eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakliczyn › "Zakup biletów mies. dla uczniów dojeżdżających do szkół podstaw. na ter. gm. Zakliczyn oraz uczniów niepełnosprawnych z ter. gm.Zakliczyn dojeżdżających do odpowiednich placówek w r.szkolnym 2023/24"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-01

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Zakup biletów mies. dla uczniów dojeżdżających do szkół podstaw. na ter. gm. Zakliczyn oraz uczniów niepełnosprawnych z ter. gm.Zakliczyn dojeżdżających do odpowiednich placówek w r.szkolnym 2023/24”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAKLICZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660967

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: RYNEK 32

1.5.2.) Miejscowość: Zakliczyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-840

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zakliczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakliczyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup biletów mies. dla uczniów dojeżdżających do szkół podstaw. na ter. gm. Zakliczyn oraz uczniów niepełnosprawnych z ter. gm.Zakliczyn dojeżdżających do odpowiednich placówek w r.szkolnym 2023/24”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3c490e0-306c-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00335783

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053032/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zakup biletów mies. dla uczniów dojeżdżających do szkół podst. na ter. gm. Zakliczyn oraz uczniów niepełnosprawnych z terenu gm. Zakliczyn dojeżdżających do odpowiednich placówek w r. szkol. 2023/24

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.zakliczyn.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.zakliczyn.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej.
2. Komunikacja Zamawiającego z Wykonawcą w zakresie przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji ( nie dotyczy składania oferty) odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną za pośrednictwem:
a) e-mail: zamowieniapubliczne@zakliczyn.pl ;
b) Platformy : https://zakliczyn.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.
UWAGA: Składanie OFERT wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami możliwe jest tylko za pośrednictwem Platformy pod adresem https://zakliczyn.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl .
3. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem tego terminu (godziny pracy Zamawiającego: od poniedziałku do piątku w godzinach 7.45-15.45). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie.
4. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem ust. 8 niniejszego Rozdziału;
a) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu Zamawiającego dostępnego pod adresem: https://zakliczyn.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl
b) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
c) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej.
Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
d) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Zakliczyn, Rynek 32, 32-840 Zakliczyn, tel.: 14/632 64 60, zakliczyn@zakliczyn.pl ;
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Zakliczyn jest Pan Artur Kuchno, kontakt: iod@zakliczyn.pl, tel. 14/ 632 64 60;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn „Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych na terenie gminy Zakliczyn oraz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Zakliczyn dojeżdżających do odpowiednich placówek w roku szkolnym 2023/2024” Nr sprawy UM-III.271.ZP.23.2023 prowadzonym w trybie przetargu podstawowego bez negocjacji.
1. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
2. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
3. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
4. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
5. Posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
6. Nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
7. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: UM-III.271.ZP.23.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych ulgowych dla uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych na terenie gminy Zakliczyn oraz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Zakliczyn dojeżdżających do odpowiednich placówek w roku szkolnym 2023/2024
wraz ze sprawowaniem opieki nad dziećmi w czasie ich przewozu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych ulgowych zgodnie art. 5 ust. 1 ustawy z 20 czerwca 1992 r. ( tekst jedn. Dz. U. 2018 poz. 295 z późn. zm.) o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego dla uczniów z terenu gminy Zakliczyn dojeżdżających do odpowiednich placówek oświatowych środkami komunikacji publicznej realizowanymi w ramach linii regularnych - publicznych w okresie od 04.09.2023 r. do 21.06.2024 r. w dni nauki szkolnej przewidziane w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002r. (Dz. U. 2002 Nr 46, poz 432 z późn. zm.). oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. poz. 1603 z późn. zm.).
2) Placówki, do których uczęszczają uczniowie, dla których przewidziano zakup biletów:
na terenie gminy Zakliczyn
a) Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Tadeusza Kościuszki w Paleśnicy, Paleśnica 115, 32-842 Paleśnica;
b) Zespół Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Filipowicach, Filipowice 125, 32-840 Zakliczyn;
c) Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Stróżach, Stróże 88, 32-840 Zakliczyn;
d) Szkoła Podstawowa im. Jacka Malczewskiego w Faściszowej, Faściszowa 126, 32-840 Zakliczyn;
e) Szkoła Podstawowa im. Lanckorońskich w Zakliczynie, ul. Malczewskiego 56, 32-840 Zakliczyn
poza gminą Zakliczyn:
a) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Dwudniakach, Wierzchosławice - Dwudniaki 758, 33-122 Wierzchosławice,
b) Zespół Szkół Specjalnych dla Niesłyszących i Słabo Słyszących w Tarnowie, ul. Lippóczy`ego 4a;
c) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Tarnowie, ul. Romanowicza 9;
d) Lub inny ośrodek, zgodnie z wnioskiem złożonym przez Rodzica lub Opiekuna
3) Zamawiający wymaga, aby przewozy dzieci i młodzieży szkolnej realizowane były na trasach komunikacyjnych wg rozkładu skorelowanego z godzinami rozpoczynania i zakończenia zajęć lekcyjnych wynikającymi z planów lekcji obowiązujących w roku szkolnym 2023/2024 spełniającym szczegółowe wymagania określone oddzielnie dla każdej części zamówienia
i dodatkowo odjazd z każdego początkowego przestanku odbywał się będzie nie wcześniej niż o godz. 7:00.
4) Zamawiający wymaga, aby w/w rozkłady jazdy na liniach komunikacyjnych w obrębie gminy Zakliczyn były tak skonstruowane, aby umożliwiały uczniom także transport na i z uroczystości szkolnych (m.in. rozpoczęcie i zakończenie roku szkolnego, rekolekcje, egzaminy, konkursy, zawody sportowe itp.).
5) Szacunkowa łączna ilość biletów dla dowożonych uczniów wynosi na dzień sporządzenia SWZ to 392 z podziałem na części.
Podane ilości biletów miesięcznych na poszczególnych trasach są wartościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości biletów.
6) Zamawiający wymaga, aby przewozy dokonywane były środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy „Prawo o ruchu drogowym” i innych przepisach związanych z przewozem zbiorowym osób oraz wymagania bezpieczeństwa
i higieny wynikające z wieku przewożonych uczniów. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022).
7) Wykonawca zobowiązuje się celem zapewnienia bezpieczeństwa w czasie przejazdu zapewnić zatrudnienie w każdym autobusie, oprócz kierowcy, osoby dorosłej sprawującej nadzór nad bezpieczeństwem i przestrzeganiem regulaminu przewozu pasażerów.
8) Ww. osoby mają za zadanie zapoznać uczniów z regulaminem korzystania z komunikacji publicznej, zachowania niezgodne z regulaminem i zagrażające bezpieczeństwu zgłaszać do Dyrektora szkoły, dopilnować porządku i pomocy (jeśli jest taka potrzeba) w czasie wsiadania i wysiadania, dopilnować aby najmłodsze dzieci siedziały, w przypadku awarii autobusu lub wypadku zapewnić uczniom bezpieczeństwo do czasu przyjazdu autobusu zastępczego.
9) Zamawiający wymaga rozkładu jazdy na przystankach.
10) Świadczenie usługi transportu drogowego osób musi być realizowane zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, w szczególności z ustawą z dnia 20.06.1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 988, z późn. zm.), ustawa z dnia 16.12.2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U. z 2019 r., poz. 1442 z późn. zm.), ustawa z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym ( Dz. U. z 2019 r., poz. 1412 z późn. zm.), ustawa z dnia 15.11.1984 r. Prawo przewozowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 8 z późn. zm.), ustawa z dnia 16.04.2004 r. o czasie pracy kierowców (Dz. U. z 2019 r. poz. 1412 ze z.), ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2022 r., poz. 1360, z późn. zm.) - Księga Trzecia Tytuł XXV Umowa przewozu, Rozporządzenie z dnia 31.12.2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego ich wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.).
11) Trasy jak i ilość uczniów przewożonych na danej trasie w trakcie realizacji zamówienia mogą się zmieniać.
12) W przypadku skorzystania ze zwiększonego lub zmniejszonego zakresu ilości biletów miesięcznych Strony zawrą stosowny aneks do umowy zwiększający lub zmniejszający łączne wynagrodzenie określone w umowie.

Zakup biletów miesięcznych ulgowych dla uczniów dojeżdżających do ZS-P w Paleśnicy (przystanek Paleśnica Szkoła) oraz do ZSPiP w Filipowicach (przystanek Filipowice Szkoła) na trasie Zdonia-Stróże – Filipowice – Ruda Kameralna – Borowa – Olszowa – Jamna – Bujne -Dzierżaniny – Roztoka Brzeziny, Tropie oraz na trasie Piaski Drużków – Filipowice (przystanek Filipowice Szkoła)

Ilość uczniów 130 w roku szkolnym 2023/2024.
Godziny dowozu i odwozu zgodne z obowiązującym uczniów planem lekcji, tj. dla:
- ZS-P Paleśnica dowóz w godzinach 7:00-7:45, a odwóz o godz. 14:10 i 15:10,
- ZSPiP Filipowice dowóz na godzinę 7:55, a odwóz. godz. 14:45 lub 15:15
Szczegółowy wykaz uczniów z podziałem na poszczególne przystanki na trasie Zamawiający przekaże Wykonawcy do dnia 31 sierpnia 2023 r.
Zamawiający wymaga wykorzystania minimum 2 pojazdów o minimalnej liczbie 38 miejsc siedzących oraz 1 pojazdu o minimalnej liczbie 20 miejsc siedzących. Zamawiający dopuszcza zastosowanie kilku pojazdów przy zachowaniu podanych wymagań odnośnie rozkładu jazdy oraz liczby miejsc siedzących.

4.2.6.) Główny kod CPV: 22459000-2 - Bilety

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-04 do 2024-06-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
a) cena brutto za 1 bilet miesięczny – 60% (C)= 60 pkt.
b) czas podstawienia autobusu zastępczego- 20% (P)=20 pkt.
c) wiek pojazdu – 20% (W)= 20 pkt.

Punkty za kryteria będą przyznawane wg następujących wzorów:
Nr kryterium Wzór
1. Cena brutto za 1 bilet miesięczny
Liczba punktów= Cn/ Cb x 60
gdzie:
- Cn- najniższą cena spośród badanych ofert
- Cb- cena oferty badanej
- 60 wskaźnik stały
2. Czas podstawienia autobusu zastępczego
Liczba punktów:
- czas podstawienia autobusu zastępczego do 15 min – 20 pkt
- czas podstawienia autobusu zastępczego do 30 min – 15 pkt
- czas podstawienia autobusu zastępczego do 45 min – 10 pkt
- czas podstawienia autobusu zastępczego do 60 min – 5 pkt

3. Wiek pojazdu



Punkty będą przydzielane w następujący sposób:
1. wiek pojazdu do 5 lat (rok produkcji do 2017 r. ) – 20 pkt,
2. wiek pojazdu powyżej 5 do 10 lat (rok produkcji od 2016 r . do 2012 r.
włącznie) - 15 pkt.,
3. wiek pojazdu powyżej 10 do 15 lat (rok produkcji 2011 r. do 2007 r.
włącznie) - 10 pkt.,
4. wiek pojazdu powyżej 15 lat (rok produkcji 2006 i starsze ) - 5 pkt.,


Końcowa ocena oferty:
I= C+P+W

Znaczenie:
I- całkowita ilość punktów uzyskanych przez ofertę
C- liczba punktów uzyskanych w kryterium średnia cena brutto za 1 bilet miesięczny.
P- liczba punktów uzyskanych w kryterium czas podstawienia autobusu zastępczego
W- liczba punktów uzyskanych w kryterium wiek pojazdu

Po dokonaniu oceny oferty przez poszczególnych członków komisji nastąpi podsumowanie przyznanych przez każdego z nich punktów, do dwóch miejsc po przecinku. Oferta, która otrzyma największą ilość punktów zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
Końcowa ocena oferty: I= C+P+W
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.
Zamówienie publiczne zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia autobusu zastępczego

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wiek pojazdu

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych ulgowych dla uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych na terenie gminy Zakliczyn oraz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Zakliczyn dojeżdżających do odpowiednich placówek w roku szkolnym 2023/2024
wraz ze sprawowaniem opieki nad dziećmi w czasie ich przewozu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych ulgowych zgodnie art. 5 ust. 1 ustawy z 20 czerwca 1992 r. ( tekst jedn. Dz. U. 2018 poz. 295 z późn. zm.) o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego dla uczniów z terenu gminy Zakliczyn dojeżdżających do odpowiednich placówek oświatowych środkami komunikacji publicznej realizowanymi w ramach linii regularnych - publicznych w okresie od 04.09.2023 r. do 21.06.2024 r. w dni nauki szkolnej przewidziane w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002r. (Dz. U. 2002 Nr 46, poz 432 z późn. zm.). oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. poz. 1603 z późn. zm.).
2) Placówki, do których uczęszczają uczniowie, dla których przewidziano zakup biletów:
na terenie gminy Zakliczyn
a) Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Tadeusza Kościuszki w Paleśnicy, Paleśnica 115, 32-842 Paleśnica;
b) Zespół Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Filipowicach, Filipowice 125, 32-840 Zakliczyn;
c) Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Stróżach, Stróże 88, 32-840 Zakliczyn;
d) Szkoła Podstawowa im. Jacka Malczewskiego w Faściszowej, Faściszowa 126, 32-840 Zakliczyn;
e) Szkoła Podstawowa im. Lanckorońskich w Zakliczynie, ul. Malczewskiego 56, 32-840 Zakliczyn
poza gminą Zakliczyn:
a) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Dwudniakach, Wierzchosławice - Dwudniaki 758, 33-122 Wierzchosławice,
b) Zespół Szkół Specjalnych dla Niesłyszących i Słabo Słyszących w Tarnowie, ul. Lippóczy`ego 4a;
c) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Tarnowie, ul. Romanowicza 9;
d) Lub inny ośrodek, zgodnie z wnioskiem złożonym przez Rodzica lub Opiekuna
3) Zamawiający wymaga, aby przewozy dzieci i młodzieży szkolnej realizowane były na trasach komunikacyjnych wg rozkładu skorelowanego z godzinami rozpoczynania i zakończenia zajęć lekcyjnych wynikającymi z planów lekcji obowiązujących w roku szkolnym 2023/2024 spełniającym szczegółowe wymagania określone oddzielnie dla każdej części zamówienia
i dodatkowo odjazd z każdego początkowego przestanku odbywał się będzie nie wcześniej niż o godz. 7:00.
4) Zamawiający wymaga, aby w/w rozkłady jazdy na liniach komunikacyjnych w obrębie gminy Zakliczyn były tak skonstruowane, aby umożliwiały uczniom także transport na i z uroczystości szkolnych (m.in. rozpoczęcie i zakończenie roku szkolnego, rekolekcje, egzaminy, konkursy, zawody sportowe itp.).
5) Szacunkowa łączna ilość biletów dla dowożonych uczniów wynosi na dzień sporządzenia SWZ to 392 z podziałem na części.
Podane ilości biletów miesięcznych na poszczególnych trasach są wartościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości biletów.
6) Zamawiający wymaga, aby przewozy dokonywane były środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy „Prawo o ruchu drogowym” i innych przepisach związanych z przewozem zbiorowym osób oraz wymagania bezpieczeństwa
i higieny wynikające z wieku przewożonych uczniów. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022).
7) Wykonawca zobowiązuje się celem zapewnienia bezpieczeństwa w czasie przejazdu zapewnić zatrudnienie w każdym autobusie, oprócz kierowcy, osoby dorosłej sprawującej nadzór nad bezpieczeństwem i przestrzeganiem regulaminu przewozu pasażerów.
8) Ww. osoby mają za zadanie zapoznać uczniów z regulaminem korzystania z komunikacji publicznej, zachowania niezgodne z regulaminem i zagrażające bezpieczeństwu zgłaszać do Dyrektora szkoły, dopilnować porządku i pomocy (jeśli jest taka potrzeba) w czasie wsiadania i wysiadania, dopilnować aby najmłodsze dzieci siedziały, w przypadku awarii autobusu lub wypadku zapewnić uczniom bezpieczeństwo do czasu przyjazdu autobusu zastępczego.
9) Zamawiający wymaga rozkładu jazdy na przystankach.
10) Świadczenie usługi transportu drogowego osób musi być realizowane zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, w szczególności z ustawą z dnia 20.06.1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 988, z późn. zm.), ustawa z dnia 16.12.2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U. z 2019 r., poz. 1442 z późn. zm.), ustawa z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym ( Dz. U. z 2019 r., poz. 1412 z późn. zm.), ustawa z dnia 15.11.1984 r. Prawo przewozowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 8 z późn. zm.), ustawa z dnia 16.04.2004 r. o czasie pracy kierowców (Dz. U. z 2019 r. poz. 1412 ze z.), ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2022 r., poz. 1360, z późn. zm.) - Księga Trzecia Tytuł XXV Umowa przewozu, Rozporządzenie z dnia 31.12.2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego ich wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.).
11) Trasy jak i ilość uczniów przewożonych na danej trasie w trakcie realizacji zamówienia mogą się zmieniać.
12) W przypadku skorzystania ze zwiększonego lub zmniejszonego zakresu ilości biletów miesięcznych Strony zawrą stosowny aneks do umowy zwiększający lub zmniejszający łączne wynagrodzenie określone w umowie.
Część 2
Zakup biletów miesięcznych ulgowych dla uczniów dojeżdżających do SP w Stróżach (przystanek Stróże Szkoła), do SP w Faściszowej (przystanek Faściszowa Szkoła) oraz do SP w Zakliczynie (przystanek Zakliczyn Szkoła) z miejscowości Bieśnik, Faściszowa, Faściszowa Modrzewiowe Wzgórze, Kończyska, Kończyska Biała Góra, Wróblowice, Lusławice, Słona, Stróże, Wesołów, Wesołów Chrapy, Wola Stróska, Zakliczyn, Zdonia, Zawda Lanckorońska na trasach obejmujących ww. miejscowości.

4.2.6.) Główny kod CPV: 22459000-2 - Bilety

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-04 do 2024-06-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
a) cena brutto za 1 bilet miesięczny – 60% (C)= 60 pkt.
b) czas podstawienia autobusu zastępczego- 20% (P)=20 pkt.
c) wiek pojazdu – 20% (W)= 20 pkt.

Punkty za kryteria będą przyznawane wg następujących wzorów:
Nr kryterium Wzór
1. Cena brutto za 1 bilet miesięczny
Liczba punktów= Cn/ Cb x 60
gdzie:
- Cn- najniższą cena spośród badanych ofert
- Cb- cena oferty badanej
- 60 wskaźnik stały
2. Czas podstawienia autobusu zastępczego
Liczba punktów:
- czas podstawienia autobusu zastępczego do 15 min – 20 pkt
- czas podstawienia autobusu zastępczego do 30 min – 15 pkt
- czas podstawienia autobusu zastępczego do 45 min – 10 pkt
- czas podstawienia autobusu zastępczego do 60 min – 5 pkt

3. Wiek pojazdu



Punkty będą przydzielane w następujący sposób:
1. wiek pojazdu do 5 lat (rok produkcji do 2017 r. ) – 20 pkt,
2. wiek pojazdu powyżej 5 do 10 lat (rok produkcji od 2016 r . do 2012 r.
włącznie) - 15 pkt.,
3. wiek pojazdu powyżej 10 do 15 lat (rok produkcji 2011 r. do 2007 r.
włącznie) - 10 pkt.,
4. wiek pojazdu powyżej 15 lat (rok produkcji 2006 i starsze ) - 5 pkt.,


Końcowa ocena oferty:
I= C+P+W

Znaczenie:
I- całkowita ilość punktów uzyskanych przez ofertę
C- liczba punktów uzyskanych w kryterium średnia cena brutto za 1 bilet miesięczny.
P- liczba punktów uzyskanych w kryterium czas podstawienia autobusu zastępczego
W- liczba punktów uzyskanych w kryterium wiek pojazdu

Po dokonaniu oceny oferty przez poszczególnych członków komisji nastąpi podsumowanie przyznanych przez każdego z nich punktów, do dwóch miejsc po przecinku. Oferta, która otrzyma największą ilość punktów zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
Końcowa ocena oferty: I= C+P+W
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.
Zamówienie publiczne zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia autobusu zastępczego

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wiek pojazdu

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych ulgowych dla uczniów dojeżdżających do szkół podstawowych na terenie gminy Zakliczyn oraz uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Zakliczyn dojeżdżających do odpowiednich placówek w roku szkolnym 2023/2024
wraz ze sprawowaniem opieki nad dziećmi w czasie ich przewozu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych ulgowych zgodnie art. 5 ust. 1 ustawy z 20 czerwca 1992 r. ( tekst jedn. Dz. U. 2018 poz. 295 z późn. zm.) o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego dla uczniów z terenu gminy Zakliczyn dojeżdżających do odpowiednich placówek oświatowych środkami komunikacji publicznej realizowanymi w ramach linii regularnych - publicznych w okresie od 04.09.2023 r. do 21.06.2024 r. w dni nauki szkolnej przewidziane w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002r. (Dz. U. 2002 Nr 46, poz 432 z późn. zm.). oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. poz. 1603 z późn. zm.).
2) Placówki, do których uczęszczają uczniowie, dla których przewidziano zakup biletów:
na terenie gminy Zakliczyn
a) Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Tadeusza Kościuszki w Paleśnicy, Paleśnica 115, 32-842 Paleśnica;
b) Zespół Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Filipowicach, Filipowice 125, 32-840 Zakliczyn;
c) Szkoła Podstawowa im. Tadeusza Kościuszki w Stróżach, Stróże 88, 32-840 Zakliczyn;
d) Szkoła Podstawowa im. Jacka Malczewskiego w Faściszowej, Faściszowa 126, 32-840 Zakliczyn;
e) Szkoła Podstawowa im. Lanckorońskich w Zakliczynie, ul. Malczewskiego 56, 32-840 Zakliczyn
poza gminą Zakliczyn:
a) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Dwudniakach, Wierzchosławice - Dwudniaki 758, 33-122 Wierzchosławice,
b) Zespół Szkół Specjalnych dla Niesłyszących i Słabo Słyszących w Tarnowie, ul. Lippóczy`ego 4a;
c) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Tarnowie, ul. Romanowicza 9;
d) Lub inny ośrodek, zgodnie z wnioskiem złożonym przez Rodzica lub Opiekuna
3) Zamawiający wymaga, aby przewozy dzieci i młodzieży szkolnej realizowane były na trasach komunikacyjnych wg rozkładu skorelowanego z godzinami rozpoczynania i zakończenia zajęć lekcyjnych wynikającymi z planów lekcji obowiązujących w roku szkolnym 2023/2024 spełniającym szczegółowe wymagania określone oddzielnie dla każdej części zamówienia
i dodatkowo odjazd z każdego początkowego przestanku odbywał się będzie nie wcześniej niż o godz. 7:00.
4) Zamawiający wymaga, aby w/w rozkłady jazdy na liniach komunikacyjnych w obrębie gminy Zakliczyn były tak skonstruowane, aby umożliwiały uczniom także transport na i z uroczystości szkolnych (m.in. rozpoczęcie i zakończenie roku szkolnego, rekolekcje, egzaminy, konkursy, zawody sportowe itp.).
5) Szacunkowa łączna ilość biletów dla dowożonych uczniów wynosi na dzień sporządzenia SWZ to 392 z podziałem na części.
Podane ilości biletów miesięcznych na poszczególnych trasach są wartościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości biletów.
6) Zamawiający wymaga, aby przewozy dokonywane były środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy „Prawo o ruchu drogowym” i innych przepisach związanych z przewozem zbiorowym osób oraz wymagania bezpieczeństwa
i higieny wynikające z wieku przewożonych uczniów. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022).
7) Wykonawca zobowiązuje się celem zapewnienia bezpieczeństwa w czasie przejazdu zapewnić zatrudnienie w każdym autobusie, oprócz kierowcy, osoby dorosłej sprawującej nadzór nad bezpieczeństwem i przestrzeganiem regulaminu przewozu pasażerów.
8) Ww. osoby mają za zadanie zapoznać uczniów z regulaminem korzystania z komunikacji publicznej, zachowania niezgodne z regulaminem i zagrażające bezpieczeństwu zgłaszać do Dyrektora szkoły, dopilnować porządku i pomocy (jeśli jest taka potrzeba) w czasie wsiadania i wysiadania, dopilnować aby najmłodsze dzieci siedziały, w przypadku awarii autobusu lub wypadku zapewnić uczniom bezpieczeństwo do czasu przyjazdu autobusu zastępczego.
9) Zamawiający wymaga rozkładu jazdy na przystankach.
10) Świadczenie usługi transportu drogowego osób musi być realizowane zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, w szczególności z ustawą z dnia 20.06.1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 988, z późn. zm.), ustawa z dnia 16.12.2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz. U. z 2019 r., poz. 1442 z późn. zm.), ustawa z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym ( Dz. U. z 2019 r., poz. 1412 z późn. zm.), ustawa z dnia 15.11.1984 r. Prawo przewozowe (Dz. U. z 2020 r. poz. 8 z późn. zm.), ustawa z dnia 16.04.2004 r. o czasie pracy kierowców (Dz. U. z 2019 r. poz. 1412 ze z.), ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2022 r., poz. 1360, z późn. zm.) - Księga Trzecia Tytuł XXV Umowa przewozu, Rozporządzenie z dnia 31.12.2002 r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu niezbędnego ich wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz. 2022 z późn. zm.).
11) Trasy jak i ilość uczniów przewożonych na danej trasie w trakcie realizacji zamówienia mogą się zmieniać.
12) W przypadku skorzystania ze zwiększonego lub zmniejszonego zakresu ilości biletów miesięcznych Strony zawrą stosowny aneks do umowy zwiększający lub zmniejszający łączne wynagrodzenie określone w umowie.
Zakup biletów miesięcznych ulgowych dla uczniów dojeżdżających do placówek w Tarnowie
i Wierzchosławicach.

Przewidywana ilość to ok. 4 uczniów uczęszczających do placówek poza granicami Gminy Zakliczyn, zgodnie z ust. 2 pkt 2) lit. a-d. Trasa Wróblowice-Zakliczyn ul. Jacka Malczewskiego 56 – Wierzchosławice - Tarnów.
Ilość uczniów oraz trasa może się zmienić w przeciągu roku szkolnego. Przejazd wyłącznie miejsca siedzące.
Szczegółowy wykaz uczniów wraz z godziną ich dowozu i odwozu Zamawiający przekaże Wykonawcy do dnia 31 sierpnia 2023 r.

4.2.6.) Główny kod CPV: 22459000-2 - Bilety

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-04 do 2024-06-21

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
a) cena brutto za 1 bilet miesięczny – 60% (C)= 60 pkt.
b) czas podstawienia autobusu zastępczego- 20% (P)=20 pkt.
c) wiek pojazdu – 20% (W)= 20 pkt.

Punkty za kryteria będą przyznawane wg następujących wzorów:
Nr kryterium Wzór
1. Cena brutto za 1 bilet miesięczny
Liczba punktów= Cn/ Cb x 60
gdzie:
- Cn- najniższą cena spośród badanych ofert
- Cb- cena oferty badanej
- 60 wskaźnik stały
2. Czas podstawienia autobusu zastępczego
Liczba punktów:
- czas podstawienia autobusu zastępczego do 15 min – 20 pkt
- czas podstawienia autobusu zastępczego do 30 min – 15 pkt
- czas podstawienia autobusu zastępczego do 45 min – 10 pkt
- czas podstawienia autobusu zastępczego do 60 min – 5 pkt

3. Wiek pojazdu



Punkty będą przydzielane w następujący sposób:
1. wiek pojazdu do 5 lat (rok produkcji do 2017 r. ) – 20 pkt,
2. wiek pojazdu powyżej 5 do 10 lat (rok produkcji od 2016 r . do 2012 r.
włącznie) - 15 pkt.,
3. wiek pojazdu powyżej 10 do 15 lat (rok produkcji 2011 r. do 2007 r.
włącznie) - 10 pkt.,
4. wiek pojazdu powyżej 15 lat (rok produkcji 2006 i starsze ) - 5 pkt.,


Końcowa ocena oferty:
I= C+P+W

Znaczenie:
I- całkowita ilość punktów uzyskanych przez ofertę
C- liczba punktów uzyskanych w kryterium średnia cena brutto za 1 bilet miesięczny.
P- liczba punktów uzyskanych w kryterium czas podstawienia autobusu zastępczego
W- liczba punktów uzyskanych w kryterium wiek pojazdu

Po dokonaniu oceny oferty przez poszczególnych członków komisji nastąpi podsumowanie przyznanych przez każdego z nich punktów, do dwóch miejsc po przecinku. Oferta, która otrzyma największą ilość punktów zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
Końcowa ocena oferty: I= C+P+W
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.
Zamówienie publiczne zostanie udzielone wykonawcy, który uzyska największą liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia autobusu zastępczego

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wiek pojazdu

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dla części 1, 2 i 3 dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże posiadanie aktualnej, na czas trwania zamówienia, licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wydaną na podstawie Ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym. Warunek posiadania uprawnień musi spełniać każdy z podmiotów występujących wspólnie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na łączną kwotę równą co najmniej 250 000,00 PLN.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi pojazdami:
- część 1 – min. 2 pojazdy min. 38 miejsc siedzących każdy i 1 pojazd na ok 20 miejsc siedzących
- część 2 – min. 2 pojazdy min. 70 miejsc siedzących każdy i 1 pojazd min. 35 miejsc siedzących
- część 3 – 1 pojazd ok. 10 miejsc (przewóz dzieci niepełnosprawnych, wszystkie miejsca siedzące, obecnie 4 uczniów)
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 6 do SWZ .
W przypadku wpłynięcia tylko jednej oferty w przetargu Wykonawca nie będzie wzywany do złożenia załącznika nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) Wykaz wymaganego potencjału technicznego (wykaz pojazdów) określonego w rozdziale V SWZ dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - Załącznik nr 3 do SWZ;
b) Aktualną na czas trwania niniejszego zamówienia licencję - zezwolenie, zgodnie z ustawą o transporcie drogowym, na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, a w przypadku gdy licencje nie obejmują całego okresu objętego zamówieniem, oświadczenia zawierającego zobowiązanie na ich przedłużenie na czas trwania umowy.
c) Opłaconą polisę o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub innego adekwatnego dokumentu / środka dowodowego potwierdzającego, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - Załącznik nr 7 do SWZ - jeżeli dotyczy;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty tych Wykonawców winno zostać dołączone oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi objęte zamówieniem wykonają poszczególni Wykonawcy - Załącznik nr 8 do SWZ .

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy,
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-08-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę należy złożyć WYŁĄCZNIE w postacie elektronicznej na Platformie pod adresem: https://zakliczyn.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY" do dnia 09 sierpnia 2023 r. do godz. 10.00 .

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-09 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.