Ogłoszenie z dnia 2023-08-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00251893/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZP/1/2023 - Kontynuacja prac konserwatorskich w pomieszczeniu ekspozycyjnym – tzw. Sali Arkadkowej w Pałacu I. Poznańskiego przy ul. Ogrodowej 15 w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Miasta Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000598411
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 15
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-065
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: +48 (42) 307 26 57
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.wronka@muzeum-lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum-lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mml.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP/1/2023 - Kontynuacja prac konserwatorskich w pomieszczeniu ekspozycyjnym – tzw. Sali Arkadkowej w Pałacu I. Poznańskiego przy ul. Ogrodowej 15 w Łodzi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a81a327a-0522-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00335876
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00112638/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Kontynuacja prac konserwatorskich w pomieszczeniu ekspozycyjnym – tzw. Sali Arkadkowej w Pałacu I. Poznańskiego przy ul. Ogrodowej 15 w Łodzi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00251893
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/1/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 125752,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja prac konserwatorskich w pomieszczeniu ekspozycyjnym – tzw. Sali Arkadkowej w Pałacu I. Poznańskiego przy ul. Ogrodowej 15 w Łodzi.
Zakres prac zgodnie Programem prac konserwatorskich (s. 14, a także 6 i 8); Projektem budowlanym remontu konserwatorskiego Sali wystawienniczej – Sali Arkadkowej (punkt 4.4):
Planowane zabiegi: zdjęcie ze ściany wtórnych tkanin, usunięcie wtórnych przemalowań z powierzchni ścian, podklejenie odspojonych fragmentów tapet, uzupełnienie ubytków tynku i wyprawy gipsowej, uzupełnienie ubytków tapety masą papierową - odtwarzając ornamentalny wzór w głównej części Sali Arkadkowej.
Zabezpieczenie i utrwalenie substancji zabytku, zahamowanie procesów jego destrukcji oraz dokumentowanie tego procesu poprzez przeprowadzenie prac konserwatorskich w celu ocalenie obiektu zabytkowego dla przyszłych pokoleń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158315,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158315,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158315,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Atlant Luiza Milewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 554-248-41-78
7.3.3) Ulica: ul. Dojazd 4A/39
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Rekonstrukcja tłoczonej tapety - Podwykonawca: Renowacja Obiektów Architektury "Ante" Krzysztof Stanisławski ul. Bedricha Smetany 1/32, 92-503 Łódź, NIP: 7250037628, Regon: 470615482
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158315,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego Nr 231 w Łodzi
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 199 w Łodzi
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT
- Dostawa artykułów żywnościowych dla szkoły Podstawowej nr 137 w Łodzi
- "Zakup wirówki szybkoobrotowej z chłodzeniem"
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja średniowiecznego zabytku - budynku Ratusza Miejskiego w Malborku - etap 1" dofinansowana z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
- Prace remontowo - konserwatorskie przy zabytkowych kapliczkach na terenie Gminy Bystra-Sidzina w podziale na 2 części.
- Remont i przebudowa wnętrz na potrzeby wykonania Strefy Studenta Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego przy ul. Matejki 32/38 w Łodzi
- Odbudowa dachu, wzmocnienie ścian i wykonanie iluminacji Baszty Florkiewiczów w Zespole Pałacowo-Parkowym AGH w Młoszowej KC-zp.272-743/23
- "Wykonania programów i projektów prac konserwatorskich oraz realizacja prac konserwatorskich obiektów na terenie Gminy Zawoja w ramach dofinansowania inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków"
- Bieżące naprawy oraz remonty ogólnobudowlane w budynkach KZB Legionowo Spółka z o.o.
więcej: Roboty renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.