eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynUsługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu laboratoryjnego



Ogłoszenie z dnia 2021-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu laboratoryjnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII W OLSZTYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000092663

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szarych Szeregów 7

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-072

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 895241450

1.5.8.) Numer faksu: 895241477

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wiwolsztyn@olsztyn.wiw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.wiw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.olsztyn.wiw.gov.pl/bip/przetargi

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


działalność administracji publicznej w zakresie bezpieczeństwa żywności, pasz, utylizacji, nadzoru farmaceutycznego, bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zwierząt oraz w zakresie wykonywania badań lab.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu laboratoryjnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0787bf4d-a7e8-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00337141

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014607/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu laboratoryjnego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042421/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIW-A-AGZ.272.1.07.2021.LC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakładzie Higieny Weterynaryjnej w Olsztynie przy ul. Warszawskiej 109, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SWZ. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje naprawy powstałe w wyniku awarii oraz wykonywanie innych czynności serwisowych (konserwacji), niezbędnych do zapewnienia prawidłowej eksploatacji i właściwego stanu technicznego urządzeń laboratoryjnych, zleconych przez Zamawiającego. Wykaz sprzętów objętych usługą naprawy i konserwacji zawarte jest w Opisie przedmiotu zamówienia
stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. Koszty dojazdu do siedziby Zamawiającego ponosi Wykonawca. Przez naprawę Zamawiający rozumie – usunięcie usterek powodujących nieprawidłową pracę sprzętu laboratoryjnego w celu zapewnienia właściwego działania aparatury. Czas reakcji serwisu nie przekroczy 72 godzin, od przesłania „Protokołu zgłoszenia naprawy i konserwacji’ przez Zamawiającego. Jeżeli termin usługi wypada w dniu wolnym od pracy lub poza godzinami pracy ZHW w Olsztynie, usługa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie. Czas reakcji stanowi kryterium oceny oferty i będzie punktowane zgodnie z zapisami rozdziału III podrozdziału 4 SWZ. Przez konserwację Zamawiający rozumie – sprawdzenie pracy urządzenia po naprawie oraz doprowadzenie sprzętu do stanu używalności. Usługi napraw i konserwacji Wykonawca będzie realizował samodzielnie lub przez odpowiednio
przeszkolonych pracowników, przy użyciu własnej aparatury kontrolno pomiarowej, narzędzi oraz materiałów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50420000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76820,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76820,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SERWIS APARATURY MEDYCZNEJ NAPMED-2 TOMASZ ZARSZECZNY

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471001233

7.3.3) Ulica: Wilamowskiego 17

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-773

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76820,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.