eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łask › Dostawa i montaż sprawnościowego placu treningowego na terenie Centrum Sportu i Rekreacji w Łasku w ramach zadania pn. "Modernizacja i rozbudowa Centrum Sportu i Rekreacji w Łasku"



Ogłoszenie z dnia 2022-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż sprawnościowego placu treningowego na terenie Centrum Sportu i Rekreacji w Łasku w ramach zadania pn. „Modernizacja i rozbudowa Centrum Sportu i Rekreacji w Łasku”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łask

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934513

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 14

1.5.2.) Miejscowość: Łask

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 43 676 83 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 43 676 83 88

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp_oferta@lask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lask.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.lask.pl/70/127/zamowienia-publiczne-powyzej-130000-pln.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż sprawnościowego placu treningowego na terenie Centrum Sportu i Rekreacji w Łasku w ramach zadania pn. „Modernizacja i rozbudowa Centrum Sportu i Rekreacji w Łasku”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3e78b3a-16fc-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00336257

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023882/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa i montaż sprawnościowego placu treningowego na terenie Centrum Sportu i Rekreacji w Łasku w ramach zadania pn. Modernizacja i rozbudowa Centrum Sportu i Rekreacji w Łasku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00295896/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RO.271.35.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 281500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Dostawa i montaż sprawnościowego placu treningowego na terenie Centrum Sportu i Rekreacji w Łasku w ramach zadania pn. „Modernizacja i rozbudowa Centrum Sportu i Rekreacji w Łasku”.
2) Zamówienie obejmuje dostawę i usługę montażu urządzeń oraz elementów sprawnościowego placu treningowego umożliwiającego przeprowadzenie treningu z masą własnego ciała oraz biegów z przeszkodami wraz z przygotowaniem terenu pod plac (wysypanie piasku żwirowego i ogrodzenie placu krawężnikiem) oraz montaż 4 lamp solarnych oraz tablicy z regulaminem i elektronicznym pomiarem czasy (zegar i przycisk start, stop).
3) Miejsce dostawy: Centrum Sportu i Rekreacji (CSiR) w Łasku - działka nr 166/4 obręb 0012 Miasto Łask, Gmina Łask, przy ul. Armii Krajowej 5A w Łasku – zgodnie z projektem zagospodarowania terenu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

51121000-6 - Usługi instalowania sprzętu do ćwiczeń fizycznych

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 280000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 581790,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 280000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Toroz Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5842755316

7.3.3) Ulica: ul. Kartuska 234D

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-122

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Prace ziemne i wykonanie fundamentów
Prace instalacyjno elektryczne związane z oświetleniem i urządzeniem do pomiaru czasu


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 280000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.