eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dynów › Remont elewacji, renowacja drewnianych drzwi wejścia południowego oraz wymiana stolarki okiennej w budynku zabytkowym Urzędu Gminy w Dynowie



Ogłoszenie z dnia 2024-05-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont elewacji, renowacja drewnianych drzwi wejścia południowego oraz wymiana stolarki okiennej w budynku zabytkowym Urzędu Gminy w Dynowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dynów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900275

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ks. J. Ożoga 2

1.5.2.) Miejscowość: Dynów

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-065

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: (17) 230-01-25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dynow.regiony.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadynow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dynow.zetopzp.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


jst

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont elewacji, renowacja drewnianych drzwi wejścia południowego oraz wymiana stolarki okiennej w budynku zabytkowym Urzędu Gminy w Dynowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9dd73b10-ec24-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00335526

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00006713/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont elewacji, renowacja drewnianych drzwi wejścia południowego oraz wymiana stolarki okiennej w budynku zabytkowym Urzędu Gminy w Dynowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00266820

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 210/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 406856,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont elewacji, renowacja drewnianych drzwi wejścia południowego oraz wymiana stolarki okiennej w budynku zabytkowym Urzędu Gminy w Dynowie

Zakres robót obejmuje (w obszarach wskazanych w dokumentacji konserwatorskiej):
1. Usunięcie szkodliwych, cementowych spoin.
2. Czyszczenie metodami ręcznymi np.: szczotkowanie, przemywanie.
3. Czyszczenie metodami mechanicznymi, np.: hydrodynamiczną, dynamiczno-cierną.
4. Dezynfekcja powierzchni muru poprzez przemywanie i impregnację środkiem glono-, grzybo, bakteriobójczym.
5. Impregnacja wzmacniająca specjalistycznym preparatem.
6. Usunięcie wtórnych przemurowań i wykonanie uzupełnień cegłami dobranymi do istniejących pod względem struktury, wymiarów, kolorystyki.
7. Uzupełnienie mniejszych ubytków cegieł gotowymi zaprawami, które kolorem i fakturą będą naśladować oryginalną powierzchnie wątku.
8. Uzupełnienie ubytków spoinowania modyfikowaną zaprawą piaskowo-wapienną.
9. Uzupełnianie ubytków kamienia odpowiednio dobranymi ciosami kamienia tak by ich wygląd nie odróżniał się od oryginału. Mniejsze uzupełnienia należy wykonać kitami fabrycznymi „Atlas Złoty Wiek” lub równoważnymi.
10. Hydrofobizacja powierzchni ściany – jednokrotna.
11. Demontaż i montaż okien z tworzyw sztucznych z nawietrzakami w ramach. Współczynnik przenikania ciepła nie większy niż 0.9 [w/(m2K)].
12. Zachowawcza konserwacja drzwi wejściowych.
Dokładny zakres robót określa uszczegółowiony program konserwatorski i projekt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45421132-8 - Instalowanie okien

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 531404,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 623704,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 531404,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MP Budownictwo Finanse spółka z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Klucz Budowy Budownictwo Kubaturowe Adrian Kluczny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922321153

7.3.3) Ulica: ul. Zamkowa 11 A

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 531404,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.