13) Projektant zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego w zakresie określonym w art. 20 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r. poz.1333 j.t.), przez cały okres realizacji przedsięwzięcia będącego przedmiotem projektu, wykonanego przez wybranego przez Zamawiającego Wykonawcę.
Wykonawca przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do wszystkich opracowań będących przedmiotem umowy jak również prawa do wszystkich egzemplarzy opracowań tj. prawo do korzystania z nich i rozporządzania nimi na wszelkich polach eksploatacji określonych w art. 50 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 1994 r, Nr 24 poz. 83 z poźn. zm.), nieograniczone w miejscu i czasie w tymw szczególności: do użytkowania i utrwalania opracowań projektowych na własny użytek, do zwielokrotniania opracowań projektowych lub ich części dowolną techniką.
Przeniesienie autorskich praw majątkowych nastąpi automatycznie bez konieczności składania przez strony dodatkowych oświadczeń z datą podpisania protokołu odbioru dokumentacji projektowej
i pozostałych opracowań.
Wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do opracowań będących przedmiotem umowy Wykonawca przenosi na Zamawiającego własność wszystkich nagranych nośników, na których przedmiot umowy został utrwalony.
Wykonawca wraz z powyższym przeniesieniem zezwala Zamawiającemu na wykonanie zależnych praw autorskich.
Uzyskanie wymaganych prawem ostatecznych decyzji administracyjnych jeśli są wymagane.
14) Wykonawca w przypadku zawarcia umowy z podwykonawcą na prace projektowe jest zobowiązany do zamieszczenia w umowie zapisu informującego, że autorskie prawa majątkowe do opracowań projektowych przechodzą na Zamawiającego.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa w szczególności: program funkcjonalno-użytkowy oraz ogólne warunki umowy.
5. Teren oraz budynki kompleksu wojskowego przy ul. Czwartaków 3 są ujęte w Rejestrze Zabytków Nieruchomych (nr rejestru A/1514) Wojewódzkiego Urzędu ochrony Zabytków w Toruniu jako Twierdza Grudziądz.
6. Wykonawca jest zobowiązany do:
1) zapewnienia bezpieczeństwa pracy pracowników wykonujących roboty (w szczególności do przeszkolenia pracowników i wyposażenie ich w niezbędny sprzęt),
2) zabezpieczenia budynku przed uszkodzeniami i zalaniem,
3) zagwarantowania bezpieczeństwa i ochrony zdrowia osobom korzystającym z budynku
i przebywającym w budynku oraz wokół budynku,
4) realizacji robót na terenie wykonywania robót w sposób nieuciążliwy dla użytkowników kompleksu wojskowego;
5) zapewnienia we własnym zakresie i na swój koszt osobom wykonującym przedmiot zamówienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, odzieży i akcesoriów ochronnych zgodnie
z obowiązującymi przepisami oraz sprzętu, środków (w tym środki ochrony indywidualnej oraz środki do dezynfekcji) i urządzeń niezbędnych do wykonywania czynności objętych umową.
Wykonawca w przypadku niezapewnienia warunków jak powyżej ponosi odpowiedzialność za szkody i sytuacje powstałe w wyniku jego działań lub ich zaniechania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261410-1 - Izolowanie dachu

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71210000-3 - Doradcze usługi architektoniczne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

90500000-2 - Usługi związane z odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 454724,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 454724,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 454724,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno Usługowo Handlowy Andrzej Broszko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8781000245

7.3.3) Ulica: Sokoligóra 11/2

7.3.4) Miejscowość: Golub Dobrzyń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-400

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Opracowanie dokumentacji projektowej. Uzyskanie pozwolenia na budowę. Wartość części jaka zostanie powierzona podwykonawcy: 22 000,00 zł. Nazwa Podwykonawcy: KZEB Konserwatorstwo Zabytków Ewa Bożejewicz.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 454724,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość zamówienia wskazana w sekcji 4.3 jest to początkowa wartość szacunkowa zamówienia z opcją. Cena wskazana w sekcji 6.2, 6.3, 6.4 to cena oferty obejmująca zakres podstawowy zamówienia. Wartość umowy wskazana w sekcji 8.2 to wartość umowy za zakres podstawowy zamówienia. Ponadto Zamawiający przewidział prawo opcji, której wartość nie może przekroczyć kwoty brutto 53 988,28 zł. Wykonawca zaoferował wykonanie zakresu prawa opcji za kwotę 1 m3 w wysokości 5 240,97 zł.
Ponadto okres realizacji zamówienia wskazany w sekcji 8.3 wynika z przeliczenia maksymalnych terminów za poszczególne etapy określone w umowie w tygodniach następująco:

ETAP I - wykonanie i przekazanie opracowanej kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaną decyzją o pozwoleniu na budowę oraz projektu technicznego winno nastąpić w terminie do 16 - tygodni od dnia zawarcia umowy.
ETAP II - roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia winny zakończyć się w terminie 14 tygodni od daty przekazania terenu robót.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.