Ogłoszenie z dnia 2025-07-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont łaźni i pomieszczeń sanitarnych w pawilonach E i F w Oddziale Zewnętrznym oraz pawilonie D w Zakładzie Karnym w Sieradzu. Postępowanie nr 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W SIERADZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320087
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Orzechowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Sieradz
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_sieradz@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont łaźni i pomieszczeń sanitarnych w pawilonach E i F w Oddziale Zewnętrznym oraz pawilonie D w Zakładzie Karnym w Sieradzu. Postępowanie nr 2
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5af32d6f-c7fc-4bba-aebb-9cd69c25163c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00335526
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00030727/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remont łaźni i pomieszczeń sanitarnych w pawilonach E i F w Oddziale Zewnętrznym oraz w Pawilonie D w Zakładzie Karnym w Sieradzu.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5af32d6f-c7fc-4bba-aebb-9cd69c25163c3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z ww. platformy jest bezpłatne.
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie eZamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy eZamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inwestycja polegać będzie na remoncie pomieszczeń sanitarnych pawilonu „D” znajdujących się na parterze i piętrze budynku. Na parterze zakresem remontu objęte będą pomieszczenia przebieralni, łaźni, umywalni, w-c z przedsionkiem, a na piętrze pomieszczenia pralni, umywalni i w-c z przedsionkiem. W ramach remontu przewiduje się także wymianę okien w w/w pomieszczeniach. W pawilonie „E” i „F” na terenie oddziału zewnętrznego zakresem remontu objęte będą pomieszczenia łaźni i w-c. Dokładny opis prac zawarty został w Dokumentacji projektowej.
45000000 -7 : Roboty budowlane
71000000- 8 : Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45.11.11.00-9 : Roboty w zakresie burzenia
45.11.12.20.06 Roboty w zakresie usuwania gruzu
45310000 - 3 : Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45410000 - 4 : Tynkowanie
45442100 - 8 : Roboty malarskie
45432110 – 8 : Kładzenie i wykładanie podłóg
45330000 -9 : Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45320000 -6 : Roboty Izolacyjne
• Wykonywania robót zgodnie z dokumentacją projektową, z zachowaniem warunków wynikających z norm technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz wymogami wynikającymi z odpowiednich przepisów prawa.
• Zapewnienia wymaganej przepisami prawa kadry osobowej w postaci m.in. uprawnionego kierownika robót rozbiórkowych oraz innych osób niezbędny dla realizacji zadania,
• W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia
w roboczych konsultacjach i dokonywania bieżących uzgodnień z Zamawiającym,
• Wykonanie przez Wykonawcę wszelkich prac przygotowawczych, związanych z wymogami BHP, organizacją placu budowy. Wykonawca jest odpowiedzialny za zapewnienie bezpiecznych warunków na placu budowy i w jego otoczeniu.
• Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające utylizację rozebranych materiałów,
• Uporządkowanie terenu budowy po wykonaniu robót.
• Wykonawca przy realizacji przedmiotu umowy zatrudni skazanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 9 lutego 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad zatrudniania skazanych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1887 z późn. zm.), w ilości 10% pracowników realizujących przedmiot zamówienia
• Termin wykonania prac remontowych: do 22 grudnia 2025 roku.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45432110-8 - Kładzenie podłóg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-22
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji w miesiącach na wykonane roboty budowlane i zastosowane materiały, elementy i urządzenia, które są związane z wykonanymi robotami
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
• O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej.1. Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku: Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu co najmniej:
• modernizację instancji centralnego ogrzewania,
• wymianę instalacji wodno- kanalizacyjnej
• wykonanie prac remontowych obejmujących wykonanie wylewek oraz układanie płytek na ścianach i posadzkach
Tymi dowodami mogą być referencje, inne dokumenty lub oświadczenie własne wykonawcy (Załącznik nr 4)
Zamawiający zwraca uwagę, że ze względu na zamknięty charakter obiektu, należy liczyć się z utrudnieniami w ruchu ludzi i sprzętu oraz magazynowaniu materiałów potrzebnych do wykonywania zamówienia, a także innymi utrudnieniami i dodatkowymi pracami mogącymi mieć wpływ na wartość prac. Wszystkie prace należy wykonać na czynnym obiekcie z zachowaniem szczególnych warunków bezpieczeństwa użytkowników obiektu.
2. Zdolność zawodowa
Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą/ami niezbędną/ymi do wykonywania zamówienia tj. posiadającą/ymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. odpowiednie uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności: (Załącznik nr 5)
a. kierownik budowy - posiadający uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
b. kierownik robót sanitarnych – posiadający uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku:
a. Wykonawca musi wykazać, że posiada dostęp do środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000 zł. W celu wskazania spełnienia warunku, wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 1 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
b. Wykonawca musi wykazać, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument, potwierdzający, ze jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 500 000 zł. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie (np.: spółka cywilna, konsorcjum) o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, mogą oni polegać na zdolnościach tylko tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynikać będzie, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zdolności technicznej lub zawodowej: referencje
2. Zdolność zawodowa:
a. kierownik budowy,
b. kierownik robót sanitarnych
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
a. zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500 000 zł.
b. ubezpieczenie na kwotę co najmniej 500 000 zł
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-06 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-06 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej
- Czyszczenie i przegląd kamerą inspekcyjną kanalizacji deszczowej na terenie dawnej Siry przy ul. Mickiewicza w Sieradzu
- Remont łaźni i pomieszczeń sanitarnych w pawilonach E i F w Oddziale Zewnętrznym oraz pawilonie D w Zakładzie Karnym w Sieradzu. Postępowanie nr 2
- Modernizacja oświetlenia ulicznego miasta Sieradza
- Remont sali konferencyjnej w Zakładzie Karnym w Sieradzu.
- wyjazdy integracyjne z elementami rekreacyjno kulturalnymi w ramach Projektu: "Rodzina razem" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Kołbiel
- "Utworzenie Izby Przyjęć dla dzieci na potrzeby Ponadregionalnego Ośrodka Onkologii Dziecięcej w Centrum Kliniczno - Dydaktycznym przy ul. Pomorskiej 251 w Łodzi na potrzeby SP ZOZ CSK UM w Łodzi"
- Modernizacja sali gimnastycznej i zaplecza w Szkole Podstawowej w Gniewoszowie-Etap II
- Dostawa i montaż agregatów prądotwórczych
- "Zwiększenie dostępności toalet w Wawerskim Centrum Kultury"
- "Przebudowa (modernizacja) drogi gminnej nr 108800L dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Chrzanów Czwarty"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.