Og³oszenie z dnia 2022-09-06
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00284845/01 - Og³oszenie z dnia 2022-07-29
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Zakup g³owic do aparatu KTG i USG - 3 pakiety
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Powiatowy w Zawierciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276271110
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Miodowa 14
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@szpitalzawiercie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.szpitalzawiercie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://www.szpitalzawiercie.pl/1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup g³owic do aparatu KTG i USG - 3 pakiety2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4164603b-0f2f-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00334662
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00284845/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/TP/45/2022
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 54463,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup g³owic do aparatu KTG i USG – 3 pakiety – zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu asortymentowo cenowym – za³±cznik nr 2 do SWZ.- Pakiet nr 1 – G³owica liniowa 1
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33100000-1 - Urz±dzenia medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 17222,60 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup g³owic do aparatu KTG i USG – 3 pakiety – zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu asortymentowo cenowym – za³±cznik nr 2 do SWZ.- Pakiet nr 2 – G³owica liniowa 2
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33100000-1 - Urz±dzenia medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 34500,00 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup g³owic do aparatu KTG i USG – 3 pakiety – zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu asortymentowo cenowym – za³±cznik nr 2 do SWZ.- Pakiet nr 3 – G³owice KTG
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33100000-1 - Urz±dzenia medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 7476,50 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 16945,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 16945,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16945,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Intimex Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361585937
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INTIMEX SP. Z O.O. SPÓ£KA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygra³a firma
INTIMEX SP. Z O.O. SPÓ£KA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-12
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 16945,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 38000,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 38000,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38000,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIRO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411039248
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-12
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 38000,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 7128,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 7500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMS – EUROMED MEDICAL SOLUTION Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 634633415
7.3.4) Miejscowo¶æ: Poznañ
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EMS - EUROMED MEDICAL SOLUTION SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
EMS - EUROMED MEDICAL SOLUTION SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 7500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- "¦wiadczenie us³ug porz±dkowych w budynkach i na posesjach stanowi±cych w³asno¶æ Gminy Zawiercie, bêd±cych w administrowaniu ZGM w Zawierciu w 2025 r."
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla 2 Czê¶ci.
- Termomodernizacja budynku przedszkola nr 4 w Zawierciu wraz z monta¿em OZE, modernizacj± instalacji wewnêtrznych z zagospodarowaniem terenu oraz przebudow± i adaptacj± pomieszczeñ na potrzeby ¿³obka.
- Zakup wraz z dostaw± sprzêtu komputerowego i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Zawierciu
- Wykonanie robót budowlanych w obrêbie dachu budynku mieszkalnego przy ul. Limanowskiego 9 oraz Apteczna 19a
wiêcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wielofunkcyjnego aparatu USG
- Zakup i dostawa sprzêtu medycznego dla Zak³adu Opieki Zdrowotnej Gminy Grudzi±dz
- 18/ZP/TP1/D/25 Dostawa sprzêtu medycznego dla PCM SP. z o.o. zamówienie podzielono na 5 czê¶ci (zadañ).
- Sprzêt medyczny, serwerowo-sieciowy, komputerowy oraz oprogramowanie teleinformatyczne dla Poradni Medycyny Rodzinnej Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dzieciêcego w Olsztynie.
- Zakup aparatów do hemodializy dla Stacji Dializ przez Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 4 w Bytomiu
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzêtu specjalistycznego dla szkó³ podstawowych z terenu Gminy W³adys³awowo w ramach projektu "Dostêpne szko³y w powiecie puckim i w Gdañsku"
wiêcej: Urz±dzenia medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.