Ogłoszenie z dnia 2021-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00323185/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie i utrzymanie czystości terenów zewnętrznych Transportowego Węzła Integracyjnego w Ustce oraz wewnątrz budynków dworca kolejowego i dworca autobusowego w roku 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Sportu i Rozwoju Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 388232043
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 35
1.5.2.) Miejscowość: Ustka
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osir@um.ustka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.ustka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.osir.ustka.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka prawa handlowego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sport i rekreacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzątanie i utrzymanie czystości terenów zewnętrznych Transportowego Węzła Integracyjnego w Ustce oraz wewnątrz budynków dworca kolejowego i dworca autobusowego w roku 20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44809e5d-618f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00336247
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00323185/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OSiR.271.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 214805,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie i utrzymanie czystości terenów zewnętrznych Transportowego Węzła Integracyjnego w Ustce oraz wewnątrz budynków dworca kolejowego i autobusowego w roku 2022, zwanych w dalszej treści niniejszego SWZ „terenami” lub „terenem”
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 9 do SWZ – Szczegółowy opis sprzątania budynków i załączniku nr 10 do SWZ – Szczegółowy opis sprzątania terenów zewnętrznych TWI, z którymi należy się szczegółowo zapoznać przed złożeniem oferty.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację powyższych usług na następujących terenach oraz w następujących obiektach:
3.1. tereny zewnętrzne Transportowego Węzła Integracyjnego (TWI):
a) powierzchnia utwardzona TWI:
bulwar: 5114 m2,
dworzec autobusowy: 1 245 m2,
dworzec kolejowy (skarpa): 667 m2;
b) powierzchnia terenów zielonych TWI:
bulwar: 900 m2,
dworzec autobusowy:485 m2,
dworzec kolejowy (skarpa): 441 m2
3.2. budynki TWI:
a) budynek dworca autobusowego pow. 173,46 m2,
b) budynek dworca kolejowego pow. 324,93 m2.
4. Wykonawca może dokonać wizji lokalnej na terenie objętym przedmiotem zamówieniem. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących usługi sprzątania. Usługi te mieszczą się w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
6. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ – Wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 256 ustawy Prawo zamówień publicznych – wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.Okolicznością wskazująca na bezcelowość dalszego procedowania postępowania jest ujawnienie okoliczności uzasadniających potrzebę podziału zamówienia na części i dopuszczenia możliwości składania ofert częściowych.
INNE PRZETARGI Z USTKI
- Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo - gaśniczego z napędem 4x2 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Pęplinie
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Ustka i Urzędu Gminy w Ustce oraz usługi odbioru przesyłek przez Wykonawcę z siedziby Zamawiającego
- Usługa gastronomiczna polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu posiłków dla dzieci do Miejskiego Przedszkola Nr 3 w Ustce w 2026 roku
- Przebudowa dróg w miejscowości Charnowo
- Budowa budynku świetlicy wiejskiej m. Grabno, gmina Ustka
więcej: przetargi w Ustce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków komunalnych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
- Usługa sprzątania obiektów oraz terenu Teatru Miejskiego im. Witolda Gombrowicza w Gdyni przy ul. Bema 26
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania pomieszczeń zajmowanych przez Zamawiającego w budynku przy al. Marcina Kromera 44 we Wrocławiu
- Świadczenie usługi sprzątania budynków dydaktycznych PANS w Jarosławiu
- Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości kompleksu obiektów sportowo - rekreacyjnych Aquara przy ul. Św. Jadwigi Królowej 22 w Radomsku w 2026 roku
- Świadczenie usługi polegającej na kompleksowym sprzątaniu pomieszczeń budynków, zlokalizowanych na terenie Muzeum "Górnośląski Park Etnograficzny w Chorzowie", w roku 2026.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





