Ogłoszenie z dnia 2025-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00233263/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-15
- 2025/BZP 00238863/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa systemu bezzałogowego statku powietrznego wraz z zintegrowaną kamerą multispektralną
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT WŁÓKIEN NATURALNYCH I ROŚLIN ZIELARSKICH - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301027411
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 71B
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-630
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@iwnirz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwnirz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11079191.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania naukowe i inne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa systemu bezzałogowego statku powietrznego wraz z zintegrowaną kamerą multispektralną2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e88e110c-89ab-4d6e-bfb7-2df994bd3c0e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00335209
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie podlega współfinansowaniu ze środków programu Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (Fundusz: INSTRUMENT NA RZECZ ODBUDOWY I ZWIĘKSZANIA ODPORNOŚCI. Priorytet: ODPORNOŚĆ I KONKURENCYJNOŚĆ GOSPODARKI – CZĘŚĆ GRANTOWA. Działanie: A2.4.1-2/2 INWESTYCJE W ROZBUDOWĘ POTENCJAŁU BADAWCZEGO – MRIRW. Umowa o dofinasowanie nr IWNIRZ. KPOD.01.19-IP.04-0005/23).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00233263
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 9/ZP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego i wolnego od wad prawnych i fizycznych Systemu Bezzałogowego Statku Powietrznego wraz z zintegrowaną kamerą multispektralną dla celów rolnictwa precyzyjnego i zastosowań naukowych, szkolenie produktowe oraz sprawowanie suportu fotogrametrycznego.
2. Opis wymaganych ze strony Zamawiającego minimalnych parametrów technicznych i innego rodzaju właściwości urządzenia, o którym mowa w ust. 1 powyżej, jak tez rodzaj urządzeń, części składowe i przynależności (wyposażenie) składające się na system jak wyżej (tzw. Opis techniczno-zakresowy przedmiotu dostawy) - podaje Załącznik nr 2 SWZ.
3. W zakres dostawy stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia wchodzi minimum:
1) Sprzedaż i dostarczenie Zamawiającemu zaoferowanego Sprzętu w miejsce (zwane dalej „Miejscem Dostarczenia Systemu”), które znajdować się będzie na terenie Poznania. Konkretny adres Miejsca Dostarczenia Sprzętu podaje § 3 ust. 1 Wzoru Umowy (załącznik nr 7 SWZ);
2) Przygotowanie do eksploatacji przez Zamawiającego dostarczonego mu Systemu, polegające minimum na przeprowadzeniu w Miejscu Dostarczenia Sprzętu jego pierwszego uruchomienia w celu demonstracji poprawności jego działania (pracy), jak również przeprowadzenie dla personelu Zamawiającego szkolenia mającego na celu przygotowanie tych osób do poprawnej obsługi i praktycznej eksploatacji zaoferowanego i dostarczonego Zamawiającemu w wykonaniu niniejszego zamówienia Systemu. Konkretny rodzaj i zakres czynności wchodzących w zakres świadczeń, o których mowa powyżej w niniejszym punkcie i sposób ich wykonania podaje § 4 Wzoru Umowy;
3) Wydanie Zamawiającemu:
a) Dokumentów, o których mowa w § 5 ust. 1 Wzoru Umowy;
b) Innych dokumentów, jeżeli zaoferowany Sprzęt, jego producent lub Wykonawca, czy przepisy prawa wymagają posiadania takich dokumentów do korzystania ze Sprzętu po stronie Zamawiającego (jako użytkownika).
4. W zakres niniejszego zamówienia (dostawy) wchodzą również następujące świadczenia dodatkowe wymagające wykonania po stronie Wykonawcy w ramach realizacji Umowy o zamówienie, na etapie po wydaniu Zamawiającemu Sprzętu, w szczególności takie jak:
1) wykonania 30 suportów fotogrametrycznych na podstawie materiałów przekazanych przez Zamawiającego pozyskanego z nalotów nad uprawami rolniczymi wraz z raportem dokładnościowym wpasowania i oceną poprawności wykonania;
2) świadczenia suportu technicznego i teleinformatycznego w zakresie obsługi Sprzętu w tym kamery i planowania lotu;
3) Udzielenie Zamawiającemu gwarancji na Sprzęt, przy czym wymagane jest udzielenie gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące od daty wydania Sprzętu Zamawiającemu (z uwzględnieniem dodatkowych postanowień w tym zakresie podanych w § 6 ust. 3 Wzoru Umowy);
4) usuwanie wad i wykonywanie dla Zamawiającego innych świadczeń w związku z udzieloną gwarancją na zaoferowany i dostarczony Sprzęt.
5. Szczegółowo świadczenia składające się na wskazany w ust. 3 i 4 powyżej zakres dostawy stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, jak też inne warunki ich realizacji podaje Wzór Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34711200-6 - Bezzałogowe statki powietrzne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38651600-9 - Kamery cyfrowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244770 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244770 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244770 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IWING Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010432070
7.3.3) Ulica: ul. Księżycowa 1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-934
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244770 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- dostawa produktu leczniczego - AmBisome- na 10 miesięcy
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 471 w zakresie budowy drogi dla pieszych na odcinku od m. Emilianów do m. Dębsko
- Sukcesywna dostawa warzyw, owoców, kiszonek, słoiczków dla dzieci
- Wymiana opraw oświetlenia iluminacji na oświetlenie LED w Collegium Maius Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
- Zakup i dostawa chromatografów gazowych-liczba części 2.
- Wykonanie koszenia oraz koszenia wraz z usunięciem odrostów w obszarach Natura 2000 w województwie wielkopolskim w układzie zadaniowym odpowiadającym częściom zamówienia od I do VI
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu IT oraz wyposażenia w ramach projektu pn. Rozwój infrastruktury Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie.
- Zakup i dostawa wyposażenia informatycznego dla Zespołu Szkół nr 3 w Kraśniku
- Dostawa sprzętu i wyposażenia dla potrzeb OSP
- Sprzedaż wraz z dostawą sprzętu multimedialnego dla jednostek UWM w Olsztynie
- Remont i adaptacja pomieszczeń na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących z Oddziałami Integracyjnymi im. Stanisława Staszica w Białymstoku
więcej: Bezzałogowe statki powietrzne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.