eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Przebudowa ogrodzenia w Szkole Podstawowej Nr 12 w Tomaszowie Mazowieckim.



Ogłoszenie z dnia 2022-09-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ogrodzenia w Szkole Podstawowej Nr 12 w Tomaszowie Mazowieckim.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO TOMASZÓW MAZOWIECKI

1.3.) Oddział zamawiającego: URZĄD MIASTA TOMASZÓW MAZOWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648310

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: POW 10/16

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 724 23 11

1.5.8.) Numer faksu: 44 724 23 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@tomaszow-maz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ a także: http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/?id=217167

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ogrodzenia w Szkole Podstawowej Nr 12 w Tomaszowie Mazowieckim.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d80047d7-080c-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00334202

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00269445/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRIK.271.1.41.2022.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 225124,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia obejmuje przebudowę ogrodzenia w Szkole Podstawowej Nr 12 w Tomaszowie Mazowieckim.
2. Wyszczególnienie robót:
1) Mechaniczna i ręczna rozbiórka betonowych elementów ogrodzenia –podmurówka i słupy,
2) demontaż stalowych elementów ogrodzeniowych z wywozem na składowisko odpadów ( uzyskana kwota ze złomu zostanie przekazana użytkownikowi),
3) przygotowanie terenu pod budowę nowego ogrodzenia,
4) wywóz gruzu na składowisko odpadów,
5) roboty pomiarowe liniowe,
6) wykucie gniazd pod montaż słupków ogrodzeniowych,
7) budowa ogrodzenia z panela lekkiego prostego, drut ocynkowany gr. 6mm x 5mm x 6mm wysokość panela w przedziale 1,45- 1,75 m na słupkach stalowych ocynkowanych malowanych farbą proszkową o rozstawie ok. 2,5 m obsadzonych w gruncie i obetonowanych w łącznikach prefabrykowanych betonowych,
8) budowa cokołu z prefabrykowanych elementów żelbetowych, wymiary jednego przęsła dł. ok.2,4 m, wysokość 25-50cm wraz z łącznikami,
9) zakup dostawa i montaż bramy przesuwnej ręcznej- 2 kpl. z profila stalowego zamkniętego zabezpieczonego antykorozyjnie i malowanej farbą proszkową o wymiarach dł. 4,5 m wys. 1,9 m z zamkiem z wkładką oraz kpl. kluczy,
10) zakup dostawa i montaż furtki z profila stalowego zamkniętego – 2 szt. zabezpieczonego antykorozyjnie i malowanej farbą proszkową o wymiarach szer. 1,2 m wys. 1,9 m z klamką stalową z zamkiem z wkładką i kpl. kluczy,
11) uporządkowanie terenu,
12) uzyskanie decyzji na zajecie pasa drogowego w chodniku ul. Wiejskiej – jeśli będzie wymagane,
13) wykonanie dokumentacji zdjęciowej chodników przed rozpoczęciem robót,
14) przejęcie chodników na czas prowadzenia robót wraz z ponoszeniem odpowiedzialności za uszkodzenia,
15) zabezpieczenie chodników w ul. Wiejskiej przed uszkodzeniem.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dokumentacji technicznej, tj. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru, przedmiary, kosztorysy.
4. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca winien uwzględnić ponadto prace oraz koszty niezbędne do wykonania zadania m.in.:
1) wykonawca może przystąpić do robót budowlanych po zabezpieczeniu terenu, oznakowaniu i ogrodzeniu terenu w sposób uniemożliwiający wejście osobom nieupoważnionym. Jeżeli ogrodzenie terenu budowy lub robót nie jest możliwe, wówczas należy oznakować granice terenu za pomocą tablic ostrzegawczych, a w razie potrzeby zapewnić stały nadzór,
2) uzyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów potwierdzających prawidłowość wykonanych robót,
3) uzyskanie zgody od wykonawcy budowy drogi powiatowej w celu uzyskania dostępu do prac rozbiórkowych oraz w razie konieczności uzyskanie decyzji na zajęcie pasa drogowego z Zarządu Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim Starostwa Powiatowego(ZDP),
4) urządzenie, utrzymanie i zabezpieczenie terenu budowy wraz z zapleczem budowy;
5) koszty doprowadzenia i zużycia energii oraz wody oraz innych niezbędnych mediów dla potrzeb technologicznych, zaplecza i terenu budowy;
6) utrzymanie w należytym porządku dróg dojazdowych na teren budowy, ze szczególnym uwzględnieniem utrzymania czystości na odcinkach związanych z transportem budowy (m.in. nie dopuszczanie do wynoszenia błota na kołach samochodów wyjeżdżających z budowy);
7) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy;
8) ewentualne koszty związane z wyłączeniami prądu i innych mediów;
9) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorowej dla zakresu robót objętych umową, jak również dokonywania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu;
10) demontaż obiektów i urządzeń tymczasowych budowy, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie uporządkowanego terenu Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru;
11) usunięcie poza teren budowy na koszt wykonawcy ze szczególnym zachowaniem przepisów ustawy o odpadach materiałów z rozbiórki nie nadających się do wykorzystania oraz nadmiaru mas ziemnych.
12) koszty wykonania prac pomiarowych/geodezyjnych w zakresie wyznaczenia przebiegu ogrodzenia, bez naruszenia prywatnej własności działek z nim sąsiadujących,
13) opracowania i czynności, które Wykonawca wykona we własnym zakresie: plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), pozostałe niezbędne opracowania wynikające z obowiązujących przepisów, wydanych decyzji administracyjnych oraz przyjętych technologii wykonywania robót, wszelką inną dokumentację, którą Wykonawca uzna za niezbędną do właściwego wykonania robót.
5. Przedmiot umowy będzie realizowany zgodnie z przedmiarem robót i specyfikacją techniczną (ST) oraz wytycznymi zamawiającego. Przedmiar robót i ST jest materiałem pomocniczym.
6. Hierarchia ważności dokumentów: Umowa z Wykonawcą robót, SWZ, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, Przedmiar robót.
7. Wykonawca zobowiązany jest do informowania zamawiającego o wszelkich trudnościach związanych z realizacją inwestycji, co stanowi wyraz obowiązku informacyjnego wykonawcy określonego w art. 651 k.c.
8. W związku z prowadzoną budową drogi powiatowej w ul. Wiejskiej, wykonawca zobowiązany jest współpracować z Generalnym wykonawcą drogi.
9. Wykonawca zobowiązany jest posiadać aprobaty, atesty, deklaracje zgodności oraz inne dokumenty wymagane prawem budowlanym, aktami wykonawczymi oraz innymi przepisami prawa, na montowane i wbudowane w ramach zamówienia materiały i urządzenia.
10. W przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 pzp - zamawiający nie odrzuci oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 pzp, „że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.".
Wobec powyższego, w świetle literalnego brzmienia zacytowanego przepisu, zamawiający informuje, że w przypadku oferowania, któregoś z elementów przedmiotu zamówienia równoważnego w zakresie norm, wykonawca może udokumentować ich równowartość nawet wówczas, gdy zamawiający nie wymaga przedłożenia przez wykonawców przedmiotowych środków dowodowych.
W takim przypadku wykonawca celem udowodnienia równoważności powinien przedłożyć z ofertą stosowne dokumenty.
Jednocześnie zamawiający pozostawia swobodę wykonawcom co do momentu, w którym winien zaoferować materiały lub urządzenia równoważne w zakresie norm. Powyższe uzależnione od tego w jakim momencie wykonawca poweźmie taki zamiar. Jeśli uczyni to na etapie składania ofert to winien zaoferować dobra równoważne w tym właśnie momencie. Natomiast, modyfikacja w ww. zakresie na etapie realizacji zamówienia będzie traktowana jako zmiana umowy i rozpatrywana będzie w kontekście zapisów projektu umowy. Stosownie do art. 107 ust. 2 pzp – zamawiający może wezwać wykonawcę do uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych - jeżeli będą niekompletne. W przypadku, kiedy wykonawca nie załączy do oferty dokumentów przedmiotowych potwierdzających równoważność – zamawiający uzna, że oferuje materiały/urządzenia zgodne z postanowieniami dokumentacji technicznej/projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182040,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 350550,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182040,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRIUS MARIUSZ MATUSZEWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732179278

7.3.3) Ulica: Sługocice 194C

7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 97-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182040,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający w SWZ i wzorze Umowy wskazał termin realizacji zamówienia: 6 tygodni od dnia podpisania umowy. Z uwagi
na brak opcji w sekcji 4.2.10 ogłoszenia o zamówieniu wskazania terminu realizacji zamówienia w tygodniach, zamawiający
wskazał liczbę dni, tj. 42 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.