Ogłoszenie z dnia 2021-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00026753/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-01
- 2021/BZP 00091491/01 - Wynik z dnia 2021-06-23
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja zabytkowego pałacu w miejscowości Cichy 4, gm. Świętajno.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.2.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ TERENOWY W OLSZTYNIE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Bartosza Głowackiego 6
1.4.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.4.3.) Kod pocztowy: 10-448
1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.olsztyn@kowr.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna - Agencja wykonawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00333944
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-28
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o wykonaniu umowy,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00317090/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 1) Przed zmianą:
Z uwagi na konieczność naprawy oraz częściowej wymiany instalacji elektrycznej w remontowanych lokalach mieszkalnych w wyniku istotnych wad instalacji, wykonanej przez poprzedniego wykonawcę prac. Należało doprowadzić instalację do stanu zgodnego z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej i Polskimi Normami. W ślad za tym sporządzony został Aneks nr 2 do umowy w oparciu o opracowany kosztorys robót dodatkowych, uwzględniający braki w osprzęcie instalacji elektrycznej, armatury sanitarnej oraz wymianę wewnętrznej stolarki drzwiowej, uległej wypaczeniu w skutek długotrwałych oddziaływań wilgoci w nieużytkowanych lokalach w okresie przestoju robót, jako niezbędnych do całkowitego zakończenia przedmiotu umowy w celu umożliwienia użytkowania wyremontowanych lokali mieszkalnych
Po zmianie:
Z uwagi na konieczność naprawy oraz częściowej wymiany instalacji elektrycznej w remontowanych lokalach mieszkalnych w wyniku istotnych wad instalacji, wykonanej przez poprzedniego wykonawcę prac. Należało doprowadzić instalację do stanu zgodnego z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej i Polskimi Normami.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.2. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Zmiany dokonano ze względu na braki w osprzęcie instalacji elektrycznej, armatury sanitarnej oraz konieczność wymiany wewnętrznej stolarki drzwiowej, uległej wypaczeniu w skutek długotrwałych oddziaływań wilgoci w nieużytkowanych lokalach w okresie przestoju robót. Ww. roboty były niezbędne do całkowitego zakończenia przedmiotu umowy w celu umożliwienia użytkowania wyremontowanych lokali mieszkalnych
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Z związku ze zmianami zwiększono wynagrodzenie wykonawcy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
38981,15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.6. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
TAK
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Modernizacja systemów multimedialnych w Auli im. Prof. H. Janowskiego w budynku przy ul. Oczapowskiego 13
- Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji schładzającej pomieszczenia budynku 18G
- Roboty budowlane w Sądzie Rejonowym w Piszu i Kętrzynie
- Remonty cząstkowe nawierzchni chodników zlokalizowanych w ciągach DW adm. przez RDW w Kętrzynie polegający na przełożeniu istniejących nawierzchni chodników w podziale na 4 części - postępowanie II
- Bieżące utrzymanie dróg krajowych w zakresie nakładek i remontów cząstkowych, administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie w podziale na 3 zadania
- ZPO.272.1.9.2025 postępowanie na usługę przeglądu urządzeń laboratoryjnych
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SVA/4620-281/2025: Remont budynków nr 102 oraz nr 70 na terenie kompl. wojsk. w m. Pomiechówek
- "Przebudowa świetlicy w Drażniewie"
- Remont tarasu i izolacji dachu wraz z obróbkami blacharskimi i orynnowaniem wraz z dokumentacją techniczną w budynku przy ul. Mokotowskiej 15 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Osuszenie fundamentów w kamienicy przy ulicy Szczepanika 2
- Remont budynku komunalnego przy ul. Tadeusza Kościuszki 7 w Kamiennej Górze
- Remont budynku komunalnego przy ul. Stefana Okrzei 6 w Kamiennej Górze
więcej: Remont starych budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.