eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa zintegrowanego systemu chromatograficznego GPC/SEC

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa zintegrowanego systemu chromatograficznego GPC/SEC

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT CHEMII FIZYCZNEJ PAN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000326049

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marcina Kasprzaka 44/52

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-224

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 223433069

1.5.8.) Numer faksu: 223433333

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ichf.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ichf.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Prowadzenie badań naukowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa zintegrowanego systemu chromatograficznego GPC/SEC

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61b66bdf-3125-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00337492

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028658/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.13 Dostawa zintegrowanego systemu chromatograficznego GPC/SEC

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

OPUS-23 2022/45/B/ST5/01500

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

ichf.logintrade.net

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ichf.logintrade.net

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu portalu
ichf.logintrade.net
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać zarejestrowane
konto portalu logintrade.net Wykonawca posiadający konto na portalu logintrade.net ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu,
opisane zostały w Regulaminie korzystania z portalu logintrade.net dostępnym pod adresem https://daas.logintrade.net/
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z
portalu logintrade.net, określone w Regulaminie portalu logintrade.net oraz zobowiązuje się korzystając z portalu logintrade.net
przestrzegać postanowień tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do
komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych środków dowodowych,
przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu,
przyjmuje się datę ich przekazania na portal logintrade.net
7. W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty)
odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na portalu logintrade.net oraz udostępnionego
przez portal logintrade.net (Komunikacja). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We
wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia
(BZP).
8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: przetargi@ichf.edu.pl
9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za
pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów
elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email
przetargi@ichf.edu.pl Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub
oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2401.22.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Dostawa zintegrowanego systemu chromatograficznego GPC/SEC do Instytutu Chemii Fizycznej
PAN”
Znak sprawy: ZP.2401.22.2023
Specyfikacja:
Parametry techniczne zintegrowanego systemu chromatograficznego GPC/SEC obejmujący:
1 zintegrowany system pompująco-dozujący
a. pompa bezpulsacyjna umożliwiająca wykonywanie analiz w zakresie przepływu od 0,05 do
10 ml/min (zakres ciśnień od 0 do 34,5 MPa)
b. odgazowywacz próżniowy
c. autosampler na 96 fiolek z termostatowaniem tacek w zakresie od 4 do 60°C. Objętość
nastrzyku w zakresie 1 – 300 μl, możliwość nastrzyku próbki w trybie bezstratnym
d. termostat kolumn mogący pomieścić do 6 kolumn, z termostatowaniem w zakresie od 20
do 65°C
e. Wszystkie elementy zamknięte we wspólnej obudowie wyposażonej w czujniki wycieku.
Wszystkie detektory, cele pomiarowe i wężyki łączące poszczególne detektory zamknięte
w jednej obudowie dla minimalizacji gradientów temperaturowych.
2 zintegrowany moduł detekcji zawierający następujące detektory
a. detektor refraktometryczny RI o następujących parametrach:
⎯ czułość: 100 ng BSA w PBS
⎯ zakres dynamiczny: ±2.5 x10-4 RIU
⎯ szum linii bazowej <10-7 RIU
⎯ dryft linii bazowej <3x10-7 RIU/h
⎯ objętość celi pomiarowej: 12 μl
⎯ długość fali światła: 640 nm
b. detektor rozpraszania światła LS (RALS/LALS) o następujących parametrach:
⎯ czułość 100 ng BSA w PBS
⎯ zakres dynamiczny: 2500 mV
⎯ szum linii bazowej: <0.1 mV
⎯ dryft linii bazowej: <0.2 mV/h
⎯ bezpośredni pomiar masy cząsteczkowej w całym zakresie, w oparciu o pomiar z
pojedynczego kąta (bez ekstrapolacji) z kątami pomiaru LALS 7° i RALS 90°
⎯ zakres masy cząsteczkowej: 200 – 107 Da
⎯ objętość celi pomiarowej: 18 μl
⎯ laser: 640 nm o mocy 50 mW
c. detektor absorpcji światła UV umożliwiający zbieranie sygnału o następujących
parametrach:
⎯ zakres długości fal 190 - 900 nm, 1024 kanały
⎯ objętość celi pomiarowej: 7,5 μl
⎯ długość drogi optycznej: 10 mm
⎯ szum: 2 x 10-5 AU
⎯ dryft linii bazowej: 5 x 10-4 AU/h
d. detektor wiskozymetryczny do pomiaru lepkości granicznej o następujących
parametrach:
⎯ 4-kapilarny mostek z kapilarami wykonanymi z obojętnego materiału,
⎯ cyfrowe przetworniki ciśnienia z mechanizmem automatycznego balansowania.
⎯ mostek wiskozymetryczny wymienialny bez konieczności ingerencji serwisu.
⎯ czułość: 3μg polistyrenu o masie 100 kDa w THF
Załącznik nr 2
⎯ dryft linii bazowej: <0.2 kPa/h
3 Oprogramowanie:
a. umożliwiające zbieranie i obróbkę danych pomiarowych, kompatybilne z systemem
Windows (na którym pracuje Zamawiający). Wyznaczane parametry: stężenie, dn/dc, masa
cząsteczkowa (Mn, Mw), promień hydrodynamiczny, polidyspersyjność.
b. pozwalające na kalkulację masy cząsteczkowej, dzięki wygenerowanej krzywej
kalibracyjnej, na podstawie wzorców o znanej masie cząsteczkowej. Masa badanej próbki
jest następnie odczytywana przez porównanie jej czasu retencji z krzywą wzorcową, yzw
oprogramowanie do kalibracji konwencjonalnej
4 Kompatybilne kolumny separacyjne:
a. Kolumna zabezpieczająca
b. Kolumna do eluentów organicznych w zakresie separacji masy cząsteczkowej minimum
102 Da-107 Da, limit wykluczenia minimum 20 000 000 Da.
c. Kolumna do eluentów wodnych w zakresie separacji masy cząsteczkowej minimum 102 Da
-106 Da, limit wykluczenia minimum 1 000 000 Da.
5 Komputer sterujący:
a. System operacyjny Windows
b. Wyposażony w monitor, klawiaturę i mysz
c. Współpracujący z oprogramowaniem umożliwiającym kontrolę systemu
chromatograficznego, pracę z detektorami i analizę danych
Instalacja w terminie nie przekraczającym 5 dni kalendarzowych, obejmująca testy weryfikacyjne,
szkolenie eksploatacyjne i konserwacyjne oraz z technik prowadzenia pomiaru;
Szkolenie aplikacyjne w siedzibie odbiorcy.
Wykonawca dostarczy sprzęt na miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wraz z dostawą
Wykonawca dostarczy dokumenty niezbędne do prawidłowej eksploatacji urządzeń, w szczególności
instrukcje użytkowania w języku polskim lub angielskim, a także dokumenty gwarancyjne.
Gwarancja nie mniej niż 12 miesięcy od daty protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń przedmiotu
umowy.
Czas reakcji na zgłoszoną usterkę będzie nie dłuższy niż 3 dni.
Czas dostawy - nie więcej niż 180 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 38432200-4 - Chromatografy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

38540000-2 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres trwania gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. W związku z brzmieniem art. 455 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych,
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian w umowie w następujących sytuacjach:
a) zmiany sposobu wykonania zamówienia co do oferowanych produktów, jeśli zmiana taka nie wpływa na cenę zamówienia
oraz jest dla Zamawiającego korzystna pod względem parametrów technicznych, o ile konieczność wprowadzenia zmiany
wynika z wycofania produktu z rynku lub pojawienia się nowego produktu, będącego następnym modelem produktu
wskazanego w ofercie;
b) zmiany terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność wprowadzenia zmiany jest korzystna dla Zamawiającego lub:
- wynika z zaistnienia siły wyższej;
- wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;
- wpłynie na jakość/parametry oferowanych elementów przedmiotu zamówienia;
c) zmiany w zakresie wynagrodzenia, jeśli zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego
d) zmiany, których konieczność prowadzenia wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawa, których nie można było
przewidzieć na etapie podpisania niniejszej umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-10 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma ichf.logintrade.net

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-10 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-09-07

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.