Ogłoszenie z dnia 2025-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00225267/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-12
- 2025/BZP 00233570/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego działającego na rzecz Zamawiającego
przy realizacji Projektu: Budowa Gminnego Centrum Ratownictwa w Maszewie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Maszewo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684284
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności
1.5.2.) Miejscowość: Maszewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-130
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@maszewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.maszewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://maszewo.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego działającego na rzecz Zamawiającegoprzy realizacji Projektu: Budowa Gminnego Centrum Ratownictwa w Maszewie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff814ad1-9e07-4bca-9cf6-1600915fb280
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00334063
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031705/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Nadzór inwestorski nad realizacją "Budowy Gminnego Centrum Ratownictwa w Maszewie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00225267
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.04.2025.MG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego (dalej Inwestora) polegająca na kompleksowej obsłudze Projektu pn.:
Budowa Gminnego Centrum Ratownictwa w Maszewie.
Inwestor wykonując swoje czynności będzie działał w imieniu i na rzecz Zamawiającego zgodnie z zawartą umową.
Usługa Inwestora będzie dotyczyła wykonywania czynności w zakresie obejmującym wykonawstwo robót budowlanych i odpowiedzialności gwarancyjnej, a w szczególności:
sprawdzenie kompletności projektu arch.-bud. i projektów branżowych oraz ich zaopiniowanie,
zaopiniowanie harmonogramu rzeczowo – finansowego wykonania robót i jego zgodności z umową i SWZ,
przygotowanie dokumentów prowadzenia budowy,
zarządzanie procesem inwestycyjnym, a w szczególności organizację, nadzór, koordynację i zakończenie całego procesu inwestycyjnego związanego z realizacją inwestycji pn.: Budowa Gminnego Centrum Ratownictwa w Maszewie,
wykonywanie wszelkich obowiązków i czynności jakie obciążają Zamawiającego z tytułu umów zawartych ze wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego, związanych z zarządzaniem i obsługą inwestycji w okresie jej realizacji aż do zakończenia i odbioru oraz jej rozliczenia, a w szczególności umów z wykonawcami robót budowlanych, a także obowiązków wynikających z prawa administracyjnego w związku z realizacją inwestycji, a w szczególności ustawy Prawo budowlane,
pełnienie obowiązków nadzoru inwestorskiego i koordynowanie czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane,
po wykonaniu i odbiorze robót budowlanych – Inwestor będzie organizował i sprawował kontrolę i nadzór nad wykonywaniem i przebiegiem przeglądów gwarancyjnych na wykonane roboty.
Inwestor będzie pełnić swoje obowiązki w oparciu o umowę zawartą z Zamawiającym. Szczegółowy zakres zadań i obowiązków Inwestora przedstawiony został w załączniku Nr 2 do SWZ, który nie wyklucza wykonywania również i innych czynności, które będą konieczne do prawidłowej realizacji umowy o roboty budowlane oraz zabezpieczenia interesów Zamawiającego.
Inwestor winien zapewnić odpowiedni personel wykonawczy - zespół wysoko kwalifikowanych specjalistów, inżynierów branżowych, posiadających stosowne kwalifikacje, odpowiednią wiedzę i doświadczenie, oraz zdolność do wykonywania zadań, spełniających wymagania określone przez Zamawiającego w SWZ.
Ilość i dobór specjalistów winien być nie tylko zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w umowie, ale winien być dokonany w sposób adekwatny do realizacji wszystkich obowiązków umownych.
Inwestor winien zapewnić odpowiednie środki techniczne do realizacji obowiązków umownych, nie tylko w zakresie wprost wskazanym w umowie, ale także w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji zobowiązań bez względu na to, czy wymóg posiadania odpowiedniego rodzaju sprzętu został w umowie wskazany w sposób wyraźny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71300000-1 - Usługi inżynieryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71530000-2 - Doradcze usługi budowlane
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149445,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149445,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Ogólnobudowlana. Piotr Oleszkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5971407416
7.3.3) Ulica: Piaskowa 9
7.3.4) Miejscowość: Wołczkowo
7.3.5) Kod pocztowy: 72-003
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA PIOTR OLESZKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA PIOTR OLESZKIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149445,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Przebudowa ul. Turystycznej w Dobczycach"- opracowanie dokumentacji projektowej
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy budynku zamieszkania zbiorowego (internatu) przy ZSCKR im. Jana Pawła II w Brzostku wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
- Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: "Instalacja systemów odnawialnych źródeł energii na terenie gminy Rychwał"
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowlano - wykonawczej przebudowy ulicy Mieszka I wraz z budową bezpiecznego dojścia do Szkoły Podstawowej nr 58 w Warszawie.
- Opracowanie dokumentacji projektowo budowlano - wykonawczej dla zad. inwestycyjnego Budowa ciągu ulic Wolińska na odcinku od drogi 172 KD-D do ulicy Wyspowej, ulicy Wyspowej oraz ulicy Rzemieślników
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Kamińsku wraz z wymianą źródła ciepła i montażem OZE w formule "zaprojektuj i wybuduj" w Gminie Przystajń
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.