eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej wraz z dzierżawą centrali telefonicznej i telefonów na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku



Ogłoszenie z dnia 2021-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej wraz z dzierżawą centrali telefonicznej i telefonów na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdańska

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Gdańsku - Biuro Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000598463

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowe Ogrody 8/12

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-803

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 583236125

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izabela.ciechowska-karczewska@gdansk.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gdansk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej wraz z dzierżawą centrali telefonicznej i telefonów na potrzeby Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c06ff189-3171-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00337235

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00238731/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.54.2021.ICK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 63839,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wydzierżawienie na okres trwania umowy, Zamawiającemu przez Wykonawcę, nowej, pochodzącej z oficjalnego kanału dystrybucji, centrali telefonicznej o następujących parametrach:
a) obsługa nie mniej niż 72 abonentów wewnętrznych analogowych z możliwością rozbudowy do minimum 100 abonentów wewnętrznych analogowych,
b) obsługa nie mniej niż 8 abonentów wewnętrznych systemowych,
c) obsługa nie mniej niż 10 abonentów wewnętrznych VOIP,
d) obsługa nie mniej niż 5 abonentów wewnętrznych VOIP systemowych,
e) obsługa 30-kanałowego, przewodowego łącza SIP trunk,
f) obsługa minimum 15 jednoczesnych kanałów VOIP,
g) obsługa minimum 30 jednoczesnych połączeń przez łącze SIP trunk,
h) obsługa nielimitowanej liczby jednoczesnych połączeń na liniach analogowych i systemowych,
i) wbudowany i zintegrowany z centralą moduł GSM na minimum 4 karty SIM (karty SIM dostarczy Zamawiający, Wykonawca nie może narzucać Zamawiającemu operatora GSM dostarczającego karty SIM), przekierowujący rozmowy na łącze zapasowe w przypadku awarii łącza GSM oraz realizujący połączenia do sieci GSM
j) wbudowany i zintegrowany z centralą moduł nagrywania rozmów o pojemności minimum 8000h, nagrywający minimum 4 linie jednocześnie, z minimum 5 licencjami na stanowiska do odsłuchiwania nagrań oraz możliwością automatycznego robienia kopii archiwum nagrań na serwer Zamawiającego,
k) wbudowany i zintegrowany z centralą moduł nadawania komunikatów, bazujący na technologii Text2Speech, umożliwiający dodanie i aktywację komunikatu głosowego odgrywanego na danym numerze miejskim. Dodawanie komunikatów musi odbywać się przez osobną, dedykowaną aplikację (bez konieczności nadawania użytkownikom dostępu do aplikacji służącej do konfiguracji centrali), w której to, dzięki stworzonym przez Wykonawcę kontom, wskazani użytkownicy Zmawiającego będą mogli się zalogować i wpisać tekst komunikatu. Aplikacja następnie musi przetworzyć wpisany komunikat na plik audio i automatycznie włączyć jego odgrywanie na konkretnym numerze miejskim Zamawiającego, tak aby był słyszalny przez wszystkich dzwoniących na ten numer miejski. Nadawanie uprawnień użytkownikom Zamawiającego musi umożliwiać przypisanie do użytkownika numeru miejskiego, na którym będzie aktywował komunikaty. Zamawiający szacuje, że w ciągu trwania umowy nie przekroczy 1000 komunikatów.
l) system bilingowy, stworzony przez producenta centrali, rejestrujący połączenia wychodzące i przychodzące zarówno wewnętrzne jak i zewnętrzne,
m) wbudowany moduł zapowiedzi głosowych mieszczący minimum 20 zapowiedzi powitalnych, o łącznym czasie nie krótszym niż 120s (czas minimum 20 zapowiedzi powitalnych o łącznej długości minimalnej 120s musi być zagwarantowany również przy uruchomionym module automatycznego kolejkowania połączeń oczekujących), prezentowane na minimum 20 numerach zewnętrznych,
n) wbudowany moduł zapowiedzi głosowych mieszczący minimum 3 infolinie prezentowane na minimum 3 numerach zewnętrznych,
o) wbudowany moduł automatycznego kolejkowania połączeń oczekujących wraz odtwarzaniem informacji dla dzwoniącego o miejscu w kolejce oraz szacowanym czasie oczekiwania, na minimum 3 numerach zewnętrznych,
p) przystosowana do montażu RACK 19” o wysokości nie większej niż 4U,
q) każdy abonent analogowy lub systemowy musi w centrali posiadać dedykowany fizyczny port i interfejs.
2. W przypadku konieczności wymiany centrali telefonicznej wykonanie montażu centrali telefonicznej opisanej w pkt.1 we wskazanej przez Zamawiającego szafie teletechnicznej, w pomieszczeniu technicznym zlokalizowanym w siedzibie głównej Zamawiającego, na IV piętrze oraz wykonanie połączeń kablowych pomiędzy zamontowaną centralą, a zakończeniami gniazd sieci telefonicznej Zamawiającego (połączenia mają na celu umożliwienie przyłączenia abonentów Zamawiającego do nowej centrali) – centrala zostanie zainstalowana w innej szafie teletechnicznej niż zakończenia sieci telefonicznej Zamawiającego. Zamawiający wymaga wykonania przez Wykonawcę nie mniej niż 80 par połączeń między szafami oraz zakończenia ich patchpanelami z każdej strony (orientacyjna długość połączenia między szafami to koło 5m). W celu umożliwienia przyłączenia abonentów Zamawiającego do nowej centrali Wykonawca zakupi i zainstaluje:
a) we wskazanej przez Zamawiającego szafie teletechnicznej, panel krosowy umożliwiający rozszycie nie mniej niż 12 czteroparowych kabli Ethernet zakończonych wtyczką RJ45 na 48 jednoparowych gniazd RJ45,
b) we wskazanych pomieszczeniach siedziby głównej Zamawiającego, nie mniej niż 15 spliterów umożliwiających rozszycie 1 czteroparowego gniazda RJ45 na 4 jednoparowe gniazda telefoniczne.
Zamawiający w swojej sieci telefonicznej posiada wyprowadzenia gniazd RJ45 zarówno jedno jak i czteroparowe. Wymieniony wyżej panel krosowy oraz splitery mają za zadanie doprowadzić do sytuacji, w której wszystkie gniazda telefoniczne na zakończeniu sieci telefonicznej Zamawiającego będą miały postać jednoparową.
Obowiązkiem Wykonawcy będzie również zdemontowanie starej centrali telefonicznej Zamawiającego (Zamawiający dokona jej zwrotu do obecnego operatora we własnym zakresie).
3. W przypadku konieczności wymiany centrali telefonicznej Wykonawca skonfiguruje dostarczoną centralę według wytycznych Zamawiającego (zgodnie z konfiguracją aktualnie pracującej centrali), przełączy obecnych abonentów wewnętrznych i podłączy nowych abonentów wewnętrznych według zaleceń Zamawiającego, tak aby przerwa w dostępie do posiadanych numerów zewnętrznych nastąpiła poza godzinami pracy Zamawiającego (godziny pracy od poniedziałku do piątku od 07:00 do 15:00), przy czym dla dwóch z migrowanych numerów miejskich przerwa w dostępie nie może być dłuższa niż 1h.
4. Wykonawca zapewni Zamawiającemu 30-kanałowe, przewodowe łącze SIP trunk, które Wykonawca wprowadzi odpowiednim okablowaniem światłowodowym do siedziby głównej Zamawiającego, a następnie doprowadzi do centrali telefonicznej opisanej w pkt.1 (włącznie z uzyskaniem wszelkich niezbędnych pozwoleń na takie prace). Wykonawca zapewni, że łącze SIP trunk nie będzie realizowane w technologii VoIP. Wykonawca zainstaluje urządzenie dostępowe realizujące łącze SIP trunk we wskazanym przez Zamawiającego miejscu, w pobliżu szafy teletechnicznej, w której Wykonawca zainstaluje centralę telefoniczną.
5. Wykonawca zapewni Zamawiającemu usługę fax2mail w siedzibie głównej dla minimum 2 użytkowników (numerów FAKS) oraz w zdalnej lokalizacji dla minimum 1 użytkownika (numeru FAKS). W siedzibie głównej usługa musi funkcjonować z użyciem wskazanych przez Zamawiającego 2 numerów miejskich z puli, o której mowa w pkt. 7. W zdalnej lokalizacji usługa musi funkcjonować z użyciem numeru aktualnie wykorzystywanego na analogowym łączu do obsługi faksu. Usługa zapewni odbieranie faksów, wysłanych tradycyjnych urządzeń faksowych, bezpośrednio na skrzynkę pocztową firmowych komputerów Zamawiającego (e-mail z załącznikiem w postaci pliku z odpowiednim rozszerzeniem) oraz wysyłanie faksów w postaci skanu dokumentu w formie elektronicznej (PDF) ze skrzynki pocztowej MS Outlook na tradycyjne urządzenia faksowe.
6. Wykonawca zapewni Zamawiającemu kablowe, wydzierżawione łącze analogowe zestawione pomiędzy zdalną lokalizacją Zamawiającego, a wskazaną przez Zamawiającego lokalizacją celem zapewnienia bezpośredniej łączności pomiędzy tymi lokalizacjami. Odległość pomiędzy tymi lokalizacjami wynosi nie więcej niż 5km.
7. Wykonawca na dostarczonym przez siebie łączu SIP trunk utrzyma lub jeśli zajdzie taka konieczność, dokona migracji użytkowanej obecnie przez Zamawiającego puli 100 numerów miejskich (używanych jako numery indywidualne i grupowe) oraz numerów telefonicznych miejskich, które Zmawiający używał wcześniej (11 numerów z różnych pul numeracyjnych) Ewentualne koszty migracji pokryje Wykonawca. Przeniesienie numerów musi nastąpić poza godzinami pracy Zamawiającego (godziny pracy od poniedziałku do piątku od 07:00 do 15:00) przy czym dla dwóch z migrowanych numerów miejskich przerwa w dostępie nie może być dłuższa niż 1h. Jeżeli zajdzie konieczność migracji wymienionych wyżej numerów, Wykonawca będzie zobowiązany również do dopilnowania wyłączenia obecnie użytkowanych przez Zamawiającego usług, na wymienionych wyżej łączach po dokonaniu migracji numerów, u obecnego operatora.
8. Zamawiający wyraża zgodę na przeprowadzenie przez Wykonawcę audytu technicznego w zakresie niezbędnym do przygotowania oferty, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
9. Wykonawca w ramach usługi wydzierżawi, dostarczy i zainstaluje Zamawiającemu następujące urządzenia o parametrach nie gorszych niż opisane poniżej (nowe lub maksymalnie 6 letnie, pochodzące z oficjalnego kanału dystrybucji):
a) Aparat telefoniczny IP DECT - 6 szt.
b) Aparat telefoniczny IP systemowy - 3 szt.
c) Aparat telefoniczny analogowy - 15 szt.
d) Aparat telefoniczny systemowy - 2 szt.
e) Przewodowa słuchawka nagłowna z mikrofonem - 3 szt.
f) Bezprzewodowy zestaw słuchawkowy DECT - 1szt.
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentach zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63820,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78641,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63820,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORANGE POLSKA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012100784

7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 160

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-326

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63820,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.