eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ujazd › Budowa odnawialnych źródeł energii w budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Ujazd

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa odnawialnych źródeł energii w budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Ujazd

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA UJAZD

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648014

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Kościuszki 6

1.5.2.) Miejscowość: Ujazd

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-225

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@ujazd.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.ujazd.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2a2f4766-0071-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa odnawialnych źródeł energii w budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Ujazd

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a2f4766-0071-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00336970

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057861/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa odnawialnych źródeł energii w budynkach użyteczności publicznej na terenie gminy Ujazd

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00244156

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIR.271.1.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 695896,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część I Modernizacja źródła ciepła i instalacji centralnego ogrzewania w budynku świetlicy wiejskiej
w miejscowości Niewiadów-Kolonia obejmuje w szczególności:
1) wykonanie robót budowlanych i zapewnienie materiałów niezbędnych dla realizacji Przedmiotu Zamówienia, polegających m.in. na:
a) wykonaniu modernizacji źródła ciepła poprzez wykonanie instalacji pompy ciepła o mocy grzewczej min. 14 kW w tym roboty demontażowe i budowlane;
b) wykonaniu instalacji centralnego ogrzewania, w tym roboty demontażowe oraz montaż nowych grzejników i armatury regulacyjnej;
c) budowie instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy min. 19,32 kWp wraz z niezbędną infrastrukturą elektryczną;
2) uruchomienie źródła ciepła Instalacji, ich przetestowanie, wykonanie niezbędnych prób;
3) serwis wykonanego źródła ciepła i Instalacji w okresie rękojmi a także gwarancji w zakresie odpowiednim do postanowień gwarancyjnych oraz przepisów dotyczących rękojmi;
4) przeszkolenie użytkowników źródła ciepła i Instalacji.
5) wykonanie dokumentacji powykonawczej,
6) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanego przedmiotu zamówienia w myśl przepisów ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2052 z późn. zm.);
7) w zakresie instalacji fotowoltaicznych - podłączenie instalacji do sieci elektroenergetycznej wraz ze zgłoszeniem przyłączenia mikroinstalacji do sieci dystrybucyjnej PGE Dystrybucja S.A., Oddział Łódź, Rejon energetyczny Tomaszów Mazowiecki, w imieniu użytkownika na podstawie wytycznych dostępnych na stronie zakładu.
8) Prace będą prowadzone w czynnie działającym obiekcie świetlicy wiejskiej w miejscowowści Niewiadów-Kolonia. Prace budowlane należy prowadzić w sposób, który nie zakłóci funkcjonowania obiektu oraz bezpieczny, niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji (użytkowników). Należy ustalić godziny pracy z przedstawicielem Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie każdej z części stanowi załącznik nr 1 do SWZ (projekt budowlany w branży sanitarnej i elektrycznej, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, inne dokumenty i uzgodnienia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 42511110-5 - Pompy grzewcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

31712331-9 - Fotoogniwa

4.5.5.) Wartość części: 271146,75 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4. Część II Modernizacja źródła ciepła i instalacji centralnego ogrzewania w budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Zaosie obejmuje w szczególności:
1) wykonanie robót budowlanych i zapewnienie materiałów niezbędnych dla realizacji Przedmiotu Zamówienia, polegających m.in. na:
a) wykonaniu modernizacji źródła ciepła poprzez wykonanie instalacji 2 pomp ciepła o mocy grzewczej min. 13 kW każda w tym roboty demontażowe i budowlane;
b) wykonaniu instalacji centralnego ogrzewania, w tym roboty demontażowe oraz montaż nowych grzejników i armatury regulacyjnej;
c) budowie instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy min. 26,68 kWp wraz z niezbędną infrastrukturą elektryczną;
2) uruchomienie źródła ciepła Instalacji, ich przetestowanie, wykonanie niezbędnych prób;
3) serwis wykonanego źródła ciepła i Instalacji w okresie rękojmi a także gwarancji w zakresie odpowiednim do postanowień gwarancyjnych oraz przepisów dotyczących rękojmi;
4) przeszkolenie użytkowników źródła ciepła i Instalacji;
5) wykonanie dokumentacji powykonawczej;
6) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanego przedmiotu zamówienia w myśl przepisów ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2052 z późn. zm.);
7) w zakresie instalacji fotowoltaicznych - podłączenie instalacji do sieci elektroenergetycznej wraz ze zgłoszeniem przyłączenia mikroinstalacji do sieci dystrybucyjnej PGE Dystrybucja S.A., Oddział Łódź, Rejon energetyczny Tomaszów Mazowiecki, w imieniu użytkownika na podstawie wytycznych dostępnych na stronie zakładu.
8) Prace będą prowadzone w czynnie działającym obiekcie świetlicy wiejskiej w miejscowowści Zaosie. Prace budowlane należy prowadzić w sposób, który nie zakłóci funkcjonowania obiektu oraz bezpieczny, niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji (użytkowników). Należy ustalić godziny pracy z przedstawicielem Zamawiającego.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie każdej z części stanowi załącznik nr 1 do SWZ (projekt budowlany w branży sanitarnej i elektrycznej, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, inne dokumenty i uzgodnienia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 42511110-5 - Pompy grzewcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

31712331-9 - Fotoogniwa

4.5.5.) Wartość części: 424750,22 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240856,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269244,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240856,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FLEXIPOWER GROUP SP. Z O.O. SP. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101611814

7.3.3) Ulica: KUDROWICE 12

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240856,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 538900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 538900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 538900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekologika Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362091752

7.3.3) Ulica: Polna 6

7.3.4) Miejscowość: Rzeczyca

7.3.5) Kod pocztowy: 21-560

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 538900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.