eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RząskaDostawa oznak rozpoznawczych do umundurowania polowego i wyjściowego dla 35. Wojskowego Oddziału Gospodarczego z siedzibą w Rząsce oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu



Ogłoszenie z dnia 2025-07-21

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oznak rozpoznawczych do umundurowania polowego i wyjściowego dla 35. Wojskowego Oddziału Gospodarczego z siedzibą w Rząsce oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121506645

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 1

1.5.2.) Miejscowość: Rząska

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-199

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 35wog.sekretariat@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://35wog.wp.mil.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka Budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oznak rozpoznawczych do umundurowania polowego i wyjściowego dla 35. Wojskowego Oddziału Gospodarczego z siedzibą w Rząsce oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2b3708c-93be-43cc-bd64-2434a008de65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00335883

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00123153/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa oznak rozpoznawczych do umundurowania polowego i wyjściowego dla 35. Wojskowego Oddziału Gospodarczego z siedzibą w Rząsce oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/35wog/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/35wog/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o sposobie porozumiewania
się zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów określone są w SWZ Rozdział XIII

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 49/MUND/25

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oznak rozpoznawczych .

4.2.6.) Główny kod CPV: 39561132-6 - Odznaki z tworzyw włókienniczych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający na podstawie zapisu art.441 ust 1 ustawy PZP(prawo opcji) przewiduje możliwość zwiększenia dostawy w zakresie nie przekraczającym 50% wartości umowy. Ilość zamówionego towaru może ulec zmianie i uzależniona będzie od bieżących potrzeb zamawiającego i posiadanych środków finansowych. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji, ceny jednostkowe podane w formularzu cenowym oferty Wykonawcy, nie podlegają zmianie. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji wyłącznie w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastosuje prawo opcji w przypadku wyczerpania ilości określonego asortymentu objętego zamówieniem podstawowym.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa proporczyków na beret.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18420000-9 - Dodatki odzieżowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający na podstawie zapisu art.441 ust 1 ustawy PZP(prawo opcji) przewiduje możliwość zwiększenia dostawy w zakresie nie przekraczającym 50% wartości umowy. Ilość zamówionego towaru może ulec zmianie i uzależniona będzie od bieżących potrzeb zamawiającego i posiadanych środków finansowych. W przypadku zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji, ceny jednostkowe podane w formularzu cenowym oferty Wykonawcy, nie podlegają zmianie. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji wyłącznie w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastosuje prawo opcji w przypadku wyczerpania ilości określonego asortymentu objętego zamówieniem podstawowym.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności informacji zwartych w oświadczeniu JO – (zał. nr 7), o których mowa w art 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Część nr 1 i nr 2
W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 5 do SWZ) Zamawiający żąda przedstawienia przedmiotowego środka dowodowego tj. próbki towarów wskazanych Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia odpowiednim dla każdej części. Wykonawca dołącza do oferty po jednej sztuce (1 egzemplarzu) każdego rodzaju towaru objętym przedmiotem zamówienia dla części nr 1 i nr 2.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów za przygotowanie i przesłanie próbki odznaki
i proporczyków.
Zamawiający nie przewiduje wezwania o którym mowa w art. 107 ust 2 Pzp. w zakresie ww. przedmiotowego środka dowodowego.
Zamawiający w zakresie próbki odstępuje od komunikacji elektronicznej na podstawie art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Wykonawca składa tą próbkę na swój koszt na adres Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert w sposób określony w Rozdziale XVIII pkt 1 SWZ.
Zamawiający zwróci Wykonawcom próbki po upływie 30 dni od zawarcia umowy lub wcześniej, jeśli Wykonawca złoży stosowny wniosek zgodnie z art. 77 ustawy Pzp. Z wyłączeniem próbki, która została złożona przez Wykonawcę z którym została zawarta umowa. Próbka Wykonawcy z którym zostanie zawarta umowa stanowić będzie załącznik do umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W celu zapewnienia zgodności próbki Wykonawca może zapoznać się z próbką dostępną
w siedzibie Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym od pn-pt w godzinach 8:00-14:00.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (e-dowód).
2. Jeżeli Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na części i Wykonawca składa ofertę na kilka części pełnomocnictwo musi jasno wskazywać jakich części dotyczy.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Jednolite oświadczenie (JO) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to wstępnie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w załączniku nr 3 do SWZ, które usługi/dostawy/roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy, jeżeli Zamawiający postawił warunki udziału w postępowaniu o których mowa w rozdziale VIII SWZ pkt 2 ppkt 2 lub 4.
6. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa powyżej, zostanie wybrana, Zamawiający zastrzega możliwość żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedłożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
7. W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty
w zakresie uregulowanym w art. 455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-01 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/35wog/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-01 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.