Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00310845/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa opału na sezon grzewczy 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYPIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lipnowska 4
1.5.2.) Miejscowość: Rypin
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-500
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 542809703
1.5.8.) Numer faksu: 542809700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rypin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa opału na sezon grzewczy 2022/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3f11d40-1eef-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00335499
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030034/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Zakup i dostawa opału na sezon grzewczy 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310845/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRW.271.13.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ekomiału węglowego wraz z transportem i rozładunkiem z przeznaczeniem do kotłowni w szkołach na terenie gminy Rypin4.5.3.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny
4.5.5.) Wartość części: 540000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pelletu drzewnego wraz z transportem i rozładunkiem z przeznaczeniem do kotłowni w szkołach na terenie gminy Rypin,4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021, poz. 1129) Zamawiający zawiadamia, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn.: „Zakup i dostawa opału na sezon grzewczy 2022/2023”, zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy, tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu możliwe było składanie ofert częściowych. Część 1. zamówienia obejmowała zakup i dostawę ekomiału węglowego na sezon grzewczy 2022/2023 natomiast część 2. Zakup i dostawę pelletu na sezon grzewczy 2022/2023. Do wyznaczonego terminu składania ofert wpłynęła 1 oferta na obie części zamówienia. Ofertę złożyła firma „Węglopasz” Sp. z o. o. mająca siedzibę przy ul. Piątkowskiej 149/6 w Poznaniu. Zamawiający na sfinansowanie zadania przeznaczył łącznie 640 000,00 zł brutto (część 1. - 540 000,00 zł brutto. Część 2. – 100 000,00 zł brutto), wymieniona powyżej oferta Wykonawcy przewyższyła kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zadania. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania ww. podstawie prawnej.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021, poz. 1129) Zamawiający zawiadamia, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn.: „Zakup i dostawa opału na sezon grzewczy 2022/2023”, zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy, tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu możliwe było składanie ofert częściowych. Część 1. zamówienia obejmowała zakup i dostawę ekomiału węglowego na sezon grzewczy 2022/2023 natomiast część 2. Zakup i dostawę pelletu na sezon grzewczy 2022/2023. Do wyznaczonego terminu składania ofert wpłynęła 1 oferta na obie części zamówienia. Ofertę złożyła firma „Węglopasz” Sp. z o. o. mająca siedzibę przy ul. Piątkowskiej 149/6 w Poznaniu. Zamawiający na sfinansowanie zadania przeznaczył łącznie 640 000,00 zł brutto (część 1. - 540 000,00 zł brutto. Część 2. – 100 000,00 zł brutto), wymieniona powyżej oferta Wykonawcy przewyższyła kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zadania. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania ww. podstawie prawnej.
INNE PRZETARGI Z RYPINA
- Dostawa nowego ambulansu typu B dla SP ZOZ w Rypinie
- Poprawa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej w Rypinie
- Świadczenie usługi wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa hali sportowej wraz z łącznikiem przy Zespole Szkół nr 1 w Rypinie wraz z infrastrukturą
- Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej wraz z przebudową dróg na terenie Gminy Rypin
- Budowa oświetlenia placu zabaw przy ul. Koszarowej
- Przebudowa drogi gminnej Nr 120621C ul. Dłutka
więcej: przetargi w Rypinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa węgla dla Przedsiębiorstwa Usług Miejskich Sp. z o.o.
- Dostawa paliwa drzewnego PELLET w ilości 115 ton do szkół na terenie Gminy Strawczyn
- DOSTAWA WĘGLA KAMIENNEGO EKOGROSZEK W ILOŚCI 260 TON
- Zakup Węgla dla pracowników korzystających z urlopów górniczych oraz emerytów i rencistów uprawnionych do otrzymania deputatu węglowego.
- TC/13/2005.
więcej: Węgiel kamienny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.