eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynModernizacja zabytkowego pałacu w miejscowości Cichy 4, gm. Świętajno.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja zabytkowego pałacu w miejscowości Cichy 4, gm. Świętajno.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA

1.2.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ TERENOWY W OLSZTYNIE

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Bartosza Głowackiego 6

1.4.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.4.3.) Kod pocztowy: 10-448

1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.olsztyn@kowr.gov.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna - Agencja wykonawcza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00333944

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-28

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o wykonaniu umowy,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00317090/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.3. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 1)

Przed zmianą:
Z uwagi na konieczność naprawy oraz częściowej wymiany instalacji elektrycznej w remontowanych lokalach mieszkalnych w wyniku istotnych wad instalacji, wykonanej przez poprzedniego wykonawcę prac. Należało doprowadzić instalację do stanu zgodnego z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej i Polskimi Normami. W ślad za tym sporządzony został Aneks nr 2 do umowy w oparciu o opracowany kosztorys robót dodatkowych, uwzględniający braki w osprzęcie instalacji elektrycznej, armatury sanitarnej oraz wymianę wewnętrznej stolarki drzwiowej, uległej wypaczeniu w skutek długotrwałych oddziaływań wilgoci w nieużytkowanych lokalach w okresie przestoju robót, jako niezbędnych do całkowitego zakończenia przedmiotu umowy w celu umożliwienia użytkowania wyremontowanych lokali mieszkalnych

Po zmianie:
Z uwagi na konieczność naprawy oraz częściowej wymiany instalacji elektrycznej w remontowanych lokalach mieszkalnych w wyniku istotnych wad instalacji, wykonanej przez poprzedniego wykonawcę prac. Należało doprowadzić instalację do stanu zgodnego z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej i Polskimi Normami.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.2. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 2)

Przed zmianą:

Po zmianie:
art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.3. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 2)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Zmiany dokonano ze względu na braki w osprzęcie instalacji elektrycznej, armatury sanitarnej oraz konieczność wymiany wewnętrznej stolarki drzwiowej, uległej wypaczeniu w skutek długotrwałych oddziaływań wilgoci w nieużytkowanych lokalach w okresie przestoju robót. Ww. roboty były niezbędne do całkowitego zakończenia przedmiotu umowy w celu umożliwienia użytkowania wyremontowanych lokali mieszkalnych

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.4. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 2)

Przed zmianą:

Po zmianie:
Z związku ze zmianami zwiększono wynagrodzenie wykonawcy

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.5. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 2)

Przed zmianą:

Po zmianie:
38981,15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.6. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 2)

Przed zmianą:

Po zmianie:
PLN

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4.7. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 2)

Przed zmianą:

Po zmianie:
TAK

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.