eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszęcin"Zakup sceny plenerowej wraz z oświetleniem dla potrzeb sołectwa gminy Koszęcin"



Ogłoszenie z dnia 2025-07-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup sceny plenerowej wraz z oświetleniem dla potrzeb sołectwa gminy Koszęcin”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koszęcin

1.3.) Oddział zamawiającego: UG Koszęcin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398468

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców 10

1.5.2.) Miejscowość: Koszęcin

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-286

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 3576 100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: koszecin@koszecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszecin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-df1d3151-8318-4882-a9ee-ad9517d6c5f9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup sceny plenerowej wraz z oświetleniem dla potrzeb sołectwa gminy Koszęcin”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df1d3151-8318-4882-a9ee-ad9517d6c5f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00337022

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00061085/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 ,,Zakup sceny plenerowej wraz z oświetleniem dla potrzeb sołectw Gminy Koszęcin''

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00279410

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.5.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego sprzętu –obejmującego:
I. Scena plenerowa o następujących parametrach:
- Przedmiotem zamówienia jest scena mobilna w postaci przyczepy kołowej;
- Scena ma być fabrycznie nowa;
- Powierzchnia sceny: 48m2 o wysokości min. 5m;
- Wymiary sceny po rozłożeniu 8,0 m x 6,0 m x 5,0 m (tolerancja +/- 0,2m)
- Plandeka PCV na górę zadaszenia oraz na dół estrady (tzw. maskownica) kolor: szaro – grafitowy (kolor możliwy jeszcze do uzgodnienia. Wykonawca przed wykonaniem sceny powinien skontaktować się z Zmawiającym w celu omówienia koloru i ewentualnie przedstawienia palety barw)
- Siatka zarówno na tył sceny jak i na 2/3 boków w kolorze czarnym;
- Słupy z kratownicy 250Q – 4 szt.;
- Podnoszenie dachu w systemie manualno-hydraulicznym;
- Poziomowanie podłogi w sposób manualny;
- Podłoga sceny powinna być antypoślizgowa i wodoodporna;
- Podwozie powinno być piaskowane i malowane;
- przedmiotu zamówienia zawiera barierki ochronne na boki i tył sceny;
- Scena ma zawierać schody stałe w ilości 2 kompletów;
- rampa (podjazd)
- plandeka do magazynowania na przód i tył zamkniętej sceny mobilnej
- Dopuszczalna masa całkowita przedmiotu zamówienie bez akcesoriów to 2500kg
- oświetlenie sceny charakteryzujące się następującymi elementami:
a) linka zabezpieczająca z tłumikiem (4 szt.) :
- długość: 0,6 m
- zatwierdzony jako linka zabezpieczająca w obszarach imprez (przepis DGUV 17)
- spełnia wymagania BGI 810-3 2007
- spełnia wymagania dyrektywy WE 2006/42/WE
- średnica sznurka: 5 mm z ogniwem łączącym 6mm typ B (wersja długa)
- waga urządzenia do 60 kg
b) wtyk z kontaktem ochronnym (4 szt.):
- czarny, ogumowany wtyk z kontaktem ochronnym z wkładką poliamidową i czarnym pierścieniem
- podwójny system uziemienia IP54
- do przekrojów poprzecznych złączy do 3 G 2,5 mm2
- napięcie znamionowe 250 V
- prąd znamionowy: 16 A
- zakres temperatury: -40o do +120oC
c) hak samoblokujący (4szt.):
- pasuje do rurek: 48 – 52mm
- z śrubą M10,
- nośność wg. BGVC1: 125 kg
- posiada certyfikat TÜV: 250 kg
- kolor: czarny
d) lampa halogenowa (4szt.):
- moc znamieniowa: 1000 W
- napięcie: 230 V
- średnia żywotność: 750 h
- temperatura barwowa: 3000 K
- strumień świetlny: 20 500 lm
- gwint: GX9,5
e) reflektor teatralny typu PC (4szt.):
- średnica soczewki: 150mm
- możliwość ustawienia ostrości w zakresie od 10o do 40o
- podstawa: GX9,5
- pobór mocy: max. 650 W
- napięcie: 110 ~ 230V/ 50 ~ 60 Hz
- wymiary (dł. x szer. x wys.) : 45x 28,5 x 22,5
- waga: 5,80 kg
- w zestawie powinna być ramka filtra kolorowego (wymiary zewnętrzne: 19,5 x 19,5 cm) i kratka ochronna.

2.Przedmiot zamówienia powinien zawierać części zamienne.

3. Do sceny będącej przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dołączyć w dniu dostawy przedmiotu zamówienia następujące dokumenty sporządzone w języku polskim:
a) gwarancję;
b) dokument potwierdzający bezpieczeństwo i obciążalność
c) Certyfikat kontroli zakładowej TÜV oraz spawalnicze świadectwa kwalifikacji
d) Deklarację właściwości użytkowych ze znakiem CE
e) Homologacja europejska
f) instrukcję obsługi i montażu

UWAGA: Dodatkowo sprzęt należy oznaczyć logiem (herbem) gminy Koszęcin.

4. Zadanie jest realizowane w związku z pomocą finansową z budżetu Województwa Śląskiego w formie dotacji celowej Gminie w ramach Marszałkowskiego Konkursu „Inicjatywa Sołecka” w 2025 roku na realizację zadania pod nazwą „Zakup sceny plenerowej wraz z oświetleniem dla potrzeb sołectwa gminy Koszęcin”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34200000-9 - Nadwozia pojazdów, przyczepy lub naczepy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169088,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 559761,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169088,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALSPAW GROUP Sp. z o. o. Sp. Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222788575

7.3.3) Ulica: Batorego 29

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 63-400

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169088,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt. 1-6 Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2025 poz. 514).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.