eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Galewice › Modernizacja budynku Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Galewicach " - oświetlenie, fotowoltaika

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Galewicach ” – oświetlenie, fotowoltaika

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Galewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855073

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wieluńska 5

1.5.2.) Miejscowość: Galewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-405

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 627838618

1.5.8.) Numer faksu: 627838625

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@galewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.galewice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/779195

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Galewicach ” – oświetlenie, fotowoltaika

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b8e981c-09b8-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00333970

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025723/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja budynku Zespołu Szkolno - Prezdszkolnego w Galewicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00256136

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIiRG.MB.2.1.IG.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 640587,04 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 274371,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:

a) dostawa, montaż i uruchomienie instalacji elektrycznych i teletechnicznych:
 demontaż istniejących opraw oświetleniowych świetlówkowych w ilości 296 szt. w 44 pomieszczeniach szkolnych różnego przeznaczenia,
 montaż nowych opraw energooszczędnych ledowych w oparciu o przygotowany przez Wykonawcę projekt oświetlenia pomieszczeń – wstępne założenia to montaż ok. 215 szt.( klasy), 56 szt. (pozostałe pomieszczenia) oraz 2 szt. (oprawy zewnętrznych),
 Oprawy zastosowane w pozostałych pomieszczeniach maja być wyposażone w programowalny zasilacz, sensorykę, detektor ruchu oraz analizę poziomu oświetlenia pozwalająca na dostosowanie się poziomu natężenia światła do warunków panujących w otoczeniu. W przypadku braku ruchu w obszarze oprawy płynna, dwustopniowa redukacja strumienia,
 zasilania urządzeń wraz z doprowadzeniem przewodów,
 montaż opraw oświetlenia awaryjnego – ok. 20 szt.,
 Wykucie i zaprawianie bruzd, gruntowanie podłoża i malowanie powierzchni zaprawionej,
 utylizację zdemontowanych opraw i świetlówek,
 wykonanie dokumentacji powykonawczej oświetlenia i pomiar natężenia oświetlenia w pomieszczeniach, oprawy winy posiadać deklarację CE oraz certyfikat ENEC oraz spełniać wymagania obowiązującej normy PN-EN.

b) dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej wraz z przekazaniem do eksploatacji i potwierdzenia przyjęcia przez właściwy Zakład Energetyczny zgłoszeń przyłączenia do sieci elektroenergetycznej instalacji bez uwag oraz obsługę gwarancyjną i serwisową:
 Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej instalacji fotowoltaicznej i uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, pozwoleń, ekspertyz, decyzji administracyjnych, analiz, opracowań i materiałów niezbędnych do realizacji zadania,
 montaż konstrukcji pod panele PV,
 montaż paneli PV na konstrukcji specjalnie przeznaczonej do tego celu wymagającej jak najmniejszej ingerencji w pokrycie dachowe. Wszelkie przebicia wierzchniej warstwy dachu muszą być skutecznie naprawione i zabezpieczone przed dostępem wody,
 ułożenie tras kablowych i kabli od paneli PV do rozdzielnicy elektrycznej,
 modernizacja rozdzielnicy elektrycznej,
 montaż rozdzielnic PV – rozdzielnica AC i DC,
 montaż układu automatyki,
 wykonanie prób instalacji oraz sprawdzających prawidłowe działanie aparatury,
 uruchomienie układu i regulacje oraz rozruch całości instalacji z wykonaniem wymaganych pomiarów elektrycznych,
 wykonanie dokumentacji powykonawczej przedmiotowej instalacji wraz z załączeniem stosownych certyfikatów i atestów dotyczących zastosowanych rozwiązań i zainstalowanych urządzeń,
 wykonanie niezbędnych otworów montażowych w celu wprowadzenia urządzeń,
 zamurowanie otworów montażowych po wprowadzeniu urządzeń,
 wykonanie przepustów w miejscach przejść tras kablowych przez ściany, dach lub inne przeszkody,
 uszczelnienie przepustów,
 uszczelnienie konstrukcji dachu ( łączeń płyt dachowych przed położeniem instalacji PV),
 wykonanie ekspertyzy nośności dachu z opiniom potwierdzającą możliwość zamontowania paneli fotowoltaicznych na wskazanym dachu w STWiOR.
 zgłoszenie przedmiotowej instalacji do ZE i PSP. Wykonanie procedury przyłączenia instalacji do sieci dystrybucyjnej oraz doprowadzenie do zainstalowania licznika dwubiegunowego przez dystrybutora energii elektrycznej,
 Instalacja urządzenia monitorującego które zbiera wszystkie dane z falownika po stronie systemu, informującego o statusie instalacji w danym momencie, co oznacza, że powinno ono zawierać rejestrator danych , oferujący opcje archiwizacji i przetwarzania danych . Zapewnić bezpłatny pełny – zdalny i lokalny dostęp dla użytkownika oraz posiadać możliwość powiadamiania z a pomocą sms-a i e-maila o wystąpieniu awarii. Urządzenie powinno posiadać moduł komunikacyjny, który może współpracować z urządzeniami wielu producentów falowników. Powinno ono dawać możliwość zalogowania się w sieci w charakterze administratora lub gościa w celu podglądu bieżących parametrów pracy instalacji,
 szkolenie z obsługi.


c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w STWiOR oraz przedmiarze robót. Oferta powinna obejmować komplet dostaw, prac budowlanych i usług koniecznych do przeprowadzenia przedsięwzięcia, łącznie ze skutecznym przeprowadzeniem formalności związanych z oddaniem do użytkowania i przekazania Zamawiającemu. Wykonawca w swoim zakresie ujmie także te prace dodatkowe i elementy, które nie zostały wyszczególnione, lecz są ważne bądź niezbędne dla poprawnego funkcjonowania oraz wymaganych prac konserwacyjnych jak również dla uzyskania gwarancji
Szczegóły zawiera SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 333000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 444259,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 333000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instel 24 Mateusz Fraszek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8322037177

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa 121

7.3.5) Kod pocztowy: 98-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 333000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.