eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pisarzowice › "Przygotowanie i dostarczanie posiłków (usługa cateringowa) dla dzieci i młodzieży uczęszczających do Zespołu Szkół w Pisarzowicach w roku 2022 i 2023"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
”Przygotowanie i dostarczanie posiłków (usługa cateringowa) dla dzieci i młodzieży uczęszczających do Zespołu Szkół w Pisarzowicach w roku 2022 i 2023”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ W PISARZOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020636225

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 149

1.5.2.) Miejscowość: Pisarzowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-400

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 756106483

1.5.8.) Numer faksu: 756106482

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsppisarzowice@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zspp.webd.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Oświata

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

”Przygotowanie i dostarczanie posiłków (usługa cateringowa) dla dzieci i młodzieży uczęszczających do Zespołu Szkół w Pisarzowicach w roku 2022 i 2023”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d50072e2-6888-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00335406

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z art. 305 pkt ustawy Prawa zamówień publicznych, Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5. Ogłoszenie nr 2021/BZP 00309649 z dnia 10.12.2021 r.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-cc322193-5435-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZOJG-A.351.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 777859,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i dostarczania gotowych posiłków w formie pełnych zestawów obiadowych (catering) dla określonej grupy uczniów uczęszczających do Zespołu Szkół w Pisarzowicach z siedzibą: Pisarzowice 149, 58-400 Kamienna Góra.
Usługa cateringowa obejmuje:
1). Przygotowanie i dostawę gotowych posiłków dla grupy średnio 87 dzieci w wieku przedszkolnym (3 - 6 lat) – pełne obiady (dwa dania tj. zupa i drugie danie) - zaplecze stołówki szkolnej przystosowane jest do wydawania posiłków.
2) Przygotowanie i dostawę gotowych posiłków dla grupy średnio 74 uczniów (dzieci i młodzieży) w wieku (7-15 lat) uczęszczających do szkoły podstawowej – pełne obiady (dwa dania tj. zupa i drugie danie) – zaplecze stołówki szkolnej przystosowane jest do wydawania posiłków.
Podane ilości zamawianych posiłków (obiadów) są wielkościami szacunkowymi - w związku z nieprzewidzianym wzrostem lub spadkiem liczby dzieci korzystających z obiadów w trakcie trwania roku szkolnego, zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianych obiadów, w stosunku do ilości określonych w umowie. Okoliczność taka nie może być powodem wypowiedzenia umowy oraz stanowić podstawy do zgłaszania roszczeń z tytułu nie odebranych i zapłaconych ilości dostaw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 905240,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 905240,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 905240,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Restauracja - Pizzeria Piotr Matyszczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6141503870

7.3.3) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 3

7.3.4) Miejscowość: Lubawka

7.3.5) Kod pocztowy: 58-420

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 905240,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-03 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.