eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZagnańskUsługi społeczne dla uczestników projektu pn.: "CUS w Zagnańsku - nowe możliwości dla mieszkańców!"



Ogłoszenie z dnia 2025-07-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi społeczne dla uczestników projektu pn.: „CUS w Zagnańsku - nowe możliwości dla mieszkańców!”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ZAGNAŃSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290505181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Turystyczna 86

1.5.2.) Miejscowość: Zagnańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-050

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: (41) 311-31-35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuszagnansk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuszagnansk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7e22e586-62a8-41ea-b177-aa34ccb94687

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi społeczne dla uczestników projektu pn.: „CUS w Zagnańsku - nowe możliwości dla mieszkańców!”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e22e586-62a8-41ea-b177-aa34ccb94687

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00337033

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00250086/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi wsparcia rodziny - spotkania warsztatowe dla rodziców, dzieci i młodzieży

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn.: CUS w Zagnańsku - nowe możliwości dla mieszkańców współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00250381

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3NM/CUS/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: Blok usług wsparcia rodziny
- Zadanie nr 1.1 Spotkania warsztatowe „Jestem / będę rodzicem”.
- Zadanie nr 1.2. Warsztaty dla młodzieży w zakresie podejmowania i organizowania działań i aktywności wspierających lokalną społeczność
- Zadanie nr 1.3. Usługi dla rodzin dysfunkcyjnych. Odbudowa relacji rodzinnych – Trening integracji emocjonalnej.
- Zadanie nr 1.4. Usługi dla rodzin dysfunkcyjnych. Odbudowa relacji rodzinnych – Trening komunikacji w rodzinie
- Zadanie nr 1.5 Usług dla rodzin dysfunkcyjnych. Odbudowa relacji rodzinnych – Trening kompetencji rodzicielskich.
- Zadanie nr 1.6 Usługi dla rodzin dysfunkcyjnych. Wsparcie dla dzieci / młodzieży podczas zajęć dla rodziców. Zadanie realizowane łącznie z zadaniem nr 1.3.
- Zadanie nr 1.7 Usługi dla rodzin dysfunkcyjnych. Wsparcie dla dzieci / młodzieży podczas zajęć dla rodziców. Zadanie realizowane łącznie z zadaniem nr 1.4.
- Zadanie nr 1.8. Usługi dla rodzin dysfunkcyjnych. Wsparcie dla dzieci / młodzieży podczas zajęć dla rodziców. Zadanie realizowane łącznie z zadaniem nr 1.5.
- Zadanie nr 1.9 Usługi dla rodzin dysfunkcyjnych. Zajęcia kreatywnego spędzanie czasu wolnego w rodzinie.
- Zadanie nr 1.10. Profilaktyczne usługi wsparcia rodziny. Wsparcie dla rodziców i opiekunów prawnych – warsztaty grupowe.
- Zadanie nr 1.11. Profilaktyczne usługi wsparcia rodziny. Problemy XXI wieku i ich konsekwencje – warsztaty edukacyjne dla dzieci / młodzieży.
- Zadanie nr 1.12. Profilaktyczne usługi wsparcia rodziny. Alternatywa dla telefonu i komputera czyli kreatywne wspólne spędzanie czasu wolnego w rodzinie.
- Zadanie nr 1.13 Usługi dla rodzin dysfunkcyjnych. Indywidualne wsparcie specjalistyczne dla rodziny.
- Zadanie nr 1.14. Usług dla rodzin dysfunkcyjnych. Terapeutyczny pakiet wsparcia rodzin.
- Zadanie nr 1.15. Profilaktyczne usługi wsparcia rodziny. Indywidualne wsparcie specjalistyczne dla rodziny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 565780,49 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: Diagnostyka i profilaktyka zdrowia dzieci
- Zadanie nr 2.1. Profilaktyczne usługi wsparcia rodziny. Diagnostyka i profilaktyka zdrowia fizycznego i psychicznego:
- Usługi w zakresie profilaktyki wad podstawy u dzieci
- Usługi w zakresie badań przesiewowych optometrycznych,
- Usługi w zakresie diagnostyki dietetycznej,
- Usługi w zakresie diagnostyki zdrowia psychicznego,
- Usługi w zakresie diagnostyki logopedycznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 422560,98 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3: Wsparcie opiekunów faktycznych
- Zadanie nr 3.1 Specjalistyczny pakiet wsparcia opiekunów faktycznych. Wsparcie w zakresie prawidłowej opieki
- Zadanie nr 3.2 Specjalistyczny pakiet wsparcia opiekunów faktycznych. Warsztaty instruktażowe z zakresu właściwej relaksacji i regeneracji organizmu,
- Zadanie nr 3.3 Specjalistyczny pakiet wsparcia opiekunów faktycznych. Masaż i kąpiele relaksacyjne,
- Zadanie nr 3.4 Specjalistyczny pakiet wsparcia opiekunów faktycznych. Opieka dla podopiecznych opiekunów faktycznych podczas realizacji zadania nr 3.3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

85140000-2 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia

4.5.5.) Wartość części: 36585,37 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4: Zajęcia w klubach seniora
- Zadanie nr 4.1. Usługi w Klubach Seniora w Samsonowie i Chrustach – Zajęcia artystyczne.
- Zadanie nr 4.2. Usługi w Klubach Seniora Samsonowie i Chrustach – Zajęcia edukacyjne. Bezpieczny senior.
- Zadanie nr 4.3. Usługi w Klubach Seniora Samsonowie i Chrustach – Poradnik dla seniora.
- Zadanie nr 4.4. Usługi w Klubach Seniora Samsonowie i Chrustach – Zajęcia podtrzymujące sprawność intelektualną. Trening pamięci – mnemotechniki.
- Zadanie nr 4.5. Usługi w Klubie Seniora w Zagnańsku – Zajęcia artystyczne.
- Zadanie nr 4.6. Usługi w Klubie Seniora w Zagnańsku – Zajęcia sportowe dla seniora podtrzymujące sprawność fizyczną.
- Zadanie nr 4.7. Usługi w Klubie Seniora w Zagnańsku – Zajęcia edukacyjne. Bezpieczny senior.
- Zadanie nr 4.8. Usługi w Klubie Seniora w Zagnańsku – Poradnik dla seniora.
- Zadanie nr 4.9. Usługi w Klubie Seniora w Zagnańsku – Zajęcia podtrzymujące sprawność intelektualną. Trening pamięci – mnemotechniki.
- Zadanie nr 4.10. Usługi w Klubie Seniora w Zagnańsku – Wyjazdy jednodniowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 359000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 665300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 689478,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 665300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: B-CONSULTING Bartłomiej Gębarowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8131667720

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-114

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 665300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 477130,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499905,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 477130,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7632055973

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-540

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 477130,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-06-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44737,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: B-CONSULTING Bartłomiej Gębarowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8131667720

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-114

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-06-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 421440,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 433926,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 421440,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: B-CONSULTING Bartłomiej Gębarowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8131667720

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-114

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 421440,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.