Ogłoszenie z dnia 2025-07-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00250381/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-27
- 2025/BZP 00259526/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi społeczne dla uczestników projektu pn.: „CUS w Zagnańsku - nowe możliwości dla mieszkańców!”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ZAGNAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290505181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Turystyczna 86
1.5.2.) Miejscowość: Zagnańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-050
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: (41) 311-31-35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuszagnansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuszagnansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7e22e586-62a8-41ea-b177-aa34ccb946871.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi społeczne dla uczestników projektu pn.: „CUS w Zagnańsku - nowe możliwości dla mieszkańców!”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e22e586-62a8-41ea-b177-aa34ccb94687
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00337033
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00250086/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi wsparcia rodziny - spotkania warsztatowe dla rodziców, dzieci i młodzieży
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn.: CUS w Zagnańsku - nowe możliwości dla mieszkańców współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00250381
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3NM/CUS/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Blok usług wsparcia rodziny- Zadanie nr 1.1 Spotkania warsztatowe „Jestem / będę rodzicem”.
- Zadanie nr 1.2. Warsztaty dla młodzieży w zakresie podejmowania i organizowania działań i aktywności wspierających lokalną społeczność
- Zadanie nr 1.3. Usługi dla rodzin dysfunkcyjnych. Odbudowa relacji rodzinnych – Trening integracji emocjonalnej.
- Zadanie nr 1.4. Usługi dla rodzin dysfunkcyjnych. Odbudowa relacji rodzinnych – Trening komunikacji w rodzinie
- Zadanie nr 1.5 Usług dla rodzin dysfunkcyjnych. Odbudowa relacji rodzinnych – Trening kompetencji rodzicielskich.
- Zadanie nr 1.6 Usługi dla rodzin dysfunkcyjnych. Wsparcie dla dzieci / młodzieży podczas zajęć dla rodziców. Zadanie realizowane łącznie z zadaniem nr 1.3.
- Zadanie nr 1.7 Usługi dla rodzin dysfunkcyjnych. Wsparcie dla dzieci / młodzieży podczas zajęć dla rodziców. Zadanie realizowane łącznie z zadaniem nr 1.4.
- Zadanie nr 1.8. Usługi dla rodzin dysfunkcyjnych. Wsparcie dla dzieci / młodzieży podczas zajęć dla rodziców. Zadanie realizowane łącznie z zadaniem nr 1.5.
- Zadanie nr 1.9 Usługi dla rodzin dysfunkcyjnych. Zajęcia kreatywnego spędzanie czasu wolnego w rodzinie.
- Zadanie nr 1.10. Profilaktyczne usługi wsparcia rodziny. Wsparcie dla rodziców i opiekunów prawnych – warsztaty grupowe.
- Zadanie nr 1.11. Profilaktyczne usługi wsparcia rodziny. Problemy XXI wieku i ich konsekwencje – warsztaty edukacyjne dla dzieci / młodzieży.
- Zadanie nr 1.12. Profilaktyczne usługi wsparcia rodziny. Alternatywa dla telefonu i komputera czyli kreatywne wspólne spędzanie czasu wolnego w rodzinie.
- Zadanie nr 1.13 Usługi dla rodzin dysfunkcyjnych. Indywidualne wsparcie specjalistyczne dla rodziny.
- Zadanie nr 1.14. Usług dla rodzin dysfunkcyjnych. Terapeutyczny pakiet wsparcia rodzin.
- Zadanie nr 1.15. Profilaktyczne usługi wsparcia rodziny. Indywidualne wsparcie specjalistyczne dla rodziny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 565780,49 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Diagnostyka i profilaktyka zdrowia dzieci- Zadanie nr 2.1. Profilaktyczne usługi wsparcia rodziny. Diagnostyka i profilaktyka zdrowia fizycznego i psychicznego:
- Usługi w zakresie profilaktyki wad podstawy u dzieci
- Usługi w zakresie badań przesiewowych optometrycznych,
- Usługi w zakresie diagnostyki dietetycznej,
- Usługi w zakresie diagnostyki zdrowia psychicznego,
- Usługi w zakresie diagnostyki logopedycznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 422560,98 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: Wsparcie opiekunów faktycznych- Zadanie nr 3.1 Specjalistyczny pakiet wsparcia opiekunów faktycznych. Wsparcie w zakresie prawidłowej opieki
- Zadanie nr 3.2 Specjalistyczny pakiet wsparcia opiekunów faktycznych. Warsztaty instruktażowe z zakresu właściwej relaksacji i regeneracji organizmu,
- Zadanie nr 3.3 Specjalistyczny pakiet wsparcia opiekunów faktycznych. Masaż i kąpiele relaksacyjne,
- Zadanie nr 3.4 Specjalistyczny pakiet wsparcia opiekunów faktycznych. Opieka dla podopiecznych opiekunów faktycznych podczas realizacji zadania nr 3.3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 36585,37 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4: Zajęcia w klubach seniora- Zadanie nr 4.1. Usługi w Klubach Seniora w Samsonowie i Chrustach – Zajęcia artystyczne.
- Zadanie nr 4.2. Usługi w Klubach Seniora Samsonowie i Chrustach – Zajęcia edukacyjne. Bezpieczny senior.
- Zadanie nr 4.3. Usługi w Klubach Seniora Samsonowie i Chrustach – Poradnik dla seniora.
- Zadanie nr 4.4. Usługi w Klubach Seniora Samsonowie i Chrustach – Zajęcia podtrzymujące sprawność intelektualną. Trening pamięci – mnemotechniki.
- Zadanie nr 4.5. Usługi w Klubie Seniora w Zagnańsku – Zajęcia artystyczne.
- Zadanie nr 4.6. Usługi w Klubie Seniora w Zagnańsku – Zajęcia sportowe dla seniora podtrzymujące sprawność fizyczną.
- Zadanie nr 4.7. Usługi w Klubie Seniora w Zagnańsku – Zajęcia edukacyjne. Bezpieczny senior.
- Zadanie nr 4.8. Usługi w Klubie Seniora w Zagnańsku – Poradnik dla seniora.
- Zadanie nr 4.9. Usługi w Klubie Seniora w Zagnańsku – Zajęcia podtrzymujące sprawność intelektualną. Trening pamięci – mnemotechniki.
- Zadanie nr 4.10. Usługi w Klubie Seniora w Zagnańsku – Wyjazdy jednodniowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 359000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 665300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 689478,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 665300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: B-CONSULTING Bartłomiej Gębarowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8131667720
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-114
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
B- CONSULTING Bartłomiej Gębarowski
jakie przetargi wygrała firma
B- CONSULTING Bartłomiej Gębarowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 665300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 477130,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499905,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 477130,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7632055973
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-540
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 477130,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44737,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: B-CONSULTING Bartłomiej Gębarowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8131667720
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-114
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
B- CONSULTING Bartłomiej Gębarowski
jakie przetargi wygrała firma
B- CONSULTING Bartłomiej Gębarowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-06-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 421440,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 433926,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 421440,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: B-CONSULTING Bartłomiej Gębarowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8131667720
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-114
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
B- CONSULTING Bartłomiej Gębarowski
jakie przetargi wygrała firma
B- CONSULTING Bartłomiej Gębarowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 421440,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-06-30INNE PRZETARGI ZAGNAŃSK
- 2025. Dostawa artykułów spożywczych, pieczywa, warzyw i owoców, mrożonek, nabiału, mięsa i wędlin oraz drobiu do Zespołu Szkół Leśnych im. Romana Gesinga w Zagnańsku ul. Spacerowa 4, 26-050 Zagnańsk.
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 400003T ul. Borek w Zagnańsku".
więcej: przetargi ZAGNAŃSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkolenia z zakresu OLiOC oraz kampanii edukacyjnej w zakresie Kwalifikowanych Kursów Pierwszej Pomocy w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026.
- Konsultacje specjalistyczne dla mieszkańców miasta Puszczykowa - Świadczenie usług w zakresie konsultacji, porad psychologa/psychoterapeuty dziecięcego
- Usługa przygotowania i przeprowadzenie szkolenia stacjonarnego z zakresu konfiguracji oraz administrowania platformą e-learningową Moodle 5.0 dla ASP im. Jana Matejki w Krakowie
- Kompleksowe świadczenie usług szkoleniowych z zakresu pierwszej pomocy dla kadry świadczącej usługi społeczne na terenie województwa zachodniopomorskiego
- Usługa szkoleniowa dla osób bezrobotnych pn. "Kurs przedsiębiorczości i kompetencji cyfrowych - planowanie, zakładanie i prowadzenie firmy"
- Świadczenie usług medycznych dla pracowników ZGK Sp. z o.o. w zakresie badań profilaktycznych (wstępnych, okresowych, kontrolnych) oraz szczepień ochronnych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





