eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BorowiePrzygotowanie i opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizą urbanistyczną oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie Gminy Borowie.



Ogłoszenie z dnia 2025-07-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizą urbanistyczną oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie Gminy Borowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY W BOROWIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000533469

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Aleksandra Sasimowskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Borowie

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-412

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 256859070

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@borowie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.borowie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://borowie.ezamawiający.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizą urbanistyczną oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie Gminy Borowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b633eca4-6d23-4647-a206-954a01ce7361

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00335523

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00011581/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przygotowanie i opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizą urbanistyczną oraz projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie Gminy Borowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00289757

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.10.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 56910,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Opracowanie projektu decyzji o warunkach zabudowy (art. 60 ust. 4 ustawy z dnia z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 1130 z późn. zm.)) wraz z analizą warunków i zasad zagospodarowania terenu oraz jego zabudowy i stanu faktycznego i prawnego terenu, na którym przewiduje się realizację inwestycji (art. 53 ust. 3 ustawy z dnia z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 1130 z późn. zm.)) oraz niezbędnymi analizami i wynikami tych analiz, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 15 lipca 2024 r. w sprawie sposobu ustalania wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 1116) oraz Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz w decyzji o warunkach zabudowy (tj. Dz. U. z 2003 r. Nr 164 poz. 1589) wraz z załącznikiem graficznym do projektu decyzji, analizy i wyników analizy - po przeprowadzeniu wizji w terenie, w przeciągu 14 dni (z wyjątkiem projektów decyzji o warunkach zabudowy do 70 m² – w terminie 7 dni) od dostarczenia przez Zamawiającego kompletnego wniosku o wydanie decyzji o warunkach zabudowy, licząc od daty wysłania skanu kompletnego wniosku o wydanie decyzji o warunkach zabudowy pocztą elektroniczną do dnia otrzymania kompletnego projektu decyzji o warunkach zabudowy pocztą elektroniczną (decyzje, analizy i mapy z podpisami elektronicznymi).
2.2. Opracowanie projektu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z załącznikami graficznymi (art. 50 ust. 4 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz.U. z 2024 r., poz. 1130 z późn. zm.)) oraz analizy warunków i zasad zagospodarowania terenu oraz jego zabudowy i stanu faktycznego i prawnego terenu, na którym przewiduje się realizację inwestycji (art. 53 ust. 3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 1130 z późn. zm.)) w terminie 7 dni od dostarczenia przez Zamawiającego kompletnego wniosku o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, licząc od daty wysłania skanu kompletnego wniosku o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego pocztą elektroniczną do dnia otrzymania kompletnego projektu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego pocztą elektroniczną (decyzje i mapy z podpisami elektronicznymi).
2.3. Naniesienie zmian wynikających z uzgodnień i/ew. wniosków inwestora w terminie 7 dni od doręczenia kompletu materiałów stanowiących podstawę zmian.
2.4. Decyzje, które zostaną uchylone przez organ odwoławczy, powinny zostać przez Wykonawcę poprawione i doprowadzone do zgodności z prawem w ramach tego samego zlecenia w terminie 14 dni od daty doręczenia kopii decyzji Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Siedlcach, nawet po upływie obowiązywania umowy lecz nie dłużej niż do dnia 31.01.2026 roku.
2.5. W przypadku uchylenia decyzji i przekazania do ponownego rozpatrzenia przez organ II instancji sporządzenie nowego projektu decyzji nieodpłatnie.
2.6. Ostateczna liczba projektów decyzji, będących przedmiotem zamówienia będzie zależała od ilości i przedmiotu wniosków, które wpłyną do Wójta Gminy Borowie do dnia 31 grudnia 2025 r. oraz potrzeb Zamawiającego.
2.7. Współpracę z Urzędem Gminy w Borowiu w trakcie prowadzonych postępowań administracyjnych w sprawach dotyczących wydania decyzji, dla których sporządzany jest projekt objęty zamówieniem, do momentu, gdy staną się one decyzjami ostatecznymi w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz.U. z 2024 r., poz. 572), odbywać się będzie poprzez środki komunikacji elektronicznej oraz jeśli zaistnieje taka potrzeba, poprzez osobiste stawiennictwo w siedzibie Zamawiającego.
2.8. Wykonywanie usług, zlecane będzie przez Zamawiającego sukcesywnie, w miarę bieżących potrzeb wynikających z działalności Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1968,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2214,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1968,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAM-GEO Kamil Maciąg

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8141700761

7.3.3) Ulica: Werynia 206

7.3.4) Miejscowość: Werynia

7.3.5) Kod pocztowy: 36-100

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1968,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-01-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.